Ja geen idee. Misschien zijn er weer verschillende gradatiesquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Is dat niet inherent aan Jehova zijn? Boekjes uitdelen enzo
Oh... Ik ben juist benieuwd naar hoe hij dingen ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, al dat jehovagebagger is nogal offtopic (ja, ook mijn schuld). Zullen we weer ontopic gaan?
Ik ben God niet hoor haha. Jehovah (Yahweh, JHWH) is de naam van God.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Speculant. het volgende:
Is dat niet inherent aan Jehova zijn? Boekjes uitdelen enzo
Haha nee oke, maar als ik bv Jigzoz met zijn parade paardje zie dat wij een sekte zijn en 100x op de feiten gewezen kan worden en het niet willen accepteren dan begin ik haast te denken dat hij het wel is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja de persoon die ik dat heb zien zeggen spoort van geen kant.
Snap ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Ik ben juist benieuwd naar hoe hij dingen ziet.
Jullie vete boeit mij dan weer niet
Enigszins wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja geen idee. Misschien zijn er weer verschillende gradaties
Klopt, ik wou hem dan ook net ff prive berichtje geven met antwoord op zijn vraag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, al dat jehovagebagger is nogal offtopic (ja, ook mijn schuld). Zullen we weer ontopic gaan?
Nja ik zie nog geen reden waarom dat zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Snap ik.
Nou ja, veel plezier met 'm, maar niet verbaasd zijn als het eindigt met een hoop geschreeuw en gescheld vanuit het jehovakamp.
Waarom zou ik gaan schreeuwen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
Snap ik.
Nou ja, veel plezier met 'm, maar niet verbaasd zijn als het eindigt met een hoop geschreeuw en gescheld vanuit het jehovakamp.
Wie weet kan ie zich nu wel gedragen. Niets is onmogelijk, maar ik heb er zelf niet echt veel vertrouwen in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik zie nog geen reden waarom dat zou gaan gebeuren.
Als jezelf met zon houding het gesprek in stapt zal het kunnen gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wie weet kan ie zich nu wel gedragen. Niets is onmogelijk, maar ik heb er zelf niet echt veel vertrouwen in.
Nogmaals: ga gerust je gang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als jezelf met zon houding het gesprek in stapt zal het kunnen gebeuren natuurlijk.
Ik ben gewoon benieuwd en zie nu kans dingen te vragen die ik anders niet kan vragen
Komen ze nooit aan de deur dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd en zie nu kans dingen te vragen die ik anders niet kan vragen
Jawel. Maar op die momenten vraag ik het niet omdat ik niet overtuigd wil worden. Wil ze niet de kans gevenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Komen ze nooit aan de deur dan?
Hier bijna nooit. Ik denk dat we op de zwarte lijst staan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Komen ze nooit aan de deur dan?
Ze doen dat omdat het onderdeel is van hun regels. Ze weten dat niemand erop zit te wachten, maar het moet, want anders klopt de voorspelling niet meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd naar de deur strategie. Volgens mij vinden de meeste mensen het super irritant en alsnog gaan ze er mee door.
Bij mij kwamen ze vroeger om de zoveel tijd tijdens mn zaterdagbaantje zenuwachtig een boekje geven. Moeder en dochter. Wat een chick was die dochter. Ik maar beloven aan haar dat ik het zou lezen, alleen kwam dat er nooit van. ik ga vast naar de helquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier bijna nooit. Ik denk dat we op de zwarte lijst staan.
Nja hij zegt net zelf dat sommige het wel doen en andere niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze doen dat omdat het onderdeel is van hun regels. Ze weten dat niemand erop zit te wachten, maar het moet, want anders klopt de voorspelling niet meer.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:04 schreef Jigzoz het volgende:
Ze doen dat omdat het onderdeel is van hun regels. Ze weten dat niemand erop zit te wachten, maar het moet, want anders klopt de voorspelling niet meer.
Laat ik vooropstellen dat het geen regel is. Veel mensen denken dat wij zoveel uur per maand zouden moeten doen. Dit is absoluut niet waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben dan ook benieuwd naar de deur strategie. Volgens mij vinden de meeste mensen het super irritant en alsnog gaan ze er mee door.
Precies, je hebt soms gewoon mensen die wegens een persoonlijke vete echt tegen ons zijn, Jigzoz bv. Of om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja hij zegt net zelf dat sommige het wel doen en andere niet.
Maar de mensen die hier aan mijn deur komen zijn zeer beleefd en vriendelijk. Ik kan ook nooit onaardig tegen ze doen.
Vijf jaar geleden zijn ze voor het laatst geweest en toen heb ik heel netjes gezegd dat we niet tot de doelgroep behoren. Die mensen moeten ook maar. Beetje lullig om ze dan af te gaan zeiken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij zegt net zelf dat sommige het wel doen en andere niet.
Maar de mensen die hier aan mijn deur komen zijn zeer beleefd en vriendelijk. Ik kan ook nooit onaardig tegen ze doen.
Nja als ze heel erg opdringerig zouden zijn. Maar ze staan daar altijd super schattig te wezenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden zijn ze voor het laatst geweest en toen heb ik heel netjes gezegd dat we niet tot de doelgroep behoren. Die mensen moeten ook maar. Beetje lullig om ze dan af te gaan zeiken.
Nou... Schattig heb ik ze nog niet meegemaakt. Wel schuchter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als ze heel erg opdringerig zouden zijn. Maar ze staan daar altijd super schattig te wezen
Ja dat schuchter snap ik. Als ze al 100 keer een deur dicht gesmeten krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Schattig heb ik ze nog niet meegemaakt. Wel schuchter.
Ik heb ze zelfs een keer binnen op de bank gehad. Kwam door een misverstandje. Ik woonde net op mezelf en verwachte eigenlijk iemand anders. Toen de bel ging en ik het door de intercom niet echt goed verstond riep ik: "Ja hoor, kom erin!" Bleken het jehova's te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat schuchter snap ik. Als ze al 100 keer een deur dicht gesmeten krijgen![]()
Nja ik vind het een bijzonder fenomeen. Aan de ene kant super irritant dat ze aan de deur komen maar als ze er dan eenmaal staan vind ik ze niet onaardig of vervelend.
Gahahhaah. Hebben jullie het alleen over het geloof gehad ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs een keer binnen op de bank gehad. Kwam door een misverstandje. Ik woonde net op mezelf en verwachte eigenlijk iemand anders. Toen de bel ging en ik het door de intercom niet echt goed verstond riep ik: "Ja hoor, kom erin!" Bleken het jehova's te zijn.
Maar goed, het was wel gezellig. Ze wilden geen bier, wel thee, dus toen heb ik dat maar voor ze gezet.
Ja, ik vind religieuze zaken altijd wel interessant. Ook de vergelijking tussen mijn eigen achtergrond (Nederlands Hervormd) en hun overtuigingen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahhaah. Hebben jullie het alleen over het geloof gehad ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |