Lekker! Zin inquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Unites het volgende:
Box voor week 45: https://www.hellofresh.nl(...)c-box/?week=2014-W45
Ik word er niet heel warm of koud van om eerlijk te zijn.
Haha! Was mijn eerste reactie ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Unites het volgende:
Hmmm....dat wordt een 3 maaltijden box in die weekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Unites het volgende:
Dat is niet zo best, dat het al over datum was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hmmm....dat wordt een 3 maaltijden box in die week
Hier net de farfalle met kipgehakt gemaakt, lekker. Kwam er alleen nį het eten achter dat de kipgehakt al een dag over de datum was. Vond de kipgehakt ook lastig 'rul' te bakken, moest het echt met de spatel in stukjes duwen/snijden...
Ja, volgende keer even beter op letten als het geleverd wordt....maar vind dinsdag als uiterste houdbaarheidsdatum ook best wel snel als de levering het het weekend is..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:10 schreef Lienekien het volgende:
Dat is niet zo best, dat het al over datum was.
Daarom staat er ook een aanbevolen volgorde voor koken in het boekje. Zodat ingrediėnten die een korte houdbaarheid hebben (zoals bijv kip) als eerste op gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef Trusten het volgende:
Ja, volgende keer even beter op letten als het geleverd wordt....maar vind dinsdag als uiterste houdbaarheidsdatum ook best wel snel als de levering het het weekend is..
Waar staat dat dan? Of is dat gewoon de volgerde in het boekje? In dat laatste geval zou ik hem namelijk vandaag (als ik zondag de eerste maaltijd had gemaakt) of morgen (als je telt vanaf maandag) gemaakt moeten hebben en dan was het dus alsnog over datumquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een aanbevolen volgorde voor koken in het boekje. Zodat ingrediėnten die een korte houdbaarheid hebben (zoals bijv kip) als eerste op gaan.
De kip is vaak als eerstequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:17 schreef Trusten het volgende:
Edit: gevonden...had die dus als eerste moeten maken
Dan was dat geen fijne combi voor hem neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:22 schreef Aventura het volgende:
Zo, de parelcouscous met gebakken pompoen en venkel en feta was lekker. Daar was man het niet mee eens. Die haat feta en venkel
Ik ontdekte vandaag ook pas de betekenis van dat groene pijltje (terugkerend ingrediėnt) achter de ingrediėntenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Duurde bij mij ook even voor ik door had dat er een aanbevolen volgorde was.
Ja die box heb ik even op pauze gezet, de veggie variant daarvan spreekt me ronduit niet aan. Ik bestel alleen een box als de inhoud me ook aanspreektquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:18 schreef Unites het volgende:
Klopt!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:40 schreef Selestha het volgende:
Ik neem trouwens aan dat er bij pauzering geen bedrag wordt afgeschreven toch?
Je kunt het direct op pauze zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Unites het volgende:
Ik heb nu net voor het eerst besteld, maar dan moet je toch gelijk ook een box nemen voor die week daarna? Of mag er ook een pauze tussen zitten en dat je daarna de tweede neemt, voordat je eventueel het abonnement opzegt.
Heb ik net gedaan; ik heb deze week ook mijn eerste box maar volgende week kon ik inderdaad pauzeren. De box van volgende week sprak mij ook niet aan. Gewoon de datum van de volgende levering aanklikken, dan wordt ie rood en is ie op pauzequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef Unites het volgende:
Ik heb nu net voor het eerst besteld, maar dan moet je toch gelijk ook een box nemen voor die week daarna? Of mag er ook een pauze tussen zitten en dat je daarna de tweede neemt, voordat je eventueel het abonnement opzegt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:02 schreef Unites het volgende:
Ik had vannacht serieus een nachtmerrie over 'Hellofresh'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |