Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit ook in zo'n groep. Mooi als ik mn zolder weer eens opruimt.
Ergste vind ik nog van die mensen die ergens om vragen: ja ik heb een draadloze muis nodig. Ik heb een fonduepan nodig. Mn kind is gek van Bumba sindskort dus ik wil alles van Bumba. Als je het zo nodig heb KOOP HET!!!
Soms ook dingen vragen die maar een paar centen kosten. Echt pffff.
Dezelfde die hier in FHF zitten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggen.
Geen idee, hier kijk ik eigenlijk nooitquote:
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
"Ik heb nog meer kroonkurken nodig voor mijn verzameling"
Ja idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggen.
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.
Bij deze groep mag je zelf kiezen aan wie je het geeft. Dus ik had mn zolder opgeruimd en kwam een fonduepan tegen die we nooit gaan gebruiken. Had er eentje gereageerd: ja ik wil en mag hem want ik vroeg van de week al of iemand er eentje voor me had. Uhm nou nee. Koop er maar één
Ja voor de jongens in Roemenië want die andere is gejatquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...
ja maar dan komt zo'n kut die er om vroeg misschien wel als eerst. Die gun ik dat niet eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.
ja, waardeloze zooi die anders weggaat maar waar iemand nog iets mee kan vind ik prima om te vragen. WR-rollen doen het vaak goed op kleuterscholen etc.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja voor de jongens in Roemenië want die andere is gejatUhm
En idd. Ik vind het anders als iemand een oproep plaatst voor wc rollen, glazen potjes, kapotte kaarsen of noem maar op.
Dan weet je tenminste zeker dat het naar een werkloze alleenstaande slet gaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
ja maar dan komt zo'n kut die er om vroeg misschien wel als eerst. Die gun ik dat niet eens
Mja, en alles gooien ze op zo zielig mogelijke verhalen. Alles is de schuld van de crisis, je 5 kinderen, bijstand of weet ik het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...
Dat gebeurde met mij in de vraag en aanbod groep. Ik vroeg iets te vraag of bepaalde kleding nep of gejat was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoen.
Ik heb nog nooit iets aangeboden of ergens op gereageerd hoor, maar soms kan ik een sarcastische post ergens niet laten, ik werk wel als ik eruit geknikkerd ben.
Valsheid was te verwachten idd. Maar verder klinkt het toch als een goed feestjequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, pijn in mijn kuiten en enkels door afgelopen weekend. We kwamen binnen net na Twenty Four Seven. Even beetje rekken en strekken, want direct aan de bak met de Party Animals. We waren met 7 mannen, dus redelijk sausagefest, maar dat boeit niet, vrouwen leiden alleen maar af. Gelukkig zorgde de pauze dj voor goede nummers, want East 17 was laf, traag en kut. Venga Boys en Nakatomi zongen vals. Maar goed, wel lekkere wijven op het podium.
Maar op het eind een uur en vijftien DJ Paul als afsluiter maakte alles goed. Hij begon happy en eindigde met de Catscan Refix van Have you ever been mellow. Echt, dat laatste half uur helemaal naar de klote van keiharde gabber.
Commercieel? Absoluut!
Is dat erg? Totaal niet *grijns*
Iig nooit aan hunzelf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, en alles gooien ze op zo zielig mogelijke verhalen. Alles is de schuld van de crisis, je 5 kinderen, bijstand of weet ik het.
Van te voren hadden we nog afgesproken om na afloop nog de kroeg in te gaan. Na afloop keken we elkaar aan, voelden aan onze doorweekte (echt, compleet doorweekt) shirts en... nah, dat kunnen we niet makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valsheid was te verwachten idd. Maar verder klinkt het toch als een goed feestje
Ik heb een hele huisraad aan keukenspul en dat soort dingen er op gezet. Kaartjes voor pret/dierenpark. En wel eens op dingen gereageerd. Maar sommige reageren gewoon op allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoen.
Ik heb nog nooit iets aangeboden of ergens op gereageerd hoor, maar soms kan ik een sarcastische post ergens niet laten, ik werk wel als ik eruit geknikkerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |