Och, de redenen kunnen heel divers zijn. Ik was 31 toen nummer 1 kwam, maar heb bijvoorbeeld pas op m'n bijna-25ste mijn man leren kennen. Los daarvan, en dat had niks met vrijheid te maken, ik heb tot die tijd geroepen dat ik geen kinderen wildequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik was ook de eerste in de vriendengroep met een kleintje. Ik was nog net 24 toen ik de eerste kreeg en 28 bij nummer 2 en 3. Ik vind het perfecte leeftijden, maar ik snap ook dat mensen langer willen wachten om meer van hun vrijheid te genieten.
Oh ja, dat is ook echt niet leuk zoiets. En je kunt idd heel weinig. Hopen dat ze vanzelf meer in haar moederrol groeit, dat ze het vanzelf steeds fantastischer gaat vinden. Wij hebben dat ook in onze vriendengroep meegemaakt; heel sneu.quote:
Wij hebben het 'geluk' dat L in het zkh gewend is geraakt aan wakker in z'n bedje leggen; hij laat zich meestal best goed in de box of zijn wiegje leggen en slaapt zelf in. Soms met speen (die hij natuurlijk vaak nog niet zelf beethoudtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoe en waar slapen de andere mini's overdag?
En ook dat dus. Je kunt ook gewoon de man waarmee je kinderen wilt pas op de 35e tegen het lijf lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
*post over klaar zijn voor kinderen*
Veilig verwarmen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 04:26 schreef Amsel het volgende:
Klaar met voeden, maar lig nu in bed te googelen hoe koud de babykamer mag zijn en hoe je evt veilig kunt verwarmen. Ik vind het er nu al ijskoud, hoe moet dat dan in de winter? En daar kan ik natuurlijk niet overdag over piekeren, dat moet 's nachts.
Zeg, nie lulle maar baren! UD kindjes zijn haske leuk. Ik heb bewijs. Hup!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:15 schreef kwakz0r het volgende:
Lang verhaal, maar ik had de tijd op de wc
*perst een beetje*quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zeg, nie lulle maar baren! UD kindjes zijn haske leuk. Ik heb bewijs. Hup!
Box of bed (en een hele enkele keer kinderwagen/draagzak)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier nagenoeg dezelfde tijden Razz. Ach, ik vind het op zich ook weer niet zo heel erg hoor, het hoort er bij. Gaat vanzelf beter!
Oh, en ik merk dat ik wat gespannen om begin te gaan met de slaapjes overdag. Ivm peuter vind ik het heel belangrijk dat S 'op zichzelf' kan slapen. Maar dit lukt niet echt de laatste dagen. Hoe en waar slapen de andere mini's overdag?
Dat kan jij! En onthoud, je hebt geen haast, je hebt de hele dag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, daar gaat m'n plan om vanmiddag voor het eerst alleen weg te gaan en man een fles afgekolfde BV te laten geven. Hij zit met een bacteriele huidinfectie en mag van de dokter A. niet aanraken.![]()
Nou, dan ga ik als het droog is zelf wel met haar op pad. Dat kunnen wij!
Nouwiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*perst een beetje*hij doet t niet...
Jeetje dat is best lang.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Hij maag haar pas weer aanraken als de steenpuist open is gegaan en weer genezen en hij de antibioticakuur heeft afgemaakt. Die duurt nog 6 dagen. Ik vraag me af hoe alleenstaande ouders met steenpuisten dat moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |