abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145794835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Limone, ik zou zulke opmerkingen mee nemen, er even goed over nadenken, her en der advies inwinnen, en vervolgens besluiten dat het dikke onzin is en mijn dochter een stuk chocoladetaart geven. Just like that! O+
Ditte!

Maar zover ben je zelf ook al zie ik
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:48:48 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_145794850
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

'76 *O*
toch nog iemand gevonden die ouder is O+ O+ :*

Tevens truste :s)
disclaimer
pi_145794920
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

toch nog iemand gevonden die ouder is O+ O+ :*

Tevens truste :s)
Noem je me nu oud? }:|

Slaap lekker!
pi_145794933
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Dyre het volgende:
Ik zou ook alleen maar supertrots zijn dan, als mijn meisje 2 boterhammen op zou eten. maar ik zit nog in de flesvoeding, dus heb er nog geen verstand van

Zolang ze er op het cb nog geen opmerking over maken zou ik het denk ik ook gewoon even lekker aankijken. Zij zijn meestal de eersten met commentaar, dus als het cb het prima vindt ^O^ :D

Kijk, als ze nou 3 repen Milka wegwerkt op een dag is het een ander verhaal, maar haar boterhammetjes op, hartstikke goed toch! Genoeg ouders die de boterhammen met een hoop bloed, zweet en tranen in die mondjes moeten duwen :P
:D Een paar maanden geleden at ze te weinig volgens het CB, dus ik ben misschien wat verdacht op eet-adviezen. ;)
pi_145795202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Limone, ik zou zulke opmerkingen mee nemen, er even goed over nadenken, her en der advies inwinnen, en vervolgens besluiten dat het dikke onzin is en mijn dochter een stuk chocoladetaart geven. Just like that! O+
:D O+ Wat een gezeur Limoen. Kijk prop je haar vol met smurfenijs, yogi, honing en winegums True story :') Dan vind ik het een ander verhaal. Maar dit is gewoon een gezonde eetlust en misschien meer dan gemiddeld. So be it.

:W '87 hier!
pi_145795613
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:D O+ Wat een gezeur Limoen. Kijk prop je haar vol met smurfenijs, yogi, honing en winegums True story :') Dan vind ik het een ander verhaal. Maar dit is gewoon een gezonde eetlust en misschien meer dan gemiddeld. So be it.

:W '87 hier!
Gadver hé. :D

Wel lief: als ze klaar is met slapen op het KDV, roept ze om papa. O+
pi_145795728
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed jaar was dat 8-).
een heel goed jaar ;)

Truste SQ :W
pi_145795760
Ahh zo schattig!
pi_145796393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Limone het volgende:

[..]

Gadver hé. :D

Wel lief: als ze klaar is met slapen op het KDV, roept ze om papa. O+
Dat heeft paps vast wel onthouden van het gesprek! :P .

Wel zielig trouwens, dat jouw kind aan de groentenprutdingen moet, terwijl andere kindjes gewoon lekker smurfenijs krijgen. En die arme mup van jou weet niet beter en vindt het nog lekker ook. :') . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145796743
Limone, lijkt me een geval ene oor in, andere uit.

Over eten gesproken, schoonzus vertelde me gisteren dat zij de kleine (7 maand) stukken harde worst geeft, 'want dat kan ze zo lekker op kauwen'.
Een momentje omgwtfbbq!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_145797260
Wat zijn jullie allemaal jong! Ik heb veel vrienden van '85 - '88 incl. (8> maar die zijn allemaal nog helemaaaal niet aan kinderen toe.

Ik ben met bouwjaar '83 (5 januari dus ik ben bijna van '82) echt een van de eersten in de diverse vriendengroepen. :D

(Ja hoi ik post vast af en toe mee om te wennen, morgen UD)
Kwak
pi_145798095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
Wat zijn jullie allemaal jong! Ik heb veel vrienden van '85 - '88 incl. (8> maar die zijn allemaal nog helemaaaal niet aan kinderen toe.

Ik ben met bouwjaar '83 (5 januari dus ik ben bijna van '82) echt een van de eersten in de diverse vriendengroepen. :D

:W
S. 2014
J. 2016
pi_145798329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
In de vriendengroep ben ik ('85) ook de eerste. Op de zwangerschapsyoga was ik dat ook. En bij alle voorlichtingen e.d. die ik heb bijgewoond tijdens de zwangerschap ook. Ik begon me bijna een tienermoeder te voelen.

quote:
Tot gauw! :W
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_145798711
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat heeft paps vast wel onthouden van het gesprek! :P .

Wel zielig trouwens, dat jouw kind aan de groentenprutdingen moet, terwijl andere kindjes gewoon lekker smurfenijs krijgen. En die arme mup van jou weet niet beter en vindt het nog lekker ook. :') . ;) .
Ja, haha! :D

En super zielig! :'( Moet ze later in een praatgroepje omdat haar moeder een groentenfeeder was.

Tot snel, Kwak!
pi_145799432
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef Limone het volgende:

[..]

En super zielig! :'( Moet ze later in een praatgroepje omdat haar moeder een groentenfeeder was.

Tot snel, Kwak!

:D
pi_145799463
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef Limone het volgende:

[..]

Tot snel, Kwak!
:+ O+

Kwak
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:07:52 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145800101
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:38 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

In de vriendengroep ben ik ('85) ook de eerste. Op de zwangerschapsyoga was ik dat ook. En bij alle voorlichtingen e.d. die ik heb bijgewoond tijdens de zwangerschap ook. Ik begon me bijna een tienermoeder te voelen.

[..]

Tot gauw! :W
Grappig, ik ben juist een van de laatsten (vriendinnen zijn allemaal 29-30 jaar maar hebben/ verwachten al een tweede/ derde kind :P ). Maar goed, die waren ook al langer aan het werk terwijl ik twee studies heb gedaan en zo. Dat speelt ook wel mee.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_145800324
Ik heb als de opoe hier echt nog veel kinderloze vrienden! Vriendinnen van in de 30 en daarnaast heb ik ook veel homovrienden. Denk dat ik die bewust de laatste jaren meer heb opgezocht omdat ik zelf dus nog lang kinderloos was.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145800515
Limone mijn dochter was tot haar eerste verjaardag ook best een veelvraat en wat waren we trots dat ze zo goed at!

Nu zijn we bijna een jaar verder en als ik er een boterham, een bakje yoghurt en een banaan in krijg is het veel. Als baby was het op sommige momenten best een bollie (maar wel telkens net op de gemiddelde lijn qua gewicht, qua lengte er een stuk boven). Nu is het een slanke, lange den en ik kan haar ribben tellen. Dus zo raar kan het gaan

Imo, ik zou me er totaal niet druk om maken. Dadelijk als ze 1,5 jaar is en leeft van het vaste voedsel pas.
pi_145802378
'81 hier, hai :) Net als lief, we schelen 4 maanden. En een van de laatsten met baby, maar dat is voornamelijk omdat de rest vrij gemakkelijk zwanger werd en wij uiteindelijk een truukendoos nodig bleken te hebben ;)

Na rommelnachtje afgelopen nacht, met wat meer en onregelmatige voedingen en beroerde kolfbeurt vanmorgen vroeg lijken we weer wat op de rit te zijn (fullspeed regeldagje? Zou wel in z'n tempo passen ;)) en dronk uk vandaag om de 3 1/2 a 4 uur en gaan we richting 7 voedingen. Vandaag was kraam voor het laatst, morgen komt de wijkverpleegkundige, ben benieuwd.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_145805171
Bouwjaar flippo's, happy hardcore en backstreet boys hier ('85)..
Ik zei altijd dat ik op m'n 28ste m'n eerste en 30ste tweede kind wou.. (Oh en 34 m'n derde ;) ) ik loop 1 jaartje voor. Wel een beetje gelijk met m'n vriendinnen :)

Had hier ook een regeldagje JM, misschien iets van de 4 okt kindjes ;)
Hij zit nu weer netjes op schema trouwens :)

En we zijn klaar met voeden... :D
(Maar vriendje is alweer een uur bezig bij dreumes, dus mag door daarheen vermoed ik :') )
  woensdag 22 oktober 2014 @ 03:52:38 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_145805503
Hallo nachtploeg!
disclaimer
pi_145805577
Hai!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_145805581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
Hallo nachtploeg!
Haai!
Dacht dat mn kind me nodig had maar haar duim gaat voor.
Ik sta op de 2e plek gewoon. D'r moekie! Nu al.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 04:11:52 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_145805587
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 04:10 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Haai!
Dacht dat mn kind me nodig had maar haar duim gaat voor.
Ik sta op de 2e plek gewoon. D'r moekie! Nu al.
nou ja zeg :N
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')