Ditte!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Limone, ik zou zulke opmerkingen mee nemen, er even goed over nadenken, her en der advies inwinnen, en vervolgens besluiten dat het dikke onzin is en mijn dochter een stuk chocoladetaart geven. Just like that!
Noem je me nu oud?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch nog iemand gevonden die ouder is![]()
![]()
Tevens truste
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Dyre het volgende:
Ik zou ook alleen maar supertrots zijn dan, als mijn meisje 2 boterhammen op zou eten. maar ik zit nog in de flesvoeding, dus heb er nog geen verstand van
Zolang ze er op het cb nog geen opmerking over maken zou ik het denk ik ook gewoon even lekker aankijken. Zij zijn meestal de eersten met commentaar, dus als het cb het prima vindt![]()
![]()
Kijk, als ze nou 3 repen Milka wegwerkt op een dag is het een ander verhaal, maar haar boterhammetjes op, hartstikke goed toch! Genoeg ouders die de boterhammen met een hoop bloed, zweet en tranen in die mondjes moeten duwen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Limone, ik zou zulke opmerkingen mee nemen, er even goed over nadenken, her en der advies inwinnen, en vervolgens besluiten dat het dikke onzin is en mijn dochter een stuk chocoladetaart geven. Just like that!
Gadver hé.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Wat een gezeur Limoen. Kijk prop je haar vol met smurfenijs, yogi, honing en winegums True story
Dan vind ik het een ander verhaal. Maar dit is gewoon een gezonde eetlust en misschien meer dan gemiddeld. So be it.
'87 hier!
Dat heeft paps vast wel onthouden van het gesprek!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Gadver hé.![]()
Wel lief: als ze klaar is met slapen op het KDV, roept ze om papa.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
Wat zijn jullie allemaal jong! Ik heb veel vrienden van '85 - '88 incl.maar die zijn allemaal nog helemaaaal niet aan kinderen toe.
Ik ben met bouwjaar '83 (5 januari dus ik ben bijna van '82) echt een van de eersten in de diverse vriendengroepen.
(Ja hoi ik post vast af en toe mee om te wennen, morgen UD)
In de vriendengroep ben ik ('85) ook de eerste. Op de zwangerschapsyoga was ik dat ook. En bij alle voorlichtingen e.d. die ik heb bijgewoond tijdens de zwangerschap ook. Ik begon me bijna een tienermoeder te voelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
Wat zijn jullie allemaal jong! Ik heb veel vrienden van '85 - '88 incl.maar die zijn allemaal nog helemaaaal niet aan kinderen toe.
Tot gauw!quote:(Ja hoi ik post vast af en toe mee om te wennen, morgen UD)
Ja, haha!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat heeft paps vast wel onthouden van het gesprek!.
Wel zielig trouwens, dat jouw kind aan de groentenprutdingen moet, terwijl andere kindjes gewoon lekker smurfenijs krijgen. En die arme mup van jou weet niet beter en vindt het nog lekker ook..
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, haha!
En super zielig!Moet ze later in een praatgroepje omdat haar moeder een groentenfeeder was.
Tot snel, Kwak!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, haha!
En super zielig!Moet ze later in een praatgroepje omdat haar moeder een groentenfeeder was.
Tot snel, Kwak!
Grappig, ik ben juist een van de laatsten (vriendinnen zijn allemaal 29-30 jaar maar hebben/ verwachten al een tweede/ derde kindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:38 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
In de vriendengroep ben ik ('85) ook de eerste. Op de zwangerschapsyoga was ik dat ook. En bij alle voorlichtingen e.d. die ik heb bijgewoond tijdens de zwangerschap ook. Ik begon me bijna een tienermoeder te voelen.
[..]
Tot gauw!
Haai!quote:
nou ja zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 04:10 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Haai!
Dacht dat mn kind me nodig had maar haar duim gaat voor.
Ik sta op de 2e plek gewoon. D'r moekie! Nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |