Fijn nachtje zo Razz! En wat rot van die luiers

. Wij zijn inmiddels ook over naar maat 2, mocht ook wel met die spekbuik hier

. Goed dat ze al zo in haar ledikant kan slapen! Daar ben ik nog niet aan toe

! En ik word in de nacht al wakker als ze haar eerste hongersignalen af begint te geven, dat wil ik ook nog zo houden. Probeer huilen 's nachts namelijk te voorkomen ivm Grote Zus. Verder slaap ik prima met haar in de wieg naast me, al slaap ik dieper als ik op de helft van mijn man slaap heb ik ontdekt

.
TAP

, wat klinkt dat fijn!
Mariska, dat klinkt goed

.
Hier gaan flesjes ook goed maar idd daarna nog wel zuigbehoefte/toch nog wat extra verse melk behoefte. Maar de flesjes worden echt nog als oefenmoment ingezet eigenlijk, gewoon een beetje (50 ml ofzo) om de flestechniek te leren. Daarna weer bij mij. Hoef ik ook niet te kolven

. Daarover gesproken, gister kreeg ik echt helemaal niks gekolfd, niet na de ochtendvoeding en niet in de nacht. Zo maf

. Vanochtend ging het wel weer gewoon goed, weer even bijna 100 ml in de koelkast kunnen zetten
Franny, heerlijk is dat he! Dat vind ik het leuke aan weer gaan werken, het thuiskomen
ik heb trouwens alweer best zin om te gaan werken
, Suus is nog geen 5 weken oud... Edit: de uitdagingen van een moeder van 2 zijn toch wel heel anders dan toen ik nog moeder van 1 was. Nu is de grootste uitdaging (als ik alleen met ze ben) m'n peuter naar bed brengen

. Met wakkere baby lukt niet, die vermaakt zichzelf 5 minuten alleen en gaat dan hartverscheurend 'roepen' om mama. Zorgen dat de baby slaapt dus. Dat is vandaag voor het eerst gelukt

. Alleen, mijn kleintje is een buikslaper. Overdag mag dat van mij want dan ben ik er bij. Maar, dan kan ik dus niet in alle rust naar boven

. Nu heb ik de babyfooncamera maar in de kinderwagenbak gezet, scherm mee naar boven en zo de peuter weggebracht. Uiteraard (doet ze nooooit) besluit de baby dan met haar gezicht naar beneden te gaan slapen, kon ik halverwege het ritueel weer rennen naar beneden. Peuter huilen omdat we nog niet klaar waren. Zucht.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tante_Soesa op 20-10-2014 12:24:21 ]