SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Binnenkort Football Manager 2015 bohhhh
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Met dat mannetje Odegaard ofzo iets
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:twitter:FootballManager twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:58:11@AdrnsyhAlif He won't be 16 by the time the game is released, therefore he won't appear in #FM15 reageer retweet
![]()
Hoezo mag/kan dat niet dan? Er zitten toch ook regens enzo in van <16?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:FootballManager twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:58:11@AdrnsyhAlif He won't be 16 by the time the game is released, therefore he won't appear in #FM15 reageer retweet
![]()
Bij fictieve personen kan het blijkbaar wel. Odegaard zit ook niet in Fifa dus er zal wel een juridische basis voor zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo mag/kan dat niet dan? Er zitten toch ook regens enzo in van <16?![]()
Ach ja, 1 speler minder maakt het verschil ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij fictieve personen kan het blijkbaar wel. Odegaard zit ook niet in Fifa dus er zal wel een juridische basis voor zijn![]()
![]()
Mastour zit met zijn 15 jaar nu ook in het spel bij Milan.. Daarnaast is Odegaard nu al international dus kan het me niet voorstellen dat hij er niet in zit.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Je hebt zeker zo'n update gebruikt waar ze handmatig zijn toegevoegd, ik heb nu ook een game met Odegaard er al inquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
Mastour zit met zijn 15 jaar nu ook in het spel bij Milan.. Daarnaast is Odegaard nu al international dus kan het me niet voorstellen dat hij er niet in zit.![]()
![]()
waarom om 6 uur op dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen![]()
Dit jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen
Maar dan 07 00![]()
Door die 2-2 twijfel ik nog een beetje, maar aangezien alle andere doelpunten dit weekend eigen goals waren kan het best welquote:![]()
![]()
Nope, gewoon de standaard updates via steam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n update gebruikt waar ze handmatig zijn toegevoegd, ik heb nu ook een game met Odegaard er al inFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon ff nachtje doorhalen johquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen om 6 uur op en nu niet kunnen slapen![]()
Bohhh, veel beter kon je het denk ik niet treffen (op LBJ na)quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
Freire
Ik kreeg Blake Griffin, Kobe en Durant![]()
Klopt ja. Kobe en Blake had ik helaas al. Had liever Westbrook, LBJ, Howard of Duncan gehadquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohhh, veel beter kon je het denk ik niet treffen (op LBJ na)![]()
![]()
Ik heb nu dit Argentijnse team bijeen gespaard, veel sterker (Tevez, Aguero, Messi en Di Maria) zit er niet in, want ik ben geen trader. Maar genoeg chem over, dus nog tips voor 'buitenlandse' spelers ( <10k)?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt ja. Kobe en Blake had ik helaas al. Had liever Westbrook, LBJ, Howard of Duncan gehad![]()
![]()
kkgierquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt ja. Kobe en Blake had ik helaas al. Had liever Westbrook, LBJ, Howard of Duncan gehad![]()
![]()
Je hebt genoeg chem over?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nu dit Argentijnse team bijeen gespaard, veel sterker (Tevez, Aguero, Messi en Di Maria) zit er niet in, want ik ben geen trader. Maar genoeg chem over, dus nog tips voor 'buitenlandse' spelers ( <10k)?
[ afbeelding ]![]()
Eerlijk gezegd blijft het bespottelijk dat er mensen zeiden dat Argentinie alleen Messi is op het afgelopen wk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nu dit Argentijnse team bijeen gespaard, veel sterker (Tevez, Aguero, Messi en Di Maria) zit er niet in, want ik ben geen trader. Maar genoeg chem over, dus nog tips voor 'buitenlandse' spelers ( <10k)?
[ afbeelding ]![]()
dan weet jij blijkbaar niet hoe chem werkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zie je toch, kunnen best wat slechte linkjes tussen.![]()
Dus je wil een hybrid bouwen? Dan zul je heel dat team om moeten gooien mijn vriend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zie je toch, kunnen best wat slechte linkjes tussen.![]()
technisch gezien heeft hij nu al een hybridquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je wil een hybrid bouwen? Dan zul je heel dat team om moeten gooien mijn vriend.![]()
Tuurlijk wel, hij kan gewoon Rafael van ManU RB zetten bijv. (Speelt die daar eigenlijk nog?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan weet jij blijkbaar niet hoe chem werkt.)
![]()
ja die speelt daar nogquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij kan gewoon Rafael van ManU RB zetten bijv. (Speelt die daar eigenlijk nog?)
![]()
dank voor deze toevoegingquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd blijft het bespottelijk dat er mensen zeiden dat Argentinie alleen Messi is op het afgelopen wk.![]()
bedankt voor jouw toevoeging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:01 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
dank voor deze toevoeging![]()
Misschien handig om aan te geven welke spelers je het slechtst vindt. Door die 2 perfect links op het middenveld is er wel iets mogelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:53 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee niet echtquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
technisch gezien heeft hij nu al een hybrid![]()
Zoiets ja, al werkt Zabaleta prima voor me. Ben niet echt tevreden over Higuain. Een spits uit de Serie A of eentje uit de Franse of Portugese competitie zou kunnen lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij kan gewoon Rafael van ManU RB zetten bijv. (Speelt die daar eigenlijk nog?)
![]()
Higuain dus. En Caballero.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien handig om aan te geven welke spelers je het slechtst vindt. Door die 2 perfect links op het middenveld is er wel iets mogelijk![]()
ibarboquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoiets ja, al werkt Zabaleta prima voor me. Ben niet echt tevreden over Higuain. Een spits uit de Serie A of eentje uit de Franse of Portugese competitie zou kunnen lijkt me.![]()
![]()
Ibra en Lima dus... Alleen die eerste is een beeetje prijzig. Keeper kun je makkelijk 1 van ManU of Barca nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoiets ja, al werkt Zabaleta prima voor me. Ben niet echt tevreden over Higuain. Een spits uit de Serie A of eentje uit de Franse of Portugese competitie zou kunnen lijkt me.![]()
Cavani maar 14k, moet ook te doen zijn. Of speelt ie kut?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ibra en Lima dus... Alleen die eerste is een beeetje prijzig. Keeper kun je makkelijk 1 van ManU of Barca nemen.![]()
Zit wel een beetje marge in hoorquote:Was eerder zodat jullie niet aan zouden komen met spelers van 30/40k
![]()
Dat haal je niet met chem (in dit team)quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cavani maar 14k, moet ook te doen zijn. Of speelt ie kut?![]()
Als Ibra kan, kan Cavani ook lijkt mequote:Op maandag 20 oktober 2014 01:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat haal je niet met chem (in dit team)![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Ibra kan, kan Cavani ook lijkt me
Kan ook niet![]()
![]()
Ibra en Lima zei ik..quote:
Je kunt volgens mij ook 2 spitsen kiezen die bij dezelfde club spelen en dezelfde nationaliteit hebben...![]()
Even kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook 2 spitsen kiezen die bij dezelfde club spelen en dezelfde nationaliteit hebben...
Thanks anyway.![]()
Als je Rinaudo oid neemt op RCM dan kun je Palacio houden...quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ziet te wachten op Lima, dus dan laat ik het voorin zo.![]()
Biglia is ook goed dus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je Rinaudo oid neemt op RCM dan kun je Palacio houden...![]()
Ja kan, wel traag.. Pereyra heb je ook nog idd, maar dan krijg je wel een erg aanvallend middenveld denk ik.quote:![]()
Gisteren had ik tegen een 5atb bronze team de grootste moeite omdat zijn keeper (Bertrams) onmogelijke reddingen verrichte. Mocht je nog een silver keeper uit de Bundesliga zoeken: koop Horn niet. Ik kan nog beter Wiese op gaan stellen.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kijk op YouTube en hij staat waarschijnlijk op de homepage.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:50 schreef Freire het volgende:
NWS / Fan meeting Enzo Knol loopt uit de hand
Wie de fuck is Enzo Knol![]()
Ik probeer te SMLENO'en in de trein.. dus ik zie een goede deal en ik denk: laat ik die eens voorbij scrollen. Vervolgens heeft de trein vertraging en ja hoor, er komt ook nog iemand naast me zitten.![]()
heb je geen tas naast je liggen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer te SMLENO'en in de trein.. dus ik zie een goede deal en ik denk: laat ik die eens voorbij scrollen. Vervolgens heeft de trein vertraging en ja hoor, er komt ook nog iemand naast me zitten.![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
![]()
Wat nou keepers zijn slecht?
3-0 winst. Niet dat zijn schoten nou allemaal wereldreddingen nodig hadden, maar dat terzijde.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb al een paar keer een keeper tegen me gehad die een 10 scoorde, o.a. Neuer en zelfs een keertje Buffon terwijl die er slecht uit ziet dit jaar.
(ik werk gewoon slecht af)
Maar heb zelf ook nog weinig hele rare dingen gezien van mijn keepers, alleen 1x een vrije trap vanaf de middellijn die als "pomp maar de 16 in" bedoeld was maar zomaar het doel in vloog zonder dat De Sanctis een arm uit stak. Verder valt het reuze mee.![]()
Bij mij had krul laatst een 10 omdat hij 3 afstand schoten had gestoptquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een paar keer een keeper tegen me gehad die een 10 scoorde, o.a. Neuer en zelfs een keertje Buffon terwijl die er slecht uit ziet dit jaar.
(ik werk gewoon slecht af)meer had hij echt niet gedaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gister Sacko in een 400c packmooie tijden waren dat. Toen dacht ik laat ik ook eens een gold pack openen. kreeg aquilani in beeld en baalde al een beetje, toen zat assaidi er in
heb hem verkocht en een IF de bruyne gekocht want weinig investering IF's deze week.
gr gr
#liefdagboekPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mensen, koop Horny, koop Wiesequote:Op maandag 20 oktober 2014 08:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren had ik tegen een 5atb bronze team de grootste moeite omdat zijn keeper (Bertrams) onmogelijke reddingen verrichte. Mocht je nog een silver keeper uit de Bundesliga zoeken: koop Horn niet. Ik kan nog beter Wiese op gaan stellen.![]()
Jij hebt ook best wel veel geluk de laatste tijd hé.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
Gister Sacko in een 400c packmooie tijden waren dat. Toen dacht ik laat ik ook eens een gold pack openen. kreeg aquilani in beeld en baalde al een beetje, toen zat assaidi er in
heb hem verkocht en een IF de bruyne gekocht want weinig investering IF's deze week.
gr gr
#liefdagboek![]()
eigenlijk best bizaraogo zit nog in pack en je kunt ze met gemak DSL'en, hij is er uit en er gaan er acht 0 de deur meer uit
#FreeTrapz![]()
Dat is niet bijster moeilijk.. hi ha ho.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er goed in puzzelen en krijgt het voor elkaar om Beister en Muriel in één team te krijgen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Uit het Totw, uit het hartquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk best bizaraogo zit nog in pack en je kunt ze met gemak DSL'en, hij is er uit en er gaan er acht 0 de deur meer uit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lees jij wel eens die reacties af en toe op fr12? Tering christus zeg____!
1 grote gehandicapde parade
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van mijn vliegen nog best vaak weg hoor...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
Waarom nu al IF's inkopen eigenlijk? Afgelopen weken bleek toch elke keer dat die hard daalden na de 2 HH's?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hele rare mensen daar. Zitten er echt bij die denken dat we weer meedoen en dat Rutten een geweldenaar is.quote:![]()
![]()
Ibarbo. Ik heb die echt al zo vaak tegen me gehad, maar hij heeft pas 1x gescoord tegen me.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sommige daar hebben al een plekje op de coolsingel gereserveerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hele rare mensen daar. Zitten er echt bij die denken dat we weer meedoen en dat Rutten een geweldenaar is.
Welke IFs?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom nu al IF's inkopen eigenlijk? Afgelopen weken bleek toch elke keer dat die hard daalden na de 2 HH's?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sjonnie heeft al een Rooie rakker ingekocht zag ik voorbij komenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ook geilen op die Vermeerquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige daar hebben al een plekje op de coolsingel gereserveerd.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er goed in puzzelen en krijgt het voor elkaar om Beister en Muriel in één team te krijgen?![]()
![]()
Heb hem zaterdag gekocht voor 56K zodat ik er dit weekend ook nog mee kon spelenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjonnie heeft al een Rooie rakker ingekocht zag ik voorbij komen![]()
als hij dan richting de 50K gaat mocht er een HH komen neem ik dat voor lief.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://wefut.com/en/squad/181072quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie is er goed in puzzelen en krijgt het voor elkaar om Beister en Muriel in één team te krijgen?![]()
Ik geil zelfs op Kazim bohhhhhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh squad fitness
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leitner op die plek iets té aanvallend lijkt mequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/181072
Wel idd koulibaly > rossetini op CB![]()
Je ziet gewoon dat het geen spits is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, die gozer kan er echt helemaal geen klote van. 1 goed schot, that's it
Gisteren die bal die perfect op z'n hoofd komt...
Ik heb Leitner daar zelf ook staan maar ik speel sowieso erg aanvallend met Makiadi-IF Ronny-Leitner op het middenveld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Leitner op die plek iets té aanvallend lijkt me
Wel idd koulibaly > rossetini op CBquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh squad fitness
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij kopte hem verdomme bijna de 2e ring in. Ik zie ook nog steeds die kans voor me tegen Ajax toen hij de bal 5 meter voor het doel nog vakkundig naast wist te schietenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat het geen spits is.Gisteren die bal die perfect op z'n hoofd komt...
![]()
![]()
Echt by far het beste bronze packje dat ik gehad heb. Maar heel veel duurdere bronzes zullen er niet zijn toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Leitner daar zelf ook staan maar ik speel sowieso erg aanvallend met Makiadi-IF Ronny-Leitner op het middenveld.
[..]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En nog een grote mond hebben ook! Als hij gewoon even zijn voetjes laat spreken is dat niet erg maar dit...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:58 schreef Kiid het volgende:
Hij kopte hem verdomme bijna de 2e ring in. Ik zie ook nog steeds die kans voor me tegen Ajax toen hij de bal 5 meter voor het doel nog vakkundig naast wist te schietenIk ga vanmiddag wel even naar het Maasgebouw.
Ashe is wel heel erg duur vergeleken met voorgaande jaren. Alleen Wynne, Manneh en Bolly zijn duurder denk ik. Sacko is ook erg duur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt by far het beste bronze packje dat ik gehad heb. Maar heel veel duurdere bronzes zullen er niet zijn toch?![]()
Lijkt me wel zekerquote:
Wel als RW
Elke dag![]()
Sacko 7.5K gr gr.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ashe is wel heel erg duur vergeleken met voorgaande jaren. Alleen Wynne, Manneh en Bolly zijn duurder denk ik. Sacko is ook erg duur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
stond hij RW , neeeeeequote:daar heb ik toch niets aan.
#FreeTrapz![]()
Ik ga met je mee, weg met het bestuur, weg met Ruttenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En nog een grote mond hebben ook! Als hij gewoon even zijn voetjes laat spreken is dat niet erg maar dit...Ik ga vanmiddag wel even naar het Maasgebouw.
![]()
![]()
![]()
Laagste bin 14k nu dus je hebt hem op een verkeerd moment verkochtquote:
Elke dag![]()
2 schreeuwende idioten met fakkels zal wel indruk maken op van Geel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, weg met het bestuur, weg met Rutten![]()
Waaaat zaterdag middag was hij gewoon 7K BIN ofzo
#FreeTrapz![]()
Ik geef mijn bronnen niet prijsquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waar haal je die plaatjes vandaan?![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:17 schreef Matedeor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oude hondaAlleen dat dan iets mooier.
Dit is de enige manier dat hij mooier is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de enige manier dat hij mooier is.Is onmogelijk , want die honda civic's van toen waren onverwoestbaar.
![]()
Een standaard honda civic, hoe bestaat het. Zeker nooit Need for Speed gespeeld?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:17 schreef Matedeor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oude honda civic coupe, Alleen was die van mij nog iets mooier.
![]()
Die van mijn was dan ook niet meer standaard, al was dat al veranderd toen ik hem kocht. Nieuwe velgen erop, uitlaat waar twee tennisballen in konden, en filter veranderd voor wat beter geluidquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een standaard honda civic, hoe bestaat het. Zeker nooit Need for Speed gespeeld?. Maar ding reed wel gruwelijk fijn en was niet kapot te krijgen.
![]()
Geblindeerde ramen, Civic swagquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die van mijn was dan ook niet meer standaard, al was dat al veranderd toen ik hem kocht. Nieuwe velgen erop, uitlaat waar twee tennisballen in konden, en filter veranderd voor wat beter geluid.
![]()
Waarom zou je je tennisballen in je uitlaat bewaren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die van mijn was dan ook niet meer standaard, al was dat al veranderd toen ik hem kocht. Nieuwe velgen erop, uitlaat waar twee tennisballen in konden, en filter veranderd voor wat beter geluid. Maar ding redelijk wel gruwelijk fijn en was niet kapot te krijgen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij wijze van...quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je je tennisballen in je uitlaat bewaren?![]()
![]()
Mooie halfords pijp eronder bohhh..quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die van mijn was dan ook niet meer standaard, al was dat al veranderd toen ik hem kocht. Nieuwe velgen erop, uitlaat waar twee tennisballen in konden, en filter veranderd voor wat beter geluid. Maar ding reed wel gruwelijk fijn en was niet kapot te krijgen.
Stoel naar achteren, petje net zichtbaar en een gigantische subwoofer van de kijkshop achterin.quote:
Als je een Civic 2e hands koopt dan koop je volgens mij een Golfje in het kwadraat. Tot op het bot toe mishandeldquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stoel naar achteren, petje net zichtbaar en een gigantische subwoofer van de kijkshop achterin.![]()
![]()
Servers vol, die had ik nog niet eerder gezienquote:Server Full
Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.![]()
![]()
Daarom had ik hem ook van een bekende gekocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je een Civic 2e hands koopt dan koop je volgens mij een Golfje in het kwadraat. Tot op het bot toe mishandeld![]()
![]()
Gisteren een video van gamekings gezien waar ze het hadden over de puinzooi van online games de laatste tijd en de 900p discussie enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Servers vol, die had ik nog niet eerder gezien
Daar werd ook gewoon gezegd dat ze er zeker van waren dat EA gewoon bij heel veel games van te voren al weet dat hun server capaciteit niet voldoende is, maar omdat ze moeten bezuinigen nemen ze dat op de koop toe, gamers kopen het toch wel. Ze konden nu al zeggen dat Battlefield Hardline de eerste 2/3 weken niet goed zou werken.
![]()
Ik mijn golf bij de dealer, Gelukkig van een oud vrouwtje geweest. En hij had hem zelf thuis ook. Paar nieuwe sokken erbij gekocht en een spray zodat hij waterafstotend is. Fantastisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Daarom had ik hem ook van een bekende gekocht.🍆![]()
En ze hebben nog gelijk ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:45 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gisteren een video van gamekings gezien waar ze het hadden over de puinzooi van online games de laatste tijd en de 900p discussie en zo.
Daar werd ook gewoon gezegd dat ze er zeker van waren dat ea gewoon bij heel veel games van te voren al weet dat hun server capaciteit niet voldoende is, maar omdat ze moeten bezuinigen nemen ze dat op de koop toe, gamers kopen het toch wel.
![]()
![]()
Op zich valt het bij Fifa 15 wel mee voor mij. Geen 1 disconnect gehad, ook niet met clubs. Enige wat ik wel veel heb is een disconnect in de dressing room, maar dat boeit toch niet zoveel.![]()
En dat is grappig omdat?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ook maar even een daily pack halen dan
#FreeTrapz![]()
Weer een fifa update?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wil je nog weten wat er in zit DS2![]()
nog bedankt he
#FreeTrapz![]()
Nam eigenlijk aan dat dit algemeen bekend was...quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:45 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gisteren een video van gamekings gezien waar ze het hadden over de puinzooi van online games de laatste tijd en de 900p discussie enzo.
Daar werd ook gewoon gezegd dat ze er zeker van waren dat EA gewoon bij heel veel games van te voren al weet dat hun server capaciteit niet voldoende is, maar omdat ze moeten bezuinigen nemen ze dat op de koop toe, gamers kopen het toch wel. Ze konden nu al zeggen dat Battlefield Hardline de eerste 2/3 weken niet goed zou werken.
![]()
Hoe zet je de scorebalk wat meer naar beneden bij Fifa? Hij zit nu precies in de hoek, maar zie je bijv de rode kaarten erboven niet. Zag op Youtube dat ie ook lager kon?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
EA heeft de instellingen voor de schermafmetingen er niet in gezet voor PS4quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe zet je de scorebalk wat meer naar beneden bij Fifa? Hij zit nu precies in de hoek, maar zie je bijv de rode kaarten erboven niet. Zag op Youtube dat ie ook lager kon?dus dat moet je via je instellingen van je PS4 doen...
Settings - Sound and Video - screensize.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ahja thanks. Wel achterlijk dat dat zo werkt jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
EA heeft de instellingen voor de schermafmetingen er niet in gezet voor PS4dus dat moet je via je instellingen van je PS4 doen...
Settings - Sound and Video - screensize.
Elke dag![]()
Deels, had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het zo erg was, dat het van tevoren allemaal al was ingecalculeerd wegens bezuinigingen. Je kan van te voren dus al bijna aan de hand van de uitgever zeggen of een game problemen gaat kennen of niet. Ook dat er eigenlijk helemaal geen problemen hoeven te zijn als ze de servers gewoon aan microsoft hadden overgelaten maar dat ze zo eigenwijs zijn dat ze het perse zelf willen doen. Zou een mooi onderzoekje zijn voor de EU, staan volgens mijn miljoenen boetes op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nam eigenlijk aan dat dit algemeen bekend was...
Ook dat gelieg/gedraai van ubisoft over assassins creed laat zien dat de gameindustrie aardig verziekt is. Daar een dealtje met microsoft kunnen ze het niet maken om de ps4 versie mooier te maken.Terwijl dit bij de pc versie weer niks uitmaakt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Matedeor op 20-10-2014 11:25:08 ]![]()
Nee, vast weer een speler van 100k ofzo. Jij bent echt de Thad van de gold packs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
wil je nog weten wat er in zit DS2![]()
nog bedankt he![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, vast weer een speler van 100k ofzo. Jij bent echt de Thad van de gold packs.
gr gr
#FreeTrapz![]()
He toch 50K profitquote:en dat zonder wat te doen
#FreeTrapz![]()
Ik zou zeggen koop een staatslot. En een taart om die goede pull te vieren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He toch 50K profiten dat zonder wat te doen
![]()
wil je me dik hebben ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen koop een staatslot. En een taart om die goede pull te vieren.
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik ook, dacht dat het zo hoorde?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe zet je de scorebalk wat meer naar beneden bij Fifa? Hij zit nu precies in de hoek, maar zie je bijv de rode kaarten erboven niet. Zag op Youtube dat ie ook lager kon?![]()
![]()
Nee maar wss heb jij net als ik je applicatieinstellingen gewoon over het hele scherm gedaan toen je Fifa eerste keer opstarttequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dacht dat het zo hoorde?
Elke dag![]()
EA niet Sony.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha nee dat hoort niet... Rare sony mannetjes.
Ziet er bij mij gewoon goed uit.
Altijd al pre-rage als ik een rood dingetje zie verschijnen voor de scheids zijn kaart heeft getoond. Ik pak echt belachelijk veel rode kaarten dit jaar t.o.v. andere Fifa's.
Soms verdwijnt wel de "radar" beneden in het scherm, dan moet ik op pauze drukken en daarna is die weer terug.![]()
Die 5 extreem van gisteren is miss wel de bizarste tot nu toeMet zijn vrieskist vol dooie dieren
Elke dag![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)erkrachting-op-feest
Een echt jizzfest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doet me een beetje denken aan die goede ouwe tijd...quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)erkrachting-op-feest
Een echt jizzfest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die goede ouwe tijd...Ik snap niet hoe zulke jonge gasten dat in hun kop krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Waarschijnlijk komt dat door One Direction & Justin Bieber.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe zulke jonge gasten dat in hun kop krijgen.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:40 schreef Reemi het volgende:
Gaan ze me weer in de verleiding brengen een pakje te kopen
Graag gedaan
inb4 boh jizz vermeer boh in oranje jizz beste keeper van eredivisie![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:43 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 boh jizz vermeer boh in oranje jizz beste keeper van eredivisie
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
huuuquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zag het net in de PS4 Patch? topic.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Zou wel handig zijn als goal line technology nu ook werkt ja, ipv alle ballen op de lijn als goals te geven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hmmmm... Ik ben er denk ik uit welke spelers ik wil gaan kopen. Benzema, Pogba, Modric en Tevez.
Dit is mijn team nu
Dit moet het gaan worden.
Zit nu alleen te kijken in welke volgorde ik ze moet gaan kopen aangezien ik maar 50k heb en dus nog wel even moet sparen. De opties:
• Als ik eerst Pogba koop moet Vidal tijdelijk naar mijn 2e team, aangezien Guarin de extra link heeft met Ibarbo.
• Als ik eerst Benzema koop moet ik een Liga BBVA CM hebben. Dan kom ik al snel bij Khedira of Isco terecht en ik weet niet of die sterk zijn op de RCM positie.
• Tevez kan ik zonder problemen halen, al moet ik dan kijken hoe ik het ga aanpakken met mijn 2e team, aangezien Lacazette nog een link nodig heeft.
• Het heeft geen zin om Modric al te halen aangezien ik Benzema nog niet heb...![]()
![]()
![]()
watAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe loopt jouw Ibarbo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm... Ik ben er denk ik uit welke spelers ik wil gaan kopen. Benzema, Pogba, Modric en Tevez.
Dit is mijn team nu
[ afbeelding ]
Dit moet het gaan worden.
[ afbeelding ]
Zit nu alleen te kijken in welke volgorde ik ze moet gaan kopen aangezien ik maar 50k heb en dus nog wel even moet sparen. De opties:
• Als ik eerst Pogba koop moet Vidal tijdelijk naar mijn 2e team, aangezien Guarin de extra link heeft met Ibarbo.
• Als ik eerst Benzema koop moet ik een Liga BBVA CM hebben. Dan kom ik al snel bij Khedira of Isco terecht en ik weet niet of die sterk zijn op de RCM positie.
• Tevez kan ik zonder problemen halen, al moet ik dan kijken hoe ik het ga aanpakken met mijn 2e team, aangezien Lacazette nog een link nodig heeft.
• Het heeft geen zin om Modric al te halen aangezien ik Benzema nog niet heb...
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4: hardquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat beginquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Echt, die montagemaker van FOX is zo'n geniale eindbaas![]()
![]()
Sinds Lacazette er naast staat doet hij het wat minder. Staat nu op 14 goals uit 12 wedstrijden, terwijl hij naast Higuain 10x scoorde in 5 wedstrijden. Misschien moet ik daarom Tevez maar als eerste halen en Ibarbo weer naast Higuain zetten in mijn 2e team.quote:![]()
Ja, echt geweldig. Je zit al op die pa te wachten en dan ook echt precies een kopie van dat kindquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegenstanders met Ibarbo die ik ben tegen gekomen, konden er niet mee scoren in ieder geval. Ik had het idee dat ie echt heel slechts is dit jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sinds Lacazette er naast staat doet hij het wat minder. Staat nu op 14 goals uit 12 wedstrijden, terwijl hij naast Higuain 10x scoorde in 5 wedstrijden. Misschien moet ik daarom Tevez maar als eerste halen en Ibarbo weer naast Higuain zetten in mijn 2e team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mooiste vond ik dat ventje op de arm bij papa bij Southampton (dacht ik) dat zo z'n duimpie op steek, nadat de 7e erin ging ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig. Je zit al op die pa te wachten en dan ook echt precies een kopie van dat kind. Ik kreeg daar wel kriebels van en nu ik eraan terug denk zelfs waterige oogjes.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik verloor laatst nog ruim van het spitsenduo Ibarbo en... Biabianyquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegenstanders met Ibarbo die ik ben tegen gekomen, konden er niet mee scoren in ieder geval. Ik had het idee dat ie echt heel slechts is dit jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat het Guus Meeuwis zou zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig. Je zit al op die pa te wachten en dan ook echt precies een kopie van dat kindToch een tilburger
Elke dag![]()
Keepers = stront nog steedsquote:
Hala Madrid !
66 finishing. Dat is maar 1 meer dan deze man: http://wefut.com/en/player/3059quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegenstanders met Ibarbo die ik ben tegen gekomen, konden er niet mee scoren in ieder geval. Ik had het idee dat ie echt heel slechts is dit jaar.
Voor een 50-rated best goede stats![]()
![]()
en hij heeft ook 99 photoshop zo te zienquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
66 finishing. Dat is maar 1 meer dan deze man: http://wefut.com/en/player/3059
Voor een 50-rated best goede statsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zie nu pas de 66 finishing... Bij mij doet hij het echt heel goed. Hij maakt goede loopacties en staat daarom vaak alleen tegenover de keeper. Met 83 strength is hij ook niet eenvoudig van de bal af te zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tegenstanders met Ibarbo die ik ben tegen gekomen, konden er niet mee scoren in ieder geval. Ik had het idee dat ie echt heel slechts is dit jaar.![]()
Zal wel een repost zijn van gisteren maar NIF Fer
Elke dag![]()
Sacko?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn Sacko maar verkocht, thanks vor de hets up. Was op pack only account.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zal wel een repost zijn van gisteren maar NIF FerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Echt, die montagemaker van FOX is zo'n geniale eindbaas
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die 2 ballen op de latquote:
Elke dag![]()
Ahquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/9675![]()
Oh, geen idee. Zal vanavond wel ff kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar wss heb jij net als ik je applicatieinstellingen gewoon over het hele scherm gedaan toen je Fifa eerste keer opstartte![]()
![]()
Jij dacht dat Thaddeus Sakho verkeerd geschreven hadquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*Hoopte. Niet zoveel voetbal meegekregen dit weekend dus vandaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Thaddeus Sakho verkeerd geschreven had![]()
![]()
Je eindelijk weer een weekend lang op het andere geslacht gestort ja?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
*Hoopte. Niet zoveel voetbal meegekregen dit weekend dus vandaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Keepers zijn nog steeds de kk mongooltjes van voor de update. Dus wees voorbereid.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echt amper last van slechte keepers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef DuTank het volgende:
Keepers zijn nog steeds de kk mongooltjes van voor de update. Dus wees voorbereid.![]()
Ik heb gisteren voor het eerst de gold cup gewonnen (ja, ik ben zo slecht dat ik nooit 4x op rij kon winnenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie nu pas de 66 finishing... Bij mij doet hij het echt heel goed. Hij maakt goede loopacties en staat daarom vaak alleen tegenover de keeper. Met 83 strength is hij ook niet eenvoudig van de bal af te zetten.), tegenstander had een voorhoede met Ibarbo en Emenike
Heel wat hachelijke momenten voor mijn doel, maar de bal wilde er niet in voor hem en dan 1x Cerci aan zijn aandacht ontsnapt en goal. EA aids in mijn voordeel![]()
![]()
Ik heb nog steeds moeite met scoren. Dat wijst volgens mij juist op goede keepersquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef DuTank het volgende:
Keepers zijn nog steeds de kk mongooltjes van voor de update. Dus wees voorbereid.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hebben andere 4312 gebruikers ook "last" van het fenomeen dat de CAM veel meer scoort dan de spitsen? Of komt dat gewoon omdat mijn CAM Cerci een veel betere speler is dan de spitsen Uche/Dos Santos![]()
![]()
Ik kom Emenike echt bijna niet tegen en als hij eens speelt is hij zo slecht. Kerel draait ook echt als een vrachtwagen lijkt hetquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst de gold cup gewonnen (ja, ik ben zo slecht dat ik nooit 4x op rij kon winnen), tegenstander had een voorhoede met Ibarbo en Emenike
Heel wat hachelijke momenten voor mijn doel, maar de bal wilde er niet in voor hem en dan 1x Cerci aan zijn aandacht ontsnapt en goal. EA aids in mijn voordeel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
CAM scoort veel, maar spitsen echt wel veel meer hier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Hebben andere 4312 gebruikers ook "last" van het fenomeen dat de CAM veel meer scoort dan de spitsen? Of komt dat gewoon omdat mijn CAM Cerci een veel betere speler is dan de spitsen Uche/Dos SantosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net zo'n rollertje die hij op kan pakken weg tikken in de tegenstander z'n voeten. Daarna een kopbal die als een lob gekopt werd: keeper dit niks, terwijl de bal makkelijk te vangen was. En de laatste goal was een schot door een speler die vanaf de paal richting corner vlag liep om de bal te pakken, schiet uit de draai en keeper slaat de bal er maar in, want ja rage quit komt er toch wel, dus beter doe je het nu maar DuTankquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt amper last van slechte keepers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je alleen maar pauperzachte finesses gebruikt lijken keepers slecht, als je met variatie wil afronden, wat veel leuker is, lijken ze goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite met scoren. Dat wijst volgens mij juist op goede keepers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik met silvers man. Labyad scoort kaolo veel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Hebben andere 4312 gebruikers ook "last" van het fenomeen dat de CAM veel meer scoort dan de spitsen? Of komt dat gewoon omdat mijn CAM Cerci een veel betere speler is dan de spitsen Uche/Dos Santos![]()
Gewoon 'klikken' was ook al voldoende, zonder finessequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen maar pauperzachte finesses gebruikt lijken keepers slecht, als je met variatie wil afronden, wat veel leuker is, lijken ze goed![]()
Inderdaad. En daarbij mis ik nog veel te veel 1 vs. 1-situaties. Ik scoor doorgaans maar iets van 30/40% van de gevallenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen maar pauperzachte finesses gebruikt lijken keepers slecht, als je met variatie wil afronden, wat veel leuker is, lijken ze goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik heb wel eens wedstrijden dat hij keer op keer dan exact langs de paal gaat (aan de verkeerde kant natuurlijk)quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarbij mis ik nog veel te veel 1 vs. 1-situaties. Ik scoor doorgaans maar iets van 30/40% van de gevallenterwijl je precies het zelfde doe als anders.
#FreeTrapz![]()
korte hoek gaat ook vaak naast
Bakkesquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
Tering wat zijn mensen uit noord Nederland toch zuur![]()
Shhtquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je eindelijk weer een weekend lang op het andere geslacht gestort ja?![]()
![]()
En de lange hoek ook. En in het midden staat zo'n kerel die de bal mag vangen. Kutspelquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kom hatenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
Tering wat zijn mensen uit noord Nederland toch zuurhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mijn tegenstander is nu uit verveling maar goals aan het scoren met zijn keeper.
Ik vind FIFA echt heel leuk. De helft van de potjes. Want de andere helft is gewoon pure ebola EAids.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iemand even een kek OP teampje? Voor laten we zeggen 40 - 50k ofzo?Toevallig net ingestapt op station Schagen.quote:
Kek nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand even een kek OP teampje? Voor laten we zeggen 40 - 50k ofzo?
[..]
Toevallig net ingestapt op station Schagen.![]()
OP ja.
lillek jaquote:quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar ligt Schagen eigenlijk uberhaupt?Ik vond hem behoorlijk goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vargas is zo matig mi mang.... Die kan echt niet scorenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gisteren een keer of 4 tegen gespeeld en hij mist echt sitters. Verschil tussen high rated spelers en low rated golds is eindelijk goed voelbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lillek ja
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond hem behoorlijk goed.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vargas is zo matig mi mang.... Die kan echt niet scorenVargas is een baas man... die schiet alles erin..
Vargas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom je echt uit de buurt van Schagen?quote:familie van mij komt daar vandaan en er is een rede dat wij hun niet meer spreken.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus. Wonen daar nog mensen?
Die komen uit Friesland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom Zhano en DS2 zijn zoals ze zijn.
Ik kom uit die regio vandaan hè, woon er al niet meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lindgren. and Suarez sitting in a deserted tree...
Dat is dus geheel omgekeerd wederzijdsquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
Liever West-Fries dan Brabander () of Rotterdammer (
![]()
)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan de boii uit West-Friesland halen maar West-Friesland niet uit de boii.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al die kermiskinderen daar ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Je kan de boii uit West-Friesland halen maar West-Friesland niet uit de boii.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het altijd levendige schagen, wie wil er niet heen![]()
maar ja ik woon daar in de buurt idd![]()
en voor brabant is ook wel wat te zeggen hoor, sommige mensen uit brabant
#FreeTrapz![]()
Bakkes Sjon.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
en voor brabant is ook wel wat te zeggen hoor, sommige mensen uit brabantNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat jij begin met "wonen daar überhaupt nog mensen" en jullie hebben litmanen, dus ik kan het onderbouwen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft Lindgren heel west-friesland in zich gehad?!Waar woon je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
en voor brabant is ook wel wat te zeggen hoor, sommige mensen uit brabant
Mooie marmeren vloer, een glazentafel met gouden leeuwenpoten en witte leren bank.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al die kermiskinderen daar ook
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Pastaatje jatoggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Waar woon je?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Schoorl/Bergen opgegroeid inmiddels verhuisd naar Alkmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Waar woon je?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Om een of andere reden voel ik me niet responsible noch accountable voor de sores van dun Lietmaonert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat jij begin met "wonen daar überhaupt nog mensen" en jullie hebben litmanen, dus ik kan het onderbouwen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Depends een beetje, als er daarna nog veel actie wordt verwacht meestal iets met koolhydraten zoals een pasta met zalm ofzo. Anders niet per sé iets bijzonders, kijk gewoon op ah gerechten tot ik iets zie wat ik zelf lekker vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Waar woon je?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Polderaar ben je ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
Pasta met vis. Beetje van beide suggesties.
Ik zeg doen
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: