http://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
nee het is voor kaboutertjes om in te wonen aldus Martinequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef Postbus100 het volgende:
Koekhuisjes zijn toch niet om op te eten?
Doet het gewoon goed vandaag,quote:
Terwijl Martine beter zou moeten wetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee het is voor kaboutertjes om in te wonen aldus Martine
Eens!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef MutedFaith het volgende:
als je niet naar de jury kan komen zou je ook geen punten moeten krijgen. :x
"staat"quote:
Eensquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef MutedFaith het volgende:
Mwah, Anouks koek was nog te donker, dus ik weet het nog niet zo....quote:
Yupquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:09 schreef MutedFaith het volgende:
+1quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef computergirl het volgende:
Ik hoop op een finale met Beth, Anouk en Menno
Constructie van Jacques was echt te slordig, hij is sowieso net even te lomp.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mwah, Anouks koek was nog te donker, dus ik weet het nog niet zo....
wel een beetje een jonge finale voor een Max programmaquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef computergirl het volgende:
Ik op een finale met alleen anouk en beth <3quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:11 schreef computergirl het volgende:
In het concept niet, in mijn gedachten wel heurquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik op een finale met alleen anouk en beth <3
Maar dat zal wel niet in t concept passen.
Vind ik totaal niet eigenlijk, je merkt dat hij over het geheel niet verfijnd genoeg is, dit zag je wel aankomen,quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Verrassend! Had verwacht dat anouk er uit zou gaan.
Denk dat er voortaan in menig magazijn gebakken zal gaan worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Jacques heeft de heftruckchauffeurs weer positief op de kaart gezet
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Jacques heeft de heftruckchauffeurs weer positief op de kaart gezet
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat er voortaan in menig magazijn gebakken zal gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |