Leuke collage zoquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef mocha het volgende:
Goed bezig Cygne en Sylvana !
Ik heb met wat verschillende foto's Dag 3 gemaakt
"wolken"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
Oh gelukkig het topic loopt nog.
Zodra ik klaar ben met studie, ga ik een schema maken en het eindelijk volhouden.
Uiterlijk eind januari, maar ik denk dat ik er gewoon mijn nieuwjaarsvoornemen van ga maken, lekker per 1 januari elke dag iets crea-en.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met studie?
Haha oké danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uiterlijk eind januari, maar ik denk dat ik er gewoon mijn nieuwjaarsvoornemen van ga maken, lekker per 1 januari elke dag iets crea-en.
Dankje! En jammer dat het bij jou niet echt wil lukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef mocha het volgende:
Mooi weer, Cygne en Sylvana.
Nou ik ben lekker bezig met mijn challenge. Not:(
Gister niets en vandaag niets
Beter ga ik ook lekker kleuren.
Als je dat toch al elke dag doet kun je daar idd beter een challenge van maken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:11 schreef mocha het volgende:
Het was gewoon een stomme challenge![]()
![]()
Ik kies beter een challenge waar ik 's avonds lekker een uurtje aan bezig kan zijn.
Kleuren doe ik nu sowieso elke avond, dus misschien dagelijks een update ofzo?
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog wel bezig met de challenge en maak ook foto's.
Het komt er alleen steeds niet van om ze te posten.
Hopelijk dit weekend.
Leukquote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren mijn challenge voltooidin totaal 2 sjaals, 1 muts en 1 omslagdoek in 30 dagen gemaakt
De foto's zijn al bewerkt en ga ze zo uploaden.
Ja dat is ook wel de reden dat ik geen nieuwe challenge ga doen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Leuk
Ben benieuwd naar de foto's, wel jammer dat het niet lukte om elke dag een foto te posten. Maar wel goed dat je hem afgerond hebt en nu ben je mooi klaar voor de winter
Wat is hij groot die omslagdoek! En toch ruches eraan gedaan, leuk!quote:Op maandag 17 november 2014 14:03 schreef Sarabi het volgende:
De omslagdoek klaar:
[ afbeelding ]
Nieuw project, een skullsjaal voor een vriendin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je dat idd maar gewoon zo doen ja. Ik ben toch haast elke dag wel online, dus ik vind het niet zoveel moeite. Heel af en toe dat ik een keer 2 dagen tegelijk doe, maar verder red ik het wel.quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel de reden dat ik geen nieuwe challenge ga doen.
Vind de verplichting van het foto's maken en posten toch te veel werk.
Ga gewoon lekker haken en posten in dat topic.
En het samen kleuren elke 2 weken
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
DankjeDie van jou is ook weer erg mooi, lekkere felle kleurtjes
Vandaag dag 30, oftewel, challenge afgerond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |