Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Leuk! En nog maar 4 dagen. Ga je er echt 90 dagen van maken nu of niet?
Hij is 5,95 maar ik vind hem ook zonde geld idd. Dus dan idd maar 60 dagenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
En toen was rood op. Ik denk dat ik voor 60 dagen ga. Ik denk niet dat ik 10 euro wil uitgeven aan color art.
Hij kost nu 10 bij bol.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij is 5,95 maar ik vind hem ook zonde geld idd. Dus dan idd maar 60 dagen
Ow jeetje dat is een flinke verhoging zeg!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hij kost nu 10 bij bol.
Mijne was niet aangekomen dus wilde m opnieuw bestellen. Toen was ie ineens 10.
Mooi Sylvanaquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
En leuk dat je nog 2 platen gevonden hebt
Day 18
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:59 schreef mocha het volgende:
[..]
Mooi Sylvana![]()
Ik zit al even te denken over een 30-days challenge. Ben er nog niet uit.
Ja die color art was niet wat hè.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:32 schreef Cygne het volgende:
Ik denk dat ik gewoon door nummer naar 60.
Ja idd. En ik vind color art erg druk met al die verschillende tekeningetjes op 1 pagina.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:07 schreef Cygne het volgende:
T leuke van die serie vond ik de zwarte achtergrond maar dat heeft color art niet.
Ben even te lui om foto's te postenquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja die color art was niet wat hè.
Hoe gaat het bij anderen met hun challenges? Heb het idee dat ik al tijdje niks meer gezien heb qua haken, borduren en zentangles tekenen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben even te lui om foto's te postenmorgen komt er wel weer een update
Ow dat is wel een leuke challenge ja! Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:24 schreef mocha het volgende:
Goed bezig allemaal.
De glitterpennen-kleurplaten zijn tof zeg
OmslagdoekBen een poging aan het wagen met het haken van een doek. Het gaat redelijk
![]()
En ik ga morgen beginnen met een foto challenge. Ik zag het volgende lijstje langskomen.
Dankjequote:Op zondag 9 november 2014 17:37 schreef Cygne het volgende:
Ik vond t echt n kutplaat. Er is een pen op.
En wat n verschrikkelijk gave plaat is dat!
je plaat is weer gaaf!!! uit welk boek is deze?quote:Op zondag 9 november 2014 16:43 schreef Sylvana het volgende:
Die plaat vond ik echt verschrikkelijk om te doenMaar hij is wel mooi geworden
Je glitterstiften zijn nog niet op?
Day 20, dus op tweederde hier
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 9 november 2014 19:29 schreef mocha het volgende:
[..]
je plaat is weer gaaf!!! uit welk boek is deze?
Leuk! En mooie omgeving daar!quote:Op zondag 9 november 2014 19:28 schreef mocha het volgende:
De challenge is begonnen. (30-days photochallenge)
Dag één; zelfportret.
[ afbeelding ]
Die gaat op het lijstje voor de kerstquote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankje
De laatste 4 dagen komen ze allemaal uit Optical Illusions Colouring Book
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n "thuishang" shirt
ik mag hopen dat het allemaal wat "creatiever" gaat worden
Just Breathe
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Lijnloos het volgende:
Ook al zo tof weer Sylvana... ik MOET echt dat boek!
quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef mocha het volgende:
Sylvanaik ga echt niet wachten op de Kerst voor dat boek. Ik wil m nu
![]()
Mijn dag 2Haha sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m'n "thuishang" shirt
[ afbeelding ]
ik mag hopen dat het allemaal wat "creatiever" gaat worden![]()
![]()
En ondanks dat je een "vastgesteld" iets moet fotograferen, kun je er zelf wel een creatieve draai aan geven toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |