Idd een fotogenieke kat!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:10 schreef MissStevie het volgende:
Dag 16
de kat van mijn schoonouders. gewoon, omdat hij er zo mooi voor ging liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:10 schreef MissStevie het volgende:
Dag 16
de kat van mijn schoonouders. gewoon, omdat hij er zo mooi voor ging liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mooie kleuren weer! Hoe lang ben je met deze bezig geweest? Met die platen die ik tot nu toe gemaakt hebt was ik ongeveer 1 uur bezig. Maar met deze heb ik echt het gevoel dat je 2 uur bezig bent ofzo. Maar toch doe je er elke dag 1.quote:
Waar haal je de tijd vandaan?quote:
Haha ja dat kost id niet zoveel tijd neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:52 schreef MissStevie het volgende:
dat is wel weer ideaal met een foto challenge.. met de foto maken en bewerken ben ik hooguit 15 minuutjes kwijtvergeet soms alleen een foto te maken of vind de foto die ik maak dan niet goed genoeg
Dankjewelquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook meedoen. 1 Zentangle per dag. En ik heb al gemerkt dat ik de neiging heb de meest ingewikkelde varianten te pakken dus dat wordt lachen
Lekker hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:39 schreef MissStevie het volgende:
Dag 17
een beetje een crappy foto vandaag.. maar lekker voor de tv met lekkere dingetjes en een soepie. . tevens ons avondeten na een heftige lunch![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind hem leuk!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
PB tangled - dag 1:
[ afbeelding ]
Morgen beter zullen we dan maar zeggen!
Mooi!quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
PB tangled - dag 1:
[ afbeelding ]
Morgen beter zullen we dan maar zeggen!
Vast wel, bij mij lukte het ook steeds beterquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier moet je een hele vaste hand voor hebben en laat ik nou ontzettende bibberhanden hebben
Ben wel benieuwd of er over 30 dagen verbetering is te zien.
Oeh... ook weer met glitters!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik was heel enthousiast aan de roze hartjes begonnen, totdat ik erachter kwam dat er blaadjes aan zaten en het bloemstengels waren![]()
[ afbeelding ]
Uit Decocolor
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh... ook weer met glitters!
Mwah, valt best mee. Met mooie felle kleuren komt t echt heel mooi uit!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
JaDe Stabilo's zijn al snel te donker voor deze boeken vind ik.
Hmm ja dan moet ik nog maar ff proberen. Dan heb ik gewoon net de verkeerde kleuren gekozen als ik het probeerdequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee. Met mooie felle kleuren komt t echt heel mooi uit!
Eens, die van automatic en gebakken koekje in de OP van het andere topic vind ik ook echt supertof!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee. Met mooie felle kleuren komt t echt heel mooi uit!
Die kleurplaat van automatic had ik van de week idd ook met Stabilo's geprobeerd,maar die was echt mislukt bij mijquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Eens, die van automatic en gebakken koekje in de OP van het andere topic vind ik ook echt supertof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef Cygne het volgende:
Oké ze kunnen idd heel mooi wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen maar weer eens proberen dan met Stabilo's
En dan dus niet de buitenste rand donkerpaars ofzo doen![]()
Mooi! En jammer dat je hem uit hebt. Maar nu kun je met deco color beginnen en die is anders, maar ook wel leukquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste uit kaleidocolor.
Mooi! En klaar! Ga je gelijk door met de volgende?quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste uit kaleidocolor.
Dat dacht ik in het begin ook hoor. Heb toen ook lopen klagen hier. Maar uiteindelijk gaat het makkelijker en zaten er wel leuke tussen. Al vond ik van de 3 challanges dat wel de minst leuke. Was niet echt ontspannend toch zoals strijkkralen of kleuren.quote:Op maandag 3 november 2014 07:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik geloof niet dat dit mijn ding gaat zijn voor nog 27 dagen!![]()
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op maandag 3 november 2014 07:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mooi! En klaar! Ga je gelijk door met de volgende?
Bohhh... Supertof deze!quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Sylvana het volgende:
Op de helft
[ afbeelding ]
Had alleen bij die bloemetjes eerst een lichtroze maar die was halverwege op. Dus toen nog met een donkerroze erover heen gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |