Dankjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:37 schreef Cygne het volgende:
Die is toch ook erg tof!![]()
Mijne is wel af en nu bij schoonouders. Vanavond post ik m.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef MissStevie het volgende:
Wat ga je snel Sarabi! super leuke sjaal en muts.. matcht ook lekkeren weer super mooie platen van cygne en sylvana! denk dat ik als volgende challenge toch maar ga kleuren.. is toch wat creatiever dan de foto's maken.. tenzij ik ooit ga beginnen met een fotografie cursus ofzo.. maar zoals het nu lijkt ligt dat nog ver in de toekomst
Afgelopen dagen weinig tijd gehad om foto's te plaatsen, maar wel leuke foto's gemaakt, dus hier een kleine spamIk vind die paarden in zwart-wit ook heeel erg mooi. Bij de andere foto's denk ik wel eens "moet dat nu in zwart-wit" maar bij deze past het echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ik helemaal met je eens, maar ben de challenge in het zwart wit aangegaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind die paarden in zwart-wit ook heeel erg mooi. Bij de andere foto's denk ik wel eens "moet dat nu in zwart-wit" maar bij deze past het echt
Dankjequote:
Dankjequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Leuk zo met Stabilo's Sylvana
Hier gaan we gewoon door:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er heel anders had uitgezien als de kleuren van de buitenkant ook nog even in de binnenkant voorkwamen en andersom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
DankjeIk vind zelf de buitenste kleuren niet echt bij de binnenste kleuren passen.
Ow zie net dat ik er helemaal niet Day 8 bij heb gezet. Nog maar ff veranderen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Haha leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef MissStevie het volgende:
hij stuift altijd direct op de duplo af om een hoge toren te bouwen
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als medehaakster zie ik toch wel verschil hoor!
wouw.. erg mooi!! vooral die binnenkant, die komt echt mooi uit zoquote:
Wauw hij is echt weer prachtig!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:11 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Kaleidocolor is bijna uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |