Deelnemers:quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:05 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom ze de laatste tijd ontzettend veel tegen, 30 days challenges. Dit houdt in dat je 30 dagen iets elke dag doet. Dit kan van alles zijn, zoals elke dag een smoothie drinken, iets weggooien, 3 positieve dingen opschrijven of een half uur wandelen.
Maar aangezien ik dit topic in CRE opent lijkt het me leuk om het over creatieve uitdagingen te hebben. Je kunt bijvoorbeeld elke dag een foto maken, een tekening maken, een kleurplaat inkleuren, een 3D-kaart maken, iets van strijkkralen maken, een digital art maken, een stukje haken/breien, een collage maken, noem het maar op.
Ik heb zoiets al 1 keer eerder gedaan toen ik nog een Day-zero project deed. Toen heb ik in de herfst elke dag een foto van de boom bij mijn huis gemaakt en die daarna achter elkaar gezet in een gifje.
Het lijkt mij wel leuk om weer opnieuw met een challenge te beginnen. Zijn er nog meer mensen die dit leuk lijkt en die mee willen doen? Ik heb nog geen idee wat ik precies wil gaan doen, dus leuke ideeën zijn ook welkom!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:05 schreef Sylvana het volgende:
Ik was van plan 1 november weer te beginnen. Maar ik kon toch niet wachten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oké, dit vind ik echt heeel toevalligquote:
Oké morgen maar eens proberen dan. Want ik heb het zonder flits gedaan.quote:
Ja, het is gewoon 30 dagen kleuren bij mij. Dus ik ga niet alleen met die stardust gelpennen in kaleido color, maar ook gewoon uit mijn andere kleurboeken met stiften/potlodenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Leuk dames!
Gaan jullie er ook zonder glitters maken?
Haha neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef DonnaRush het volgende:
Houden jullie nog even op met die mooie stardust dingen?!!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een toeval, of is het de Fok! kleurvibe
![]()
Ik doe ff makkelijk met m'n borduurfoto's en heb er eentje gemaakt met dag 0-4.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |