Is het een autist? Sommige autisten hebben die tik om bijna overal aan te ruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel, hij ruikt inderdaad ook echt aan de gekste dingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het een autist? Sommige autisten hebben die tik om bijna overal aan te ruiken.
Al zou je zeggen dat je in het geval van beleg of iets wel ff de verpakking openmaakt
#justgeothingsquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onder het dekbed een scheet laten en dan met je kop eronder gaan om te ruiken
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een collega die gewoon altijd dichte verpakkingen ruikt.En dan zegt hij ook gewoon; Oh, ik ruik niks, zal wel goed zijn.
En daarna is de lucht op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.
Hmmmm
Elke keer dat ik langs een frietpan kom de attractie hebben om erin te tuffen om te kijken of je dan al een steekvlam krijgt #justgeothingsquote:
Ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.
Hmmmm
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
Iets met grote neusgatenHeb jij mijn neus wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
BBQquote:
quote:
Ik ben geen negerquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet goed neeik ging even uit van het stereotype
Nicequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig ik dacht dat ik de enigste was.
Gister had ik thai sweet chili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |