tuurlijk wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Moet je ook niet eten als ze zacht zijn.
Verder mee oneens kan aan je smaak liggen.
niets ze een?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef Koempel020 het volgende:
de topics van ts zijn overrated en niets ze een beetje ook
Er zit redelijk veel vet in , dus als je af wilt vallen niet vaker dan 2 keer per week. en een overdaad aan vitamine K is niet goed voor de nieren, is mij verteld.quote:
Er is geen gezonder vet dan het vet in een Avocado.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er zit redelijk veel vet in , dus als je af wilt vallen niet vaker dan 2 keer per week. en een overdaad aan vitamine K is niet goed voor de nieren, is mij verteld.
ik vind het heerlijk juist. vooral met gerookte zalmquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Op mijn werk brengt iemand elke dag een avocado mee om te eten. Ik was altijd nieuwsgierig naar hoe het smaakt. Ik heb het vandaag geproefd en het is kk vies. Het is heel zacht en smeuïg en smaakt heel anders dan het uitziet. Ik dacht dat het zoet was, maar het is helemaal niet zoet. Het zelfde smaakt als nasmaak van walnoten ofzo. Maar walnoten zijn veel lekkerder.
Avocado is overrated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |