Dan had dit tenminste een interessant topic geweestquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:27 schreef .sfinx het volgende:
ik had je persoonlijk een vuist in je gezicht gegeven
Een nieuwe iphone 4s, apple verkocht tot 3 maanden geleden nogsteeds dat toestel.. Ze zeiden dat ze hem een paar maanden hadden. Geen gebruikerssporen.. Kon hem echt beter houdenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Het gaat om het gebaar.. maar toch snap ik dat je teleurgesteld bent met een pakje stroopwafels. Je had vast op een blowjob gerekend ofzo :/
Ik ben mn 6 jaar oude Samsung c5212 kwijt/verloren en zelfs daar zou ik al een beloning voor geven als de vinder die terugbezorgd. Helaas, die is en blijft foetsie. Gevonden dus door een oneerlijke vinder gok ikwant mn pincode is bewust 0000 zodat ze met die chip mij kunnen bellen of in ieder geval het tel.nr bereikbaar kan zijn.
Nu heb ik er wel spijt van jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:34 schreef .sfinx het volgende:
tevens een gevonden iphone terugbrengengewoon verpatsen op marktplaats man, moet dat untermensch maar beter zijn spullen in de gaten houden
Dochter had een 5s in haar handen net, zoon ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Als ze stikte van het geld liep ze niet nog met een iPhone 4S rond
Dus die hebben ze automatisch van hun ouders gekregen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dochter had een 5s in haar handen net, zoon ook.
Tja.. maar misschien had ze verder niets in huis?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Een nieuwe iphone 4s, apple verkocht tot 3 maanden geleden nogsteeds dat toestel.. Ze zeiden dat ze hem een paar maanden hadden. Geen gebruikerssporen.. Kon hem echt beter houdenkpst wel meer dan een pakje stroopwafels die half op waren
geef dan geld al is het weinig, of niks
Zo kennen we je weer Braddie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:41 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Een gevonden iPhone teruggeven.
Op Marktplaats ermee man
En waarom niet? Als ze stikt van het geld, moet ze dan keer op keer het nieuwste telefoontje hebben?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Als ze stikte van het geld liep ze niet nog met een iPhone 4S rond
Meisje was hooguit 13, was nog aan het wisselen en had geen borstgroei, dus ja trek je conclusie eruit ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus die hebben ze automatisch van hun ouders gekregen?
Dan had je de telefoon moeten houden, eigen schuldquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Na aanleiding van dit topic ( KLB / Gister iphone 4s gevonden. )
Ik had dus een iphone gevonden en de rechtmatige eigenaar terug gevonden. Nou vandaag afgesproken met de eigenaar en om half 1 stonden we voor elkaars neus. Na wat handgeschut en gepraat over het verloren toestel n het eenmaal teruggeven kreeg ik een ' presentje ' voor de moeite die ik heb gedaan.
Dit mijn vrienden, was een halfvol pakje stroopwafels die dichtgemaakt was met tape, een houdbaarheidsdatum van 3 dagen en als klap op de voorpijl waren ze ook nog is zacht.ik hoef er helemaal niets voor terug, maar als je het zo moet geef dan lekker niks ofzo,
Klacht; paupers.
Extra klscht; ze stikte van het geld, haar man zat in india en ze waren pas in amerika geweest op vakantie
Klacht 3; had ik hem maar gehouden
Geef dan niks, of trakteer mij op een milkshake of op iets van de kfc ( was bij de boom bij ingang alexandrium) voor hetzelfde geld lustte ik geen stroopwafels, nou lekker danquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Tja.. maar misschien had ze verder niets in huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |