Ok dan lijkt me dat de ideale auto voor TS.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef T42 het volgende:
[..]
10 jaar jonger maar daarvoor is die van haar moeder geweest
Zoeken op parkeerschade.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:10 schreef emil23 het volgende:
Als je zeker wilt weten dat er een vrouw in heeft gereden zou ik even op marktplaats zoeken bij de schade-autos.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:10 schreef emil23 het volgende:
Als je zeker wilt weten dat er een vrouw in heeft gereden zou ik even op marktplaats zoeken bij de schade-autos.
Je vergeet Skoda en Seat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Geenszins, sterker nog: Audi en Volkswagen produceren de mooiste auto's.
Nonsensquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:03 schreef Landyacht het volgende:
Tsss, als een auto op de lopende band staat wordt er al de eerste scheet in gelaten door een fabrieksarbeider. Daarna gaan nog wat ruftende rangeerders er doorheen. Dan een dikke vrachtwagenchauffeur die met z'n zichtbare bilnaad al windend je auto achterop de vrachtwagen zet alvorens hij bij de dealer door een boutende monteur afleverklaar wordt gemaakt. Vervolgens wordt de binnenkant lekker schoongemaakt door een poetser die last heeft van de knoflook in de chili con carne van gisteravond. Waarna de bevallige koopster vier jaar met haar natte zweetreet in je toekomstige auto stuurt maar daarin natuurlijk nooit wat darmgas laat ontsnappen. Get a life TS.
wat is het geworden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:11 schreef Socios het volgende:
Vandaag een nieuwe auto bij de dealer gekocht. Bedankt voor de (enkele) serieuze reacties.
Een kerel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:11 schreef Socios het volgende:
Vandaag een nieuwe auto bij de dealer gekocht.
Thanks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef bolker het volgende:
[..]
goede smaak. welke motor / uitvoering is het? kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |