Dit weekend is het ook weer veel te warm.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:41 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
"Nou Kees we hebben niet zo mooi nieuws, het wordt de komende tijd warmer dan wat in deze tijd normaal gesproken gemiddeld is"
idd waar blijft die sneeuwquote:Op zondag 19 oktober 2014 06:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dit weekend is het ook weer veel te warm.
moeders denkt dat ze onmisbaar is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
had sterk de indruk dat moeders dit heel niet zo'n probleem vond
Dat forumquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hier staat hij op dat forum. Keesmomma is zijn naam. Verder op heeft hij het ook over de documentaire die hij aan het maken is.
http://herenpanty.bbforum(...)27b8886ca5f78a07f0e2
quote:Dit forum werd opgericht ten behoeve van de mannelijke pantydrager. Het forum spitst zich toe naar de mannen die de panty trachten te combineren met hun herenkleding. GEEN intiem getinte inhoud of dating.
Iedereen die denkt dat de panty een uniseks kledingstuk is, is van harte welkom
Wtf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hier staat hij op dat forum. Keesmomma is zijn naam. Verder op heeft hij het ook over de documentaire die hij aan het maken is.
http://herenpanty.bbforum(...)27b8886ca5f78a07f0e2
Dat klopt maar dat verandert mijn indruk over moeders nog nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets accepteren is is anders dan het er mee eens zijn.
Nou ja ik weet dat bij m'n moeder in de familie een zwaar gehandicapte gast bij opa & oma inwoonde en daar totaal verwend werd. Uiteindelijk moest ie toch naar 'n tehuis omdat niemand hem meer aankon en opeens werd meneer zindelijk en kon ie toch 'n behoorlijk aantal dingen helemaal zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben hem kennelijk z'n hele leven z'n zin gegeven. Denk dat het echt wel invloed heeft gehad op hoe hij nu is. Opvoeden met de harde hand is misschien niet juist bij autistische mensen, wat weet ik ervan, maar hem wat meer in z'n sop gaar laten koken kan toch nooit kwaad lijkt me.
Volgens mij verwar je Kees met FusionFreak en FF loopt in Heerlen rond, niet in Venlo. (als ie in Venlo had gewoond was ik al lang eens koffie met 'm gaan drinken, FusionFreak/-Hakuna- is namelijk stiekem ook 'n keiharde baasquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
In Venlo ofzo schijnt hij met die kleren aan op straat te lopen(te hebben gelopen).
Nee het is hem voor 100% zeker ik kan inderdaad wel fout zitten met dat Venlo, ik weet namelijk niet meer hoe ik daar bij kom en kan het op dat forum niet terug vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je Kees met FusionFreak en FF loopt in Heerlen rond, niet in Venlo. (als ie in Venlo had gewoond was ik al lang eens koffie met 'm gaan drinken, FusionFreak/-Hakuna- is namelijk stiekem ook 'n keiharde baas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, afgaande op dat Pantyforum gaat ie geregeld in een panty over straat, en liep ie op vakantie naar New York en Washington ook zo rond.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
In Venlo ofzo schijnt hij met die kleren aan op straat te lopen(te hebben gelopen).
Haha!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |