Hoe heette die kutshow nou waar dat vandaan kwam?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn eerste volwaardige CD was van K-otic
Dat heb ik met The Cure. Alle albums op lp en cd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
De lp's had (en heb) ik uiteraard ook
En de cassette van Thriller was mijn eerste cassette-album
Komt vast geen heel topic meer volquote:
Ik heb alle hits van Blof op een singeltjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik met The Cure. Alle albums op lp en cd.
Maar die luister je nog steeds?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik met The Cure. Alle albums op lp en cd.
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe heette die kutshow nou waar dat vandaan kwam?
Starmaker?
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt vast geen heel topic meer vol
Pessimistquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt vast geen heel topic meer vol
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb alle hits van Blof op een singeltje![]()
Ja, alleen via de iPod.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar die luister je nog steeds?
de laatste keer dat ik MJ draaide is al even geleden
quote:
Een mod mag de TT wel veranderen dan.quote:
Ik vind ze nog steeds niet boeiendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer DeWolff live vond ik niet zo boeiend eigenlijk.
Zo'n trage computer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:43 schreef D. het volgende:
Heb eindelijk een keuze kunnen maken voor een request
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:43 schreef Zorro het volgende:
Toch zie ik liever The Police uit die tijd.
Steekt er nou iets wits uit z'n achterste?quote:
Misschien opsturen naar Buma en dan komen ze er wel inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, alle nummers die ik bedacht kenden ze niet
CHiPsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]hoe heette die serie ook alweer?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]hoe heette die serie ook alweer?
Ik denk dat die antenne op de motor zitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Steekt er nou iets wits uit z'n achterste?
ow echt? hahahahquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Die gast zit ook in een Scrubs aflevering
Demense houden van akoestieken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:48 schreef Zorro het volgende:
Steve Stevens
Al hoor ik hem liever gewoon electrisch en niet op zo'n akoestiekje.
Rebel Yellquote:
Heyyy lang geledenquote:
Haha, dan word je goed wakkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:50 schreef glittertje39 het volgende:
ringtone op telefoon...elke ochtend mee wakker worden
Er zijn geregistreerde mensen uit 1999 zelfsquote:
Actief ook? Behalve Danny?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zijn geregistreerde mensen uit 1999 zelfs
Ik? Nee 2008 denk ik.quote:
Die houden we tot oudejaarsavondquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen Stairway to Heaven draaien graag.![]()
![]()
![]()
![]()
tong80quote:
Mag best, was goed, is goed, blijft goed met beste gitaarsolo ooit!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen Stairway to Heaven draaien graag.![]()
![]()
![]()
![]()
hoorde m vorige week al 3x. Karmaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die houden we tot oudejaarsavond
Zo lang geleden ws het nou ook weer niet....behalve dan 1997 toen wij niet samen, samen op een concert waren.quote:
Elk ander nummer van LZ is ok.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mag best, was goed, is goed, blijft goed met beste gitaarsolo ooit!
Whole Lotta Love mag ook
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoorde m vorige week al 3x. Karma
De Rhap heb ik nog niet gehoord hoor.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Rhap heb ik nog niet gehoord hoor.
Ik ga over 2 weken trouwens even bietsen in FB.
voor een subforum
is pas begin december meestalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik de stemronde al gemistpaar maanden zonder Radio 2 gezeten op werk.
Dan ga ik er maar vast over nadenkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is pas begin december meestal
Ik heb al 3/4 van m'n lijstquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar vast over nadenken
NEE! Geen Johnny Logan!quote:
Ik had al een lijst, maar die is alweer overhoop.quote:
Met Wet Wet Wet?quote:
Alle gave mensen zijn dood of seniel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:57 schreef Uccie het volgende:
Waarom wordt er geen briljante muziek meer gemaakt?
Kom deze kant maar op. Ik zit alleenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wie heeft het over johnny logan?
quote:
quote:
Ja ik merk het.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alle gave mensen zijn dood of seniel.
What's another year schiet een allergie trigger afquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wie heeft het over johnny logan?
Daar stemt onze Frits trouw op jaquote:
Johnny Logan is altijd goed....soms niet helemaal gepastquote:
You feel it in your fingersquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Whats' another year schiet een allergie trigger af
Ik vind het ook leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar stemt onze Frits trouw op ja
Vreselijke plaat is dat![]()
Echt zo'n SkyRadio gedrocht
The National had vorig jaar ook een hele toffe plaat. Sea of Lovequote:
Ik voel het niet echt neequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leukniet dat dat helpt.
Dn ben ik wel dood of seniel denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En ik moet het nog zeker 60 jaar volhouden. Kun je nagaan.
Jij ook al!quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dn ben ik wel dood of seniel denk ik.
Zelfs Hurt van Cash klinkt als een doorgetrokken drol op 't eindequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar muziek van tegenwoordig is vaak overgeproduceerd.
Ja, ik loop 10 jaar voor op je.quote:
Donderop.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zelfs Hurt van Cash klinkt als een doorgetrokken drol op 't einde
Ik heb het over hoe het geprocessed is, niet over het nummer zelfquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Donderop.
Echt kippenvel. Elke keer weer.
Eerste keer dat ik het hoorde tranen in mijn ogen.
Goed, maar genoeg goede nieuwe muziek. Laatste album van Arcade Fire heb ik ook weer van genoten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mwah. Wel aardig. Maar haalt het niet bij de highwaymen en zo.
Alles van Coldplay. Zo jammer, want de eerste 2 platen zijn puur muzikaal best goed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zelfs Hurt van Cash klinkt als een doorgetrokken drol op 't einde
Ook the Honeydrippers hadden een single met die titel. En daar zat Robert Plant dan weer inquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The National had vorig jaar ook een hele toffe plaat. Sea of Love![]()
![]()
Op de eerste platen is de processing ook al te horen hoor, alleen niet zo erg als de latere platenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles van Coldplay. Zo jammer, want de eerste 2 platen zijn puur muzikaal best goed.
Zelfs Loveless van My Bloody Valentine is al door 10 liters polijst gehaald, en dat vind ik dan nog een van de beste platen ooit.
Misschien snap ik je niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb het over hoe het geprocessed is, niet over het nummer zelf
The Bendsquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radiohead is ook een beetje overgeproduceerd.
Street Spirit is wel![]()
![]()
Creepquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radiohead is ook een beetje overgeproduceerd.
Street Spirit is wel![]()
![]()
Ja daarom zei ik puur muzikaal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Op de eerste platen is de processing ook al te horen hoor, alleen niet zo erg als de latere platen
Luister maar naar de stem van Cash. Op 't einde klinkt het enorm vervormdquote:
quote:
Kid A, Amnesiac en In Rainbowsquote:
quote:
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon genieten van een prachtig nummer dat perfect op zijn leven slaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Luister maar naar de stem van Cash. Op 't einde klinkt het enorm vervormd
dat is meer schizofreen.quote:
Leef je uitquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Ik moet hier veel drugs voor gebruiken om dit een beetje leuk te vinden.
Niet mijn kopje theequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kid A, Amnesiac en In Rainbows![]()
![]()
Dit niet zonder drugs aankunnenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Zullen we maar stemmen op JJ Cale dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
Ik snap je maar als ik daarop ga letten word ik gek. Ik wil niet van niets meer kunnen genieten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Luister maar naar de stem van Cash. Op 't einde klinkt het enorm vervormd
Is wel van de bekende nummers de technisch meest interessante. Al vind ik Street Spirit (en Pyramid Song als je die bekend wil noemen) mooier.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
Beste band eens maar dan weer met dit nummer komen
Het moet allemaal commercieel zijn he.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
Beste band eens maar dan weer met dit nummer komen
Ja dus laat daar eens wat van zien in de show.quote:
Ik ben er dagelijks mee bezig, dus ik kan zoiets lastig opzij zettenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je maar als ik daarop ga letten word ik gek. Ik wil niet van niets meer kunnen genieten.
Reflector, dat album van Arcade Fire?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die doen alsof er geen goede muziek meer wordt gemaakt
Lobi De Basi, Reflector en Holy Fire zijn toch pareltjes van de afgelopen 2 jaar.
Van Portishead hadden ze ook wel iets van Third erdoor mogen gooien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja dus laat daar eens wat van zien in de show.
Is elk jaar hetzelfde. Niets tegen Blokhuis hoor, maar met zo'n intro verwacht je echt iets unieks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[
[..]
Is wel van de bekende nummers de technisch meest interessante. Al vind ik Street Spirit (en Pyramid Song als je die bekend wil noemen) mooier.
Ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Reflector, dat album van Arcade Fire?
De Toppersquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:08 schreef n00b13 het volgende:
Ik wacht ook nog even op de Hollandsche toppers.
Liever geen Toppersquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:08 schreef n00b13 het volgende:
Vond ik een enorme tegenvaller juist.quote:
Gordon en Joling mogen weg blijvenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:08 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind Funeral ook veel toffer, maar het is weldegelijk heel relevant en kwalitatief prima.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vond ik een enorme tegenvaller juist.
Steeds als ik die weer vergeten ben....quote:
Oh Boy..quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop George Michael Jackson Browne nog te horen.
Dan gaje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Steeds als ik die weer vergeten ben....
Delen wij een netnummerquote:
Boy George?quote:
Ook echt meteen dat nummer in mijn hoofdquote:
Dat ligt in Spanje.quote:
Boy George Michael Jackson Browne?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop George Michael Jackson Browne nog te horen.
Bury your soul under icequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook echt meteen dat nummer in mijn hoofd
Peter Koelewijn graag.quote:
En Vandenberg. Behalve als het Burning Heart is. Dan niet.quote:
Jawel, twee zelfs èn een vast nummer.quote:
Die kan mij niet Boeijen.quote:
Ah, ben jij datquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, twee zelfs èn een vast nummer.
Ga die wereld uit.quote:
Zolang we niet gaan afzakken naar Rob de Nijs.quote:
Broodquote:
Daar krijg je een banger hart van?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang we niet gaan afzakken naar Rob de Nijs.
Mijn moeder ook....moet toch iemand bellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat
Vroeg me al af wie nog een vast nummer had in NL
Maar niet van mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daar krijg je een banger hart van?
Dan had je bijna mij gebeld. Ik heb ook een vast nummerquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook....moet toch iemand bellen.
TS de pessimistquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:15 schreef Zorro het volgende:
Trouwens wie zei er ook weer dat er geen topic meer vol ging komen? Met de nabeschouwing?
Oh doe ik morgen dat andere nummer eens proberen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan had je bijna mij gebeld. Ik heb ook een vast nummer
Mijn 06 is ook mijn vaste nummerquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan had je bijna mij gebeld. Ik heb ook een vast nummer
Ben benieuwdquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh doe ik morgen dat andere nummer eens proberen.
Mijn 06 is ook mijn werktelefoonquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn 06 is ook mijn vaste nummer
Steeds wisselen werkt niet prettig
Dit heeft toch wel mijn voorkeur.quote:
The Catsquote:
Liever wel.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ja die komen inderdaad niet uit Delft.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Je vroeg of ze NIET uit Delft komenquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die komen inderdaad niet uit Delft.
Jajajajjajajaquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je vroeg of ze NIET uit Delft komen
Komen die niet ook van de dijk in Volendam?quote:
Eh. Dat dus welquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komen die niet ook van de dijk in Volendam?
Wat is het nu dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:22 schreef n00b13 het volgende:
Je kan je maar moeilijk voorstellen dat dit ooit muziek voor hetero's was.
Wij dachten ook collectief dat George Michael in zijn Wham!-tijd heel mannelijk en sexy wasquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:22 schreef n00b13 het volgende:
Je kan je maar moeilijk voorstellen dat dit ooit muziek voor hetero's was.
Dan had je echt een zak over je hoofd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij dachten ook collectief dat George Michael in zijn Wham!-tijd heel mannelijk en sexy was
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je echt een zak over je hoofd.
Of een grote parkietquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je echt een zak over je hoofd.
Je was gehersenspoeld.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij dachten ook collectief dat George Michael in zijn Wham!-tijd heel mannelijk en sexy was
Ik denk dat ik dat toen allemaal nog niet zo goed wist.quote:
Nee dat is Herman Brood.quote:
Zo groot zijn ze nietquote:
Ik vind Chameleon het leukst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:24 schreef Tem het volgende:
Time vind ik een beter nummer van The culture club.
In die termen zou in niet praten over The culture club.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:24 schreef Tem het volgende:
Time vind ik een beter nummer van The culture club.
Beetje schijten, ik zit er toch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vogel zat lekker op zijn kop te schijten.
Ja twee stuks.quote:
Je ziet het ook niet aankomen.quote:
Nee, heb niets met Golden Earring.quote:
Beetje 'vreemd' welquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef Zorro het volgende:
Eerste reactie van hem "hij denkt zeker dat hij in de Golden Earring speelt" en dan niet weten wie het is
Terwijl deze gewoon in breedbeeld is op DVD denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:27 schreef Zorro het volgende:
Mooi man, die beeldverhouding. Kleedt slank af.
In den haag mag dat nog steedsquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
Toen mocht je tenminste nog binnen roken.
Arjan zou dit liken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
Vandaar de gele murenquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:29 schreef Specularium het volgende:
Waar is Arjan!!!!!quote:
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES?quote:
Oeh, dit jaar Haarlemquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES?
Wat wat wat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
als u daar nog bent
nee ik ben er niet meer daarom hoor ik dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |