SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Triest dat je dit soort jinxes nodig hebt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
Triest dat je dit soort jinxes nodig hebt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het zou mooi zijn als dit nog eens goed gaat aflopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
http://www.reddit.com/r/F(...)but_hiding_the_fact/![]()
deze video.. o mijn godquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
http://www.reddit.com/r/F(...)but_hiding_the_fact/![]()
![]()
triestquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Sneijder speelde blijkbaar LM/LW
Al was dat volgens mij vorig jaar ook het geval bij minimaal 1 van zijn IF's..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand een chill Silver team? Niet overdreven duur zoals die van Tim met Muriel.
Misschien dit afmaken? Maar hoe?![]()
ik weet niet of het volgende gepost is, maar ik heb redelijk vaak succes met het volgende:
Bij een achterbal met de keeper de spelers naar hem toe laten komen.
De bal naar de rechtsback spelen, dus de buitenste speler (andere zijde de linksback uiteraard)
Strakke dieptepass geven, via de radar kijken waar de spits loopt
Krijg vreselijk vaak 1 op 1 situaties op die manier![]()
![]()
Dan zal je het perfect links lijstje af moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een chill Silver team? Niet overdreven duur zoals die van Tim met Muriel.
[ afbeelding ]
Misschien dit afmaken? Maar hoe?
Of een Colombiaan/Liga MX spits erbij voorin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zijn degelijke silver spitsen? Of een goede cb of cm die eruit springt waardoor ik er wat omheen kan maken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal je het perfect links lijstje af moeten gaan.
Of een Colombiaan/Liga MX spits erbij voorin.![]()
Siegheilsson
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol meteen gewisseldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Casta, El Kabir, Mayuka, Briand van wat ik zelf heb gebruikt (naast Muriel en Arizala dus).quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat zijn degelijke silver spitsen? Of een goede cb of cm die eruit springt waardoor ik er wat omheen kan maken?
Cisse viel hier tegen. Vietto schijnt ook erg goed te zijn. Zaza en Jimenez vind ik ook erg goed..kom ik vaak tegen. En Babacar, Bebe en Nelson Oliveira lijken me ook prima.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit afmaken? Maar hoe?![]()
dit is maar 1 van de ideeën.![]()
41212(2) is je redmiddelquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Fuck 4312 maar gewoon, back to 442(2) en dan doorsparen voor Di Maria -> 4222![]()
Heb je met deze spelers al eens gespeeld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is maar 1 van de ideeën.![]()
Met Arizala, Zuculini, Villalva en Angeleri nog niet, de rest wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je met deze spelers al eens gespeeld?
Qua pace zit het wel goedJe kan ook nog iets met Maikon Leite proberen.
![]()
Zoek eigenlijk gewoon een silver squad wat gewoon goed loopt. Aangezien ik niet thuis ben in de silvers dit jaar, en dus geen degelijke vervanging kan zoeken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Arizala, Zuculini, Villalva en Angeleri nog niet, de rest wel.
Qua pace zit het wel goedJe kan ook nog iets met Maikon Leite proberen.
![]()
Je kan toch gewoon filteren op de attributes die jij belangrijk vindt. Meningen zijn hier toch verschillend over het gros van de spelers en formaties..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk gewoon een silver squad wat gewoon goed loopt. Aangezien ik niet thuis ben in de silvers dit jaar, en dus geen degelijke vervanging kan zoeken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hey vandermar, dat is lang geledenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Henrys het volgende:
Divisie 3 nu en het wordt makkelijker ipv moeilijker, snap niks van dat elo systeemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, maar als ds2 of jij zegt dat iemand kut speelt geloof ik dat meestal wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon filteren op de attributes die jij belangrijk vindt. Meningen zijn hier toch verschillend over het gros van de spelers en formaties..![]()
viegever so wow many skill total hackball amazeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
met de spelers die jij gebruikte, zonder de lm/rm, lukt het op deze manierwel:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
krijg ik mn chem niet voorelkaar helaasch![]()
![]()
die bronze is echt kut, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met de spelers die jij gebruikte, zonder de lm/rm, lukt het op deze manierwel:
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik zit al een uur te puzzelen voor een team voor jouquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
die bronze is echt kut, maar toch bedankt
sinds jij die post geplaatst hebt![]()
Vind ik liefquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zit al een uur te puzzelen voor een team voor jou
Heb nu dit:
Tevez - Aguero
Asamoah - Rode- Toure - Navas
Alaba - Boateng - Sokratis- Zabaleta
Neuer
Nu gold cup aan het spelen om DDR te fixen en enige normale chem te krijgenGRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |