Kutmuziek, maar wel een heerlijk tragisch verhaal wat er achter zat.quote:
Kan alleen vinden dat ie met zijn nicht was getrouwd, waarschijnlijk homo was en volgens het officieel verhaal uit een raam is gevallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kutmuziek, maar wel een heerlijk tragisch verhaal wat er achter zat.
Was echt hét sekssymbool in de jaren 60/70....ideale schoonzoon en zat een jaartje of 50 in de kast....niet best met hem afgelopen.
Straks Pauw, ben benieuwd wie er te gast zal zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
Het is zaterdag.
Dus weekend -tv.
Wat een bagger.
Vanavond?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks Pauw, ben benieuwd wie er te gast zal zijn.
De Hobbit 2 is net afgelopen op Film Action. Had 'm natuurlijk al in de bios gezien. Maar blijft een topfilm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
Het is zaterdag.
Dus weekend -tv.
Wat een bagger.
Ik ben deze zomer eens aan die eerste begonnen, maar kwam er niet echt doorheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De Hobbit 2 is net afgelopen op Film Action. Had 'm natuurlijk al in de bios gezien. Maar blijft een topfilm.
Geen grapjes over hobbits als je Uccie wil daten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zal mij niks verbazen als Antoine ook een hobbit blijkt.
Hoe danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben deze zomer eens aan die eerste begonnen, maar kwam er niet echt doorheen.
Had je eentje op je hoofd gekregen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een teringhekel aan bloembakken.
Hmja, gewoon te langdradig ofzo. En ik ergerde me aan Bilbo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik vind het geweldig. Kon niet wachten tot deel 2. En nu nog ff wachten op deel 3.
Ik dacht dat Uccie een dwerg was...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen grapjes over hobbits als je Uccie wil daten.
Ben ik het totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, gewoon te langdradig ofzo. En ik ergerde me aan Bilbo.
Alleen the Return of the King, daar kwam gewoon geen einde aan. Heb alleen van the Hobbit het boek gelezen, dat vond ik wel geweldig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens.
Vind je LOTR ook langdradig?
Dit schijnt wel te kloppen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Uccie een dwerg was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |