Zag ze er toen beter uit??quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wil je Cher zien??
nee!
waarom niet?
Omdat het geen 1975 is!
Ik vond het best aardig eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 schreef Adelante het volgende:
Dit is nog slechter dan het origineel
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:31 schreef glittertje39 het volgende:
ben ik heel erg als ik haar niet ken maar wel heel leuk vind nu
Vind ik ook, beetje kaal zo.quote:
Bij de VARA hebben ze geen idee wat guilty pleasures zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
Is geen guilty pleasure. Nummer zit gewoon goed in elkaar.
het moet toch ergens op lijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Voegt echt wat toe dit, achter de schermen.
Oh, nu wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoor die achtergrond zangers nauwelijks.
Nee joh, ten tijde van dit nummer in elk geval niet...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pfff, zo meteen ga je zeggen dat George Michael ook nog homo is
Nooit van gehoord, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:48 schreef Adelante het volgende:
Deze ken ik niet, Tessa Roos Jackson???
Beide niet, gewoon vrouwenrockquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:49 schreef Tem het volgende:
Wel weer een topnummer, geen guilty pleasure.
3FM talentquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:48 schreef Adelante het volgende:
Deze ken ik niet, Tessa Roos Jackson???
Da's meestal bij cover-actsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:54 schreef Evertjan het volgende:
probleem van Danny is dat de covers die hij speelt meestal beter zijn dan zijn eigen songs
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik snap wel dat Escha met hem getrouwd is
stel je voor dat je zo man hebt die iedere avond zo een serenade voor je kan brengen, dat wil toch iedere vrouwquote:
Waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Vera wordt onderschat in Nederland.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Vera wordt onderschat in Nederland.
Oppervlakkige vrouwenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stel je voor dat je zo man hebt die iedere avond zo een serenade voor je kan brengen, dat wil toch iedere vrouw
Ja, dat hoorde ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
"Is die gast die covers zingt in VI"
Die kunnen het toch ook veel beter filmen dan al die cameramensen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:01 schreef Adelante het volgende:
Al die filmende huisvrouwen met smartphone
Vast welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef glittertje39 het volgende:
hopen dat de komende 3 uur beter zijn.......
Is een feit maar hij kan veel meer dan enkel covers zingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik
Maar da's toch een feit dan? Of bedoel je dat daar enkel onderschatte mensen komen?
normaal welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef glittertje39 het volgende:
hopen dat de komende 3 uur beter zijn.......
Dan moet ie dat gaan doen, misschien breekt ie dan wel doorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is een feit maar hij kan veel meer dan enkel covers zingen.
Deze is ook leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:00 schreef Evertjan het volgende:
Je hebt in Amerika Lizzie die scoort ook bijna altijd beter met covers dan met haar eigen songs
je weet dat er steeds meer jaren 80 en 90 meuk in de Top2000 komt te staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
Misschien moeten ze een wat meer jaren 80 en 90 gaan doen. Dit is weer top2000....
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
Misschien moeten ze een wat meer jaren 80 en 90 gaan doen. Dit is weer top2000....
Meuk meuk meuk. Mag best wat meer Roxy music, The Smiths, The Cure, Joy Division, Genesis, Nirvana, Pearl Jam etc etc aandacht komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet dat er steeds meer jaren 80 en 90 meuk in de Top2000 komt te staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]a oke cool moet zo wel schakelen naar Studio SPortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nightswimmingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even alle slechte nummers van REM laten passeren. Bazenband maar niet om deze shit
Doe dan Whats the Frequency Kenneth, of It's the end of the world, of Stand, of Orange Crush, of Pretty Persuasion, of The Sidewinder Sleeps Tonie, of Sweetness follows, of E-bow the Letter, of Pilgrimage, of... of... of...
Autoreversequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef glittertje39 het volgende:
een cassette bandje met alleen dit nummer op en dat continu afspelen
Fritsquote:
man on the moon en nightswimming 2 van mijn favo REM tracksquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even alle slechte nummers van REM laten passeren. Bazenband maar niet om deze shit
Doe dan Whats the Frequency Kenneth, of It's the end of the world, of Stand, of Orange Crush, of Pretty Persuasion, of The Sidewinder Sleeps Tonie, of Sweetness follows, of E-bow the Letter, of Pilgrimage, of... of... of...
Mijn favorieten zijn It's the End of the World, Sweetness Follows en Pilgrimagequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
man on the moon en nightswimming 2 van mijn favo REM tracks
Everybody Hurts is ook mooi. Wel een draak van een song maar op een herfstachtige dag met het geluid van regen tegen de ramen en dan Everybody Hurts voluit mee bleren is pure emotiequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn It's the End of the World, Sweetness Follows en Pilgrimage
All the way to Reno is mijn favoriet denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
man on the moon en nightswimming 2 van mijn favo REM tracks
Wat een tyusnummer is datquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Everybody Hurts is ook mooi. Wel een draak van een song maar op een herfstachtige dag met het geluid van regen tegen de ramen en dan Everybody Hurts voluit mee bleren is pure emotie
een hele generatie insomniacs genezen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
toch is dit ook een song wat een hele generatie heeft beïnvloed
Precies, altijd dezelfde meuk waar ze mee komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om jou te royeren.quote:
Vertrouwd receptquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
Zal lekker zingen met zo'n mop op je hoofd
Oja, iets aanvragen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De database is wel flink vergroot. Ik kan Sonic Youth - Silver Rocket aanvragen
It's the end of the world as we know it?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de eerste EP van R.E.M.?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
Oh vet, wist niet dat het konIk werd hier naartoe gelokt door Glitter
Zat je nog in het Top2000 topic te wachten tot het weer begon?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
zijn jullie buren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zat je nog in het Top2000 topic te wachten tot het weer begon?
Dit jaar nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Zat je nog in het Top2000 topic te wachten tot het weer begon?
Ik ga wel luisteren, maar sla Fok een keertje over. Eerste topic geopend, ben ik er toch even bij geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent er niet, of je gaat het negeren?
We zullen zienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga wel luisteren, maar sla Fok een keertje over. Eerste topic geopend, ben ik er toch even bij geweest
Ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
Hier krijgt Mexicano toch een razende pener van?
Datquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
Hier krijgt Mexicano toch een razende pener van?
Ectoplasm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat
En met die 3-0 van PSV is het volgens mij een grote kledderzooi in huize Mexicano
Heerlijk manquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat
En met die 3-0 van PSV is het volgens mij een grote kledderzooi in huize Mexicano
Dan zijn die avonden dat ik heb uitgelegd waarom ik er niet bij ben voor niets geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
misschien krijg ik hem daar ook heen gelokt![]()
Dat wordt een flinke was morgen met al die handdoekenquote:
Is My Bloody Valentine popmuziek?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is op zijn minst populaire muziek.....
Alsnog cremeren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:04 schreef D. het volgende:
Otis even gebruikt om iets in de oven te gooien
Terence bedoel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef Sopkopter het volgende:
Hoe heet het nummer van die man met die dreads van daarnet??
Ow, Dance Little Sister heet het nummerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef Sopkopter het volgende:
Hoe heet het nummer van die man met die dreads van daarnet??
Dan is u jongquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:08 schreef Sopkopter het volgende:
Jaaaa!! <3 <3
Nog nooit eerder gehoord, maar meteen helemaal verzot op!
Dank!
Dan heb je het vast eerder gehoord, alleen is het toen niet 'aangekomen'quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:09 schreef Sopkopter het volgende:
Bouwjaar 1985...
Toen het nummer uitkwam, was ik 2 hihi
Nooit van gehoord, maar klonk wel leuk.quote:
Niets mis met 1985quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:09 schreef Sopkopter het volgende:
Bouwjaar 1985...
Toen het nummer uitkwam, was ik 2 hihi
Was jij dat toen ik in de couveuse lag?quote:
Ik speelde het op mijn slaapkamertje, geen zorgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was jij dat toen ik in de couveuse lag?
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:12 schreef Tem het volgende:
Godverdomme zeg, doe even gewoon een nummer van The Cure ipv deze aids.
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wel het beste liedje ooit
Mijn eerste cd was van Michael Jacksonquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:18 schreef Tem het volgende:
Wel de eerste cd die ik heb gekocht. Outlandos d'amour.
Welk album?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste cd was van Michael Jackson
Mijn eerste plaat ook, Bad had ik toen gekregen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste cd was van Michael Jackson
Volgens mij kocht ik Off the Wall, Thriller en Bad tegelijkquote:
Was bij m'n vader ook zo, alleen dat was een CD van de Dire Straitsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kocht ik Off the Wall, Thriller en Bad tegelijk
Ik had overigens nog geen cd-speler toen
Alchemy toevallig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was bij m'n vader ook zo, alleen dat was een CD van de Dire Straits
Money For Nothing volgens mij. Ging toen via een vriend van hemquote:
Nice.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kocht ik Off the Wall, Thriller en Bad tegelijk
Ik had overigens nog geen cd-speler toen
Peners tegen elkaar wrijven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Wat hebben ze het toch gezellig, beetje elkaar aftrekken onder de tafel.
Ik had al door dat de cd het nieuwe medium ging worden, dus kocht de cd's als fan met het idee dat die speler er ooit ook wel zou komenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn eerste cd was die van the Spice girls.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kocht eerst nog lp's en cassettes. Eerste cassette was volgens mij iets van de Pet shop boys.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had al door dat de cd het nieuwe medium ging worden, dus kocht de cd's als fan met het idee dat die speler er ooit ook wel zou komen
Ik was groot fan, had zelfs van die spice girls pakjes.quote:
De lp's had (en heb) ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kocht eerst nog lp's en cassettes. Eerste cassette was volgens mij iets van de Pet shop boys.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was groot fan, had zelfs van die spice girls pakjes.
Geri was ook lekker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ach, ik had een crush op Emma. Zo als de meesten toen in de klas
Dappere bekentenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn eerste volwaardige CD was van K-otic
guilty pleasurequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dappere bekentenis
Al vond ik Damn I think I love you best aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |