smartass bijdehandjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, volgens mij schrijf je smart-ass niet zo... Of toch wel?
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat dit zo'n gevalletje tis een super held kan dus niet dik zijn.
Lol snap het nu ook pas. Maar ja had het over die meid in de OPquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.
Ja, maar hoe weet je dat ze fit is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Lol snap het nu ook pas. Maar ja had het over die meid in de OPNiet dat jij niet fit kan zijn ook hoor maar dat weet ik niet
Oquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het over de meid in de OP... Maar ik weet het niet zeker.
Door haar postuur, ligging en gezichtsuitdrukking.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je dat ze fit is?
Nou jij had het over een vrouwelijke robin. Ik dacht dat het daar nog over ging. Niet over een foto in de op die de hele tijd wordt gerecycled. Dus niet zo butt hurt zijn okayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Ja veel beter dan jouw domme idee dat ik het over die user had of niet
Huh? xd Ik heb hier niet eerder gereageerd hoor lieve vriendquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou jij had het over een vrouwelijke robin. Ik dacht dat het daar nog over ging. Niet over een foto in de op die de hele tijd wordt gerecycled. Dus niet zo butt hurt zijn okay.
O.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:20 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Door haar postuur, ligging en gezichtsuitdrukking.
Daarom had Ik het daarover. De gesprekken gaan gewoon door als een nieuw topic startquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:27 schreef doremifaso het volgende:
[..]
Huh? xd Ik heb hier niet eerder gereageerd hoor lieve vriendEn heb gereageerd in het topic van die robin maar niet over gehad verder hier ofzo
Beetje miscommunicatie hier
Ooooow. Op die manier. Ik dacht gewoon even van een simpele statement maken die de kern van de OP aangeeftquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Daarom had Ik het daarover. De gesprekken gaan gewoon door als een nieuw topic start.
Subtielquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja niemand zoent hier. Is het niet tijd voor iets nieuws
.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja niemand zoent hier. Is het niet tijd voor iets nieuws
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |