SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winst voor Twente zou ik ook wel mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu nog een gelijkspelletje bij Twente - Ajax en ik ben helemaal happy
Joa, ik ook welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winst voor Twente zou ik ook wel mee kunnen leven.
Kan ik me voorstellen ja, wordt nog een spannend seizoen tussen Ajax en PSVquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winst voor Twente zou ik ook wel mee kunnen leven.
zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSVquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord krijgt hierna wel drie pittige wedstrijden overigens. Cambuur uit, PEC thuis, Vitesse uit.
Ben benieuwd.
VBL / [VBL Slowchat #3627] Napoleonfour is vies dikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij.
Ja, maar geef dan ook een rating met sterren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Met zijn alle op de Harley.
Moet ik trouwens weer een nieuwe Untappd aanmaken als ik de tweede voor Den Haag opentrek?
onzin, microfoons staan gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat een slaapverwekkende wedstrijd. De sfeer in de kuip is ook niet best.
godverdomme ga je nou janken over de kuip?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Wat een slaapverwekkende wedstrijd. De sfeer in de kuip is ook niet best.
Ik had al moeite genoeg om een passende review te schrijven in maar 210 tekensquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar geef dan ook een rating met sterren.
nou ik kan je zeggen dat het statement onjuist is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat #3627] Napoleonfour is vies dik
En PSV moet nog uit bij Dordrecht, thuis tegen Feyenoord, thuis tegen GAE.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSV
za 1-11 20.45 PSV - ADO Den Haag
zo 9-11 16.45 Heracles Almelo - PSV
Ik zie Feyenoord PSV nog niet voorbij gaan.
Dat zeggen alle dikkertjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou ik kan je zeggen dat het statement onjuist is.
En Twente. 2-6 #neverforget.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV moet nog uit bij Dordrecht, thuis tegen Feyenoord, thuis tegen GAE.
Dat kan best wel eens 18p worden.
ojah dat zeg jij ook altijd he?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah dat zeg jij ook altijd he?
Ik rate altijd, maar schrijf nooit zo veel. Schrijf anders hier op het forum een uitgebreidere review.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al moeite genoeg om een passende review te schrijven in maar 210 tekens
Vorig seizoen?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen?
Arias met zijn linkerbeen in de korte hoek
Willems met een heerlijke frummelgoal.
Locadia met een kopgoal?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Historisch gezien besloot hij vaker in het nadeel van de Joden.
Zo'n 40-45 keer de verkeerde beslissing idd...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nergens last vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
Janlul doet het prima, Ajax begint bijna, stream hapert om de drie seconden
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankbaar figuur, jij. Siert je wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
Janlul doet het prima, Ajax begint bijna, stream hapert om de drie seconden
32% is bij Feyenoord van buiten de 16. Dat is bij Ajax 34% en bij PSV 37%. Het grootste probleem is/was dat ze de kansen niet afmaken. De laatste wedstrijden loopt het al een stuk beter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doelpogingen zijn altijd een beetje misleidend. Dat stuiterballetje van Gudelj waarvan werd gezegd
[..]
is net zo goed één doelpoging als de kans van Kazim tegen Ajax die op de lat ging. Ploegen die heel vaak van afstand schieten hebben ook veel meer doelkansen dan ploegen die veel in de zestien combineren - terwijl dat niets hoeft te zeggen over het aantal doelpunten of hoe gevaarlijk ze daadwerkelijk zijn.
Ga iemand anders afzuigen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dankbaar figuur, jij. Siert je wel.
Joh, Marcelo is weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onmogelijk dat dit opnieuw gebeurt.
Dit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen idee wat voor wedstrijd het zal worden.
Met 11 tegen 11.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen idee wat voor wedstrijd het zal worden.
joop heeft zelf geld ingelegd voor ryo, daarom speelt iequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:41 schreef DNP-Old het volgende:
Ah, door de komst van Miyaichi zit Bilal niet eens op de bank. Joop geeft de jeugd een kans.
De samenvatting sla ik zelfs over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Iedereen gaat nu NAC - ADO kijken neem ik aan.
Zo. 2 sterren + een foto van Santi.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik rate altijd, maar schrijf nooit zo veel. Schrijf anders hier op het forum een uitgebreidere review.
Een Duitse mars zou passender zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:42 schreef GGMM het volgende:
Toch tof dat Twente dat bedacht heeft om You'll never walk alone te zingen als de spelers het veld opkomen.
Hou ons op de hoogte, jongen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
ADO wint van geen enkele club vaker dan NAC en scoort tegen hun ook nog het meest. Topshow.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zeker nu ik begrepen heb dat Joop een dictatuur beheert binnen Twente.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Duitse mars zou passender zijn.
Mocht wel tegen ijsland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0 van Sneijder
http://gfycat.com/VioletDigitalDog
De 2-0 van Sneijder
http://gfycat.com/UnrulyMammothCormorant
En nu over naar AJAX
Grappenmaker. Naar Twente bedoel jequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0 van Sneijder
De 2-0 van Sneijder
En nu over naar AJAX
Bedanktquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0 van Sneijder
De 2-0 van Sneijder
En nu over naar AJAX
Nee dat is de gemeente Enschede.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twente en vuurwerk, zijn ze niet zo goed in
Ik haal graag een wit voetje bij GGMM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte, jongen.
GGMM en ik waarderen dit zeer.
Oh, scrum. Dat vind ik altijd zo boeiend. Kippenvelmomentje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zei Marsman tegen zijn teamgenoten
GGMM houdt van wonderdenen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik haal graag een wit voetje bij GGMM.
De wonderdeen Gehrt speelt weer.
Ja ik ook echt prachtig om te zien geen grapquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, scrum. Dat vind ik altijd zo boeiend. Kippenvelmomentje.
Niks gemist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
GOAL!
oh wacht, ik zag het even niet.
Nu is mijn telefoon leeg. Dus ik ga nu Kramer toezingen zonder Untappd. Net als hij moest ik weer walgen van de scrum bij Twente.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik haal graag een wit voetje bij GGMM.
De wonderdeen Gehrt speelt weer.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
GOAL!
oh wacht, ik zag het even niet.
Bedankt, waardeer ik.quote:
Onder Frank de Boer verloor Ajax nog niet van Twente.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Joden doen het nooit goed in Duitsland.
Twente gaat winnen.
Ajax: http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1quote:
Goede grap. Zeker omdat Ajax al eeuwen niet van Twente verloren heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Joden doen het nooit goed in Duitsland.
Twente gaat winnen.
Jawel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder Frank de Boer verloor Ajax nog niet van Twente.
och, alles is beter dan het roze van vorig seizoenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Ajax altijd lelijke broekjes bij het uitshirt?
Godverquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herfst hè. Dan vallen de castaignos uit de bomen.
Dat werkt niet in het buitenland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax: http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Feyenoord: http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-3
VPN aanzetten en gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat werkt niet in het buitenland.
Geen lader? NOS Langs de Lijn geeft vooral de voorkeur aan Twente - Ajaxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu is mijn telefoon leeg. Dus ik ga nu Kramer toezingen zonder Untappd. Net als hij moest ik weer walgen van de scrum bij Twente.
Oké. Dus ze verloren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in de JCS maar niet na 90 minuten.
Nergens last van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Janlul hapert ineens
Joodse invasie
Waar vind ik die knop op de laptop?quote:
Beker 2011 ook toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was in de JCS maar niet na 90 minuten.
Op de uitknop drukkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar vind ik die knop op de laptop?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want dan kan je niet FOX kijken.
Op jouw aangepaste laptop hebben ze die niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar vind ik die knop op de laptop?
Does ff normaal. Ik heb jaren eredivisielive en later FOX gehad maar werkt momenteel nu 2 weken niet door administratief falen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je streams.
Ga FOX kopen gek.
Dan kun je nog steeds FOX kopen hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Does ff normaal. Ik heb jaren eredivisielive en later FOX gehad maar werkt momenteel nu 2 weken niet door administratief falen.
Grow up
Ga weg dan... Droeftoeterquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom geld betalen voor iets wat je niet gebruikt?
GA JE NOU GELIJK WEER ONFATSOENLIJK OP MIJ REAGEREN?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op jouw aangepaste laptop hebben ze die niet.
HEEL GOED GEZIEN JONGENquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
GA JE NOU GELIJK WEER ONFATSOENLIJK OP MIJ REAGEREN?
Kan de beste overkomen.quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos gedraagt zich weer als een geestelijk gehandicapte pauper.
Jammer dat je alleen de eerste helft maar kunt zien.quote:
Zelfde rede dat jij ook nog steeds online bent denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:51 schreef Paul het volgende:
Dat janlul nog steeds niet offline gehaald is hee
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelfde rede dat jij ook nog steeds online bent denk ik.
Die neem ik op via mijn harddisk zodat ik het onder het genot van mijn versgesneden brood, zonder korstjes, verder kan kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen de eerste helft maar kunt zien.
Geen zin om te pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen lader? NOS Langs de Lijn geeft vooral de voorkeur aan Twente - Ajax
Oh je hebt wel beeld?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Hansen keept weer als zijn eerste wedstrijden
Net zo bedroevend als de weblog ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:51 schreef Paul het volgende:
Dat janlul nog steeds niet offline gehaald is hee
Ik heb dus al een abo Einstein waar ik voor betaal. Alleen werkt deze dus plots sinds twee weken niet.. Ze zijn ermee bezig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds FOX kopen hoor.
Pas maar op voor Paxlie jongequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo bedroevend als de weblog ja.
Turkije verloor van Tsjechie en IJsland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Siggy onzichtbaar
Weg met het bestuur
https://www.google.nl/sea(...)ome&es_sm=0&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb dus al een abo Einstein waar ik voor betaal. Alleen werkt deze dus plots sinds twee weken niet.. Ze zijn ermee bezig.
Of geef je nu het belachelijke voorstel dat ik ga betalen voor een losse wedstrijd terwijl ik al een abo heb?
Maar ze hebben je dus geen code gegeven voor de losse wedstrijden? Niet echt klantvriendelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb dus al een abo Einstein waar ik voor betaal. Alleen werkt deze dus plots sinds twee weken niet.. Ze zijn ermee bezig.
Of geef je nu het belachelijke voorstel dat ik ga betalen voor een losse wedstrijd terwijl ik al een abo heb?
Oké, interessant. Ga nu maar lekker Ajax kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die neem ik op via mijn harddisk zodat ik het onder het genot van mijn versgesneden brood, zonder korstjes, verder kan kijken.
Sadist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Martina kan er echt niks van. Toch hoop ik dat Twente hem blijft opstellen
xdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkije verloor van Tsjechie en IJsland.
Die kunnen er niet veel van dus
Aangezien zij zo dement is als maar kan, acht ik die kans zeer realistisch... Maar het lijkt mij beter als jij weer gewoon in de zandbak bij de andere kleuters gaat spelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan een theezakje in je moeders kut
Houd je bek. Den Haag wordt echt gigantisch genaaid. Meest belachelijke beslissing ooit dit. Ik snap er echt niks vanquote:
Ja, omdat ik hem in mijn manager heb,quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson kap die man dan uit met een fakeshot
Wat lul jij nou weer. Hoe is dit rood en een strafschop? Echt wtf/.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
Alsof het verplicht is om een mongool te zijn voor je bij ADO mag spelen
Dat krijg je ervan, met zo'n baard.quote:
Die baard gaf hem denk ik iets teveel kracht mee naar de 'bovenhoek' waar hij op mikte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan, met zo'n baard.
tja, hij zag alleen sigthorsson naast zichquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Andersen probeert 6 man voorbij te lopen.
Tenminste, ik neem aan dat hij die andere 5 ook wilde passeren.
Immers mistquote:
hebquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:57 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Doen alsof je Laudrup heb meegemaakt
Dat gras groen is, ook niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een misvormd gezicht hebben is geen keuze.
kankahgekquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Zo praten we in Den Haag bal
ADO pakt altijd ongelofelijk veel kaarten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Hoe is dit rood en een strafschop? Echt wtf/.
Misschien idee voor ondertitel: "Pas op: lult Haags."quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Zo praten we in Den Haag bal
Tja, offers moet je soms makenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zie je ook altijd in de rechteronderhoek het Eredivisielogo.
geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
ADO pakt altijd ongelofelijk veel kaarten.
76e minuut. Het staat inmiddels 3-0.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
bij welke minuut zitten jullie nu bij twente - ajax?
De wedstrijd tegen Feyenoord brengt het gemiddelde flink omhoog maar toch ga ik je om feiten vragen. Daarbij zie ik niet geheel in hoe je dat als mongool typeert zeker gezien ze nu gewoon keihard genaaid worden door een incapabele pauper scheidsrechter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
ADO pakt altijd ongelofelijk veel kaarten.
Jup!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:02 schreef RvLaak het volgende:
Begrijp ik het goed dat Twente voor staat?
Allebei zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:57 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Doen alsof je Laudrup heb meegemaakt
ik ben benieuwd hoeveel van onze kaarten terecht waren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Feyenoord brengt het gemiddelde flink omhoog maar toch ga ik je om feiten vragen. Daarbij zie ik niet geheel in hoe je dat als mongool typeert zeker gezien ze nu gewoon keihard genaaid worden door een incapabele pauper scheidsrechter.
Bedankt.quote:
Heb jij pas 4 notes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat mijn Note 4 vandaag binnen kwam?
Of zoals hij Chantal Jansen de derde kus wilde geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:02 schreef Zorro het volgende:
Cillessen duikt alsof hij een strafschop probeert te stoppen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of zoals hij Chantal Jansen de derde kus wilde geven.
Ik denk dat hij nog een beetje van slag is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of zoals hij Chantal Jansen de derde kus wilde geven.
Beetje mad, Stijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |