SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigthorsson is echt de beste speler van de eredivisie
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Andersen en Boilesen afschrijven is even debiel.
Dat gevoel heb ik ook idd..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet gewoon dat de 2de helft kut gaat worden als de 1ste helft goed was.
AZ gaat in elk geval heel vervelend spelen om de snelheid er uit te halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even onthouden deze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #fctwente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Mokotjo, Ebecilio, Ziyech, Corona, Castaignos en Miyaichi.
Wat een matig elftal is het toch.
Ik ben benieuwd wie het vuurwerk vanavond gaat brengenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #fctwente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Schilder, Mokotjo, Ebecilio, Ziyech, Corona, Castaignos en Miyaichi.
Valt wel mee toch? Mokotjo, Ebecilio, Ziyech en Castaignos zijn prima spelers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vak Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het vuurwerk vanavond gaat brengen
Daar houdt het dan ook bij op. Matige buitenspelers, matige verdediging. Ik heb er nog niet van kunnen genieten dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mokotjo, Ebecilio, Ziyech en Castaignos zijn prima spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |