Eensch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef ChilllayD het volgende:
Kan van alles zijn.... zoveel 'Habanero' look a likes
Wat je ook doet; steek dat ding NIET in 1x in je mond. Of het die exacte is is de vraag, maar ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat het in elk geval een van de heetste ter wereld zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:09 schreef Elvander het volgende:
Ziet eruit als dit: http://newscenter.nmsu.edu/Articles/view/8341
Not sure what to do with it.......
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Stiekem vind ik het wel jammer dat je niet eerst geproefd hebt voor je de gever contacteerde
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Stiekem vind ik het wel jammer dat je niet eerst geproefd hebt voor je de gever contacteerde
Die is nog iets pittiger dan de gewone Trinidad Scorpion.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:29 schreef Elvander het volgende:
Het is inderdaad de trinidad moruga scorpion chili
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
ik zou de pepers met de hand fijnwrijven en daarna flink gaan masturberen.
Een bijna doodervaring is daar een lachertje bij, het wordt een ik wou dat ik dood was ervaring
Verstandigste wat je er mee kan doen is, blijf er van af
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Een bijna doodervaring is daar een lachertje bij, het wordt een ik wou dat ik dood was ervaring
de grote vraag is - hoe weet jij dat preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Keer sambal gemaakt zonder handschoenen en toen even in mijn oog gewrevenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:58 schreef bolker het volgende:
[..]
de grote vraag is - hoe weet jij dat precies
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Keer sambal gemaakt zonder handschoenen en toen even in mijn oog gewreven
Ik heb zo een keer een aanvaring gehad met een 70k op de Scoville schaal, en een net-niet met een Madame Jeanette. Wil niet weten welke dansmoves je hebt uitgevonden toen je deze in je ogen kreeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Keer sambal gemaakt zonder handschoenen en toen even in mijn oog gewreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |