Zeg meneer. Toen ik jong was deed ik er altijd aan mee en toen aten we pas rond 21u ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij hebt wel geluk dat Muharrem lekker in het najaar valt.
En wel met Ramadan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik niet. Maar veel mensen doen het wel ja.
Waarom eet je geen vlees 12 dagen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg meneer. Toen ik jong was deed ik er altijd aan mee en toen aten we pas rond 21u ofzo![]()
Enige waar ik mee zit is dat ik straks 12 dagen geen vlees eet.
Toen ik jong was viel Ramadan in december.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg meneer. Toen ik jong was deed ik er altijd aan mee en toen aten we pas rond 21u ofzo![]()
Enige waar ik mee zit is dat ik straks 12 dagen geen vlees eet.
Deze vasten periode is er een van rouw. Derhalve geen genot voor 12 dagen. Dat geldt ook voor bepaalde voeding, maar ook seks.quote:
Hoe oud ben je? Kan me dat niet herinnerenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik jong was viel Ramadan in december.
Sneeuw met Suikerfeest enzo. Mooie tijden.
Now its your turn.
Fok is ook een vorm van genot.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze vasten periode is er een van rouw. Derhalve geen genot voor 12 dagen. Dat geldt ook voor bepaalde voeding, maar ook seks.
Ah zo, duidelijk. Thenks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze vasten periode is er een van rouw. Derhalve geen genot voor 12 dagen. Dat geldt ook voor bepaalde voeding, maar ook seks.
wat jammer nou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
23.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Kan me dat niet herinneren
Nee. Fok is kut.quote:
Hoe oud ben jij dan Ambipurquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Fok is kut.
Ipv mijn shit op te ruimen, mn verslag af te maken, mn nagels te lakken, maskertje opdoen etc zit ik levenloos mtv te kijken en te fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |