SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ronaldo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bayern is kampioenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanks, oefen het wel. Vooral met Balotelli ben ik er erg succesvol meequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer een tegenstander afwacht in het duel. Simpel gezegd zijn er 2 manieren van verdedigen imo: happen of afwachten. Als ze happen vlieg je er doorgaans makkelijk voorbij, als ze afwachten (contain/jockey whatever) dan pakken ze hem af als je er gewoon langs wil lopen. Als je met L2 R2 dan even inhoudt en erna versnelt dan ga je er echt simpel langs. Is eigenlijk gewoon een alternatief voor skill moves..
![]()
James
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hamesquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Milner?echt een baas ja, zwaar underrated
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Wilshere geblesseerd..godverdomme man. Ziet er slecht uit.
edit: hij loopt nog..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan was Bayern nog verre van compleet..Lewa kreeg o.a. rustquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:25 schreef Alovenac het volgende:
Werder ook echt geen schot gedaan volgens flashscore stats.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:26 schreef Tim86 het volgende:
En Wilshere geblesseerd..godverdomme man. Ziet er slecht uit.
edit: hij loopt nog..![]()
![]()
TOTS PelleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ik echt nooit gedachtquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een gigantische baas die Pelle.![]()
![]()
Wist niet dat Ajacied7 DS2 2.0 was...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Trapz
En DS2 en DS2 2.0 zullen het wel weer niks vinden
Oh zeer zeker, weet het alleen wat beter te verbergen dan DS2.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist niet dat Ajacied7 DS2 2.0 was...![]()
"Waarom koopt Feyenoord hem nou"
"Hij gaat het echt niet redden in de eredivisie."
"Ok, hij gaat het echt niet redden in de BPL"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een gemuteerde versie van DS2quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh zeer zeker, weet het alleen wat beter te verbergen dan DS2.
Beetje vroeg om een oordeel te geven vind je nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Waarom koopt Feyenoord hem nou"
"Hij gaat het echt niet redden in de eredivisie."
"Ok, hij gaat het echt niet redden in de BPL"
Twee maanden ofzo![]()
![]()
Dat ze hem speler van de maand gaven was wel een tof grapje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje vroeg om een oordeel te geven vind je niet
Twee maanden ofzo![]()
Ja dat is waar maar je ziet meestal wel aan het begin of hij mee kan draaien of niet.. Het is niet dat hij gelijk faaltquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje vroeg om een oordeel te geven vind je niet
Twee maanden ofzo
Immers ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb altijd geloofd in Pelle.. ik heb zelfs nog gezegd dat hij beter is dan Carroll.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar je ziet meestal wel aan het begin of hij mee kan draaien of niet.. Het is niet dat hij gelijk faalt
Vind het ook erg leuk voor de broertjes Koeman.![]()
Jij gelooft ook in Serano dus ik weet dat ik jouw meningen met een korreltje zout moet nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb altijd geloofd in Pelle.. ik heb zelfs nog gezegd dat hij beter is dan Carroll.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat verberg ik?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh zeer zeker, weet het alleen wat beter te verbergen dan DS2.![]()
Serano CVM vandaag dus kunnen de punten beter meteen aan Twente geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in Serano dus ik weet dat ik jouw meningen met een korreltje zout moet nemen.![]()
Nu zeg ik eindelijk iets positiefs en je weet het nog negatief te maken. Knap hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in Serano dus ik weet dat ik jouw meningen met een korreltje zout moet nemen.![]()
Goeien CVMquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serano CVM vandaag dus kunnen de punten beter meteen aan Twente geven.Lekker veel body ook.
Tadic ook lekker bezig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker schot heeft hij ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goeien CVMLekker veel body ook.
Boh en dat rennen en dan de bal kwijt raken
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar was hij tegen PEC best goed, zelfs nog gekozen tot MotM.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serano CVM vandaag dus kunnen de punten beter meteen aan Twente geven.![]()
Hahahahahahaha hou op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar was hij tegen PEC best goed, zelfs nog gekozen tot MotM.![]()
wtf
Goal van Tadic was een heerlijke longshot blijkbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was wel zijn beste wedstrijd in lange tijd hoor. Maar of dat nou meer over die andere wedstrijden zegt dan over die pot tegen PEC..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha dat klopt inderdaad. Dat ligt echter ver achter ons en je hebt je netjes aangepastquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt ooit gezegd dat ik dat was toch?![]()
Koeman![]()
![]()
Kan me nog een potje tegen PEC herinneren aan het begin van dit seizoen toen hij CVM stond dat was genieten. Door hem nog een prijs verloren toen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was wel zijn beste wedstrijd in lange tijd hoor. Maar of dat nou meer over die andere wedstrijden zegt dan over die pot tegen PEC..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker schot heeft hij ookBoh en dat rennen en dan de bal kwijt raken
![]()
![]()
![]()
wel leuk om even naar te kijken dus vanavond.
Zonder bal is hij wel redelijk, hard werken, ballen afpakken enzo maar als het vooruit moet blijft het een drama.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was wel zijn beste wedstrijd in lange tijd hoor. Maar of dat nou meer over die andere wedstrijden zegt dan over die pot tegen PEC..![]()
Ik lach er gewoon om dat werkt goed voor me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
wel leuk om even naar te kijken dus vanavond.
![]()
8-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tadic 4 assists en een goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk 2-2
Geniale actie van Alexis, goal WelbzzzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Timstah, wat is je team met Aguero?
+ ChielliniAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Timstah, wat is je team met Aguero?
Maak deze![]()
Thanksquote:. Denk dat het team dat ik net postte ook wel goed is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed mits pace op CAM alleen je CDM's zijn wel snel moe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe is 4222 an sich? Echt nog nooit gebruikt![]()
De scheidsrechter in deze FIFA zijn ook om te janken om alles fluiten ze en de voordeelregel slaat ook werkelijk nergens op.
Leg net een bal terug, Balotelli schiet hem binnen en daarna maakt de keeper een overtreding en hij geeft een pingel.
![]()
Alleen Tadicquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarschijnelijk dus IF Tadic en IF pelle dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
The_Yakuza gaat even puzzelen met 4222quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed mits pace op CAM alleen je CDM's zijn wel snel moe.
*Heb nog niet 'het' team/formatie gevonden dit jaarGRAAG VERWIJDEREN![]()
En je kan leuke hybrids maken. Heb 42 goals in 30 potjes met Aguero en Benz loopt netjes 1 op 1.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
The_Yakuza gaat even puzzelen met 4222![]()
Kan ook iemand als Vidal op wide cam in 4222 of is dat waardeloos?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En je kan leuke hybrids maken. Heb 42 goals in 30 potjes met Aguero en Benz loopt netjes 1 op 1.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Imo iets te weinig pace. Ik struggle al met James soms. Mertens zou daar ook perfect kunnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kan ook iemand als Vidal op wide cam in 4222 of is dat waardeloos?![]()
Voordeelregel is een structurele ergernis inderdaad helaas. Blijkbaar toch heel moeilijk om in te programmeren wat nou precies voordeel is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef Alovenac het volgende:
De scheidsrechter in deze FIFA zijn ook om te janken om alles fluiten ze en de voordeelregel slaat ook werkelijk nergens op.
Leg net een bal terug, Balotelli schiet hem binnen en daarna maakt de keeper een overtreding en hij geeft een pingel.
![]()
okidokiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Imo iets te weinig pace. Ik struggle al met James soms. Mertens zou daar ook perfect kunnen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En je komt hier huilen omdat je de pingel hebt overgeschoten natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef Alovenac het volgende:
![]()
![]()
Tevez op wide cam met higuain en aguero in spits? Het is of Aguero of Di Maria voor mijn budgetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Imo iets te weinig pace. Ik struggle al met James soms. Mertens zou daar ook perfect kunnen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat dacht je van Messi vs. Veltman en Moisander.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Manquillo vs. Ronaldo deze week, dat wordt wel lachen denk ik![]()
Tadic 1.5k nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan prima.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Tevez op wide cam met higuain en aguero in spits? Het is of Aguero of Di Maria voor mijn budget![]()
Record van Messi ging toch over 1 kalenderjaar? Op hoeveel zit hij dan dit jaar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:08 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo nu al 15 goals, als die geen blessures krijgt komt het record van Messi nog in zichtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
op hoeveel staat ie nu dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:08 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldo nu al 15 goals, als die geen blessures krijgt komt het record van Messi nog in zicht![]()
Nee, ik mis zelden een pingel in deze FIFA. Alles gaat mooi hoog in het hoekje met Benzebaas of Balotelli.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En je komt hier huilen omdat je de pingel hebt overgeschoten natuurlijk![]()
Vast wel zal het eens proberenquote:![]()
Bohhhquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vast wel zal het eens proberenwel ff pica maken.
Ik heb Hart sinds een paar wedstrijden als vervanger van Krul. Ik vind het niveau qua keepers maar karig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal echt niet slechter zijn dan Hart...![]()
Krul is hier juist weer echt een ongelofelijke eindbaas. Nog geen betere gevonden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Hart sinds een paar wedstrijden als vervanger van Krul. Ik vind het niveau qua keepers maar karig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik geef gewoon te veel opgelegde kansen weg denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krul is hier juist weer echt een ongelofelijke eindbaas. Nog geen betere gevonden.![]()
onsball.com is ook wel aardig qua streamsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
http://buy-fifa-ultimateteam-coins.com/pages/anti-ban-system
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je maakt het leven leukerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
onsball.com is ook wel aardig qua streams![]()
![]()
Ik heb ze aangesproken op de live chat die zomaar op m'n scherm kwam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
http://buy-fifa-ultimateteam-coins.com/pages/anti-ban-systemKreeg van die gozer te horen "lol" "says you" nadat ik ze uitmaakte voor losers. En meteen ging het chat schermpje weer weg.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bij mij gingen ze weg nadat ik vroeg of ze pannenkoeken lekker vondenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb ze aangesproken op de live chat die zomaar op m'n scherm kwam.Kreeg van die gozer te horen "lol" "says you" nadat ik ze uitmaakte voor losers. En meteen ging het chat schermpje weer weg.
![]()
Heb er eigenlijk wel zin in. Paar lekkere pannenkoeken met appelstroop en poedersuiker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij gingen ze weg nadat ik vroeg of ze pannenkoeken lekker vonden
Dat is toevallig, ik heb net pannenkoeken gegeten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk wel zin in. Paar lekkere pannenkoeken met appelstroop en poedersuiker.![]()
Niks mis mee mi mang.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk wel zin in. Paar lekkere pannenkoeken met appelstroop en poedersuiker.![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft het gesmaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb net pannenkoeken gegeten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Dat dribbelfilmpje met Aguero werkt wel goed zeg. Volgens mij gebruikte ik hem echt gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
onsball.com is ook wel aardig qua streamsGRAAG VERWIJDEREN![]()
Jetro is de zwarte PirloAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je zal in je jeugd maar geen betere speler hebben rondlopen dan Jozefszoon![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een zegen dat uitgerekend hij op het doel af mocht rennen zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Bakkaliquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:56 schreef Reemi het volgende:
![]()
Willems kan alles
Rochet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Challenging for the title, sure...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef The_Yakuza het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2960403.page
lol![]()
Ja, ik meende het eigenlijk ook niet. Leuk dat AZ in elk geval de wil getoond heeft om te voetballen. Dat is de afgelopen jaren niet zo vaak voorgekomen in uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Eindhoven verliezen is toch min of meer ingecalculeerd?![]()
![]()
Dat is netjes ja. De laatste keer dat ik NAC een goede uitwedstrijd heb zien voetballen is ook alweer een hele tijd geleden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik meende het eigenlijk ook niet. Leuk dat AZ in elk geval de wil getoond heeft om te voetballen. Dat is de afgelopen jaren niet zo vaak voorgekomen in uitwedstrijdenNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Wel een lekkere actie..zowaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar het is 3-0quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Als het doel van PSV groter was geweest had het 0-1 gestaan zeg.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, Toef. Foei!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het AZ doel kleiner was.. Laat eigenlijk ook maar. Ik ga wel aan de drugs.
PS. Alcohol is ook drugs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohh traoreAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo goed spelen ze helemaal niet. Als je het over PSV hebt tenminste.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kutzooi waarom spelen ze nou zo goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bruno Alves rood, wat een kneus.Met de noppen in de rug van Dzemaili.
O, ik kijk helemaal niet als ze voorstaan #Kiidquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo goed spelen ze helemaal niet. Als je het over PSV hebt tenminste.![]()
snel inkopen, gaat uit packs, oh nee. Niemand wilt hem tochquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Bruno Alves rood, wat een kneus.Met de noppen in de rug van Dzemaili.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een dwaas ben je toch ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
snel inkopen, gaat uit packs, oh nee. Niemand wilt hem toch
twitter:prodnose twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 17:53:25It's all over. 8-0. Sunderland will now officially be the biggest catastrophe to leave Southampton since the Titanic. reageer retweet
Vooruit dan maar. Straks een lambrusco voor het slapen gaan dan maar. Het ADE is nog verre van verwerk ivm werk en wat privé dingetjes. Aftakelingquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, Toef. Foei!
PS. Alcohol is ook drugs.![]()
![]()
Lambruscoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Straks een lambrusco voor het slapen gaan dan maar. Het ADE is nog verre van verwerk ivm werk en wat privé dingetjes. Aftakeling
Misschien gaat hij wel loesoe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:31 schreef Kiid het volgende:
Zometeen weer opmaken voor 2 uurtjes ImmersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo goed?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kutzooi waarom spelen ze nou zo goed![]()
Dat wordt 2 uur genieten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus echt Serero op CVMdat wordt weer mezelf in slaap huilen dus
![]()
Je dacht dat ik een grapje zou maken over dit soort dingen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus echt Serero op CVMdat wordt weer mezelf in slaap huilen dus
![]()
Jetro vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel loesoe.![]()
![]()
Shhhhhh dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat.. ik kijk de wedstrijd niet eens.![]()
ja oke Zimling is niet best, maar toch wel mijlen beter dan fucking kindsoldaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een grapje zou maken over dit soort dingen?![]()
![]()
Kan wel goed uitpakken. Serero is fel en kan lekker hard achter ballen aanrennen. Denk dat verdedigende middenvelder hem beter ligt dan aanvallende. Of het tegen Twente een verstandige keuze is weet ik nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja oke Zimling is niet best, maar toch wel mijlen beter dan fucking kindsoldaat![]()
Praat die onzin niet goed aubquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan wel goed uitpakken. Serero is fel en kan lekker hard achter ballen aanrennen. Denk dat verdedigende middenvelder hem beter ligt dan aanvallende. Of het tegen Twente een verstandige keuze is weet ik niet![]()
![]()
Zal ik jou nog eens keer pakkie met Trabzonspor gevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Wie potje PS4? Ik deel gratis pakkies uit vandaag.![]()
![]()
ja beetje afjagen enzo is leuk tegen een willem 2 of excelsior, maar twente kan daar toch makkelijk onderuit voetballen lijkt me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan wel goed uitpakken. Serero is fel en kan lekker hard achter ballen aanrennen. Denk dat verdedigende middenvelder hem beter ligt dan aanvallende. Of het tegen Twente een verstandige keuze is weet ik niet![]()
Mee eens ja. Mooi dat hij weer op die plek wordt gezet, maar uit bij Twente is dit middenveld wel vrij aanvallend. Momenteel juich ik het alleen maar toe..laf gedoe steeds. Liever een keer op je bek gaan met teveel risico dan dit gezeik steeds met dat kutvoetbal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan wel goed uitpakken. Serero is fel en kan lekker hard achter ballen aanrennen. Denk dat verdedigende middenvelder hem beter ligt dan aanvallende. Of het tegen Twente een verstandige keuze is weet ik niet
Alleen als het nu fout gaat dan zal het de komende tijd wel weer extra behoudend worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serero kan die rol net zo invullen als Anita destijds hoor. Natuurlijk was Anita verdedigend wel wat beter, maar Serero kan het spel weer veel beter verdelen vanuit 6.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja beetje afjagen enzo is leuk tegen een willem 2 of excelsior, maar twente kan daar toch makkelijk onderuit voetballen lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Viergever is al helemaal een drama op CDM, geen bal gaat vooruit. Het lijkt aardig maar hij vertraagt het spel van Ajax enorm. Over Zimling zullen we niet eens beginnenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Praat die onzin niet goed aub![]()
Viergever op 6 is onbegrijpelijk jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Viergever is al helemaal een drama op CDM, geen bal gaat vooruit. Het lijkt aardig maar hij vertraagt het spel van Ajax enorm. Over Zimling zullen we niet eens beginnen
gol Ben SaharAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach Viergever heeft 2 keer minder gespeeld en het is weer helemaal niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Viergever is al helemaal een drama op CDM, geen bal gaat vooruit. Het lijkt aardig maar hij vertraagt het spel van Ajax enorm. Over Zimling zullen we niet eens beginnen![]()
![]()
Viergever is gewoon geen CDM. In ieder geval niet in het Ajax systeem. Geen loopvermogen, geen diepgang, te weinig inzicht. Dat gaat ook nooit een Ajax 6 worden. En dan is het nog een modale LB en een iets minder modale CB. Leuk als back-up en lekker veelzijdig, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Viergever heeft 2 keer minder gespeeld en het is weer helemaal niks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind het ook niet ideaal hoor maar Serano en Zimling kunnen er helemaal niks van op geen enkele positie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viergever is gewoon geen CDM. In ieder geval niet in het Ajax systeem. Geen loopvermogen, geen diepgang, te weinig inzicht. Dat gaat ook nooit een Ajax 6 worden. En dan is het nog een modale LB en een iets minder modale CB. Leuk als back-up en lekker veelzijdig, maar daar is alles mee gezegd.![]()
Zieke goal van Sneijder.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sneijder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft Serero ooit je zusje geneukt ofzo? Altijd die blinde, ongefundeerde haatquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het ook niet ideaal hoor maar Serano en Zimling kunnen er helemaal niks van op geen enkele positie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sereri is de immers van ajaxquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Serero ooit je zusje geneukt ofzo? Altijd die blinde, ongefundeerde haat![]()
Nou geef je hem wel veel credits.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver, wat een zieke goals. Beide kruisingen een goal.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zouden ze een kooi om het scoreboard hebben gedaan om het te beschermen tegen die schoten..quote:
Misschien ook maar een net achter het doel om de supporters te beschermen en een waarschuwingsbord op de 2e ring wanneer Immers speeltquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zouden ze een kooi om het scoreboard hebben gedaan om het te beschermen tegen die schoten..![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien ook maar een net achter het doel om de supporters te beschermen en een waarschuwingsbord op de 2e ring wanneer Immers speelt
Dit soort netten bij varkenoord neerzetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat servers
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb geen zusje. Ongefundeerd? Hij heeft nog nooit wat toegevoegd aan Ajax waarom zou je dat stuk ebola verdedigen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Serero ooit je zusje geneukt ofzo? Altijd die blinde, ongefundeerde haat![]()
![]()
Want dat kun je op basis van deze stats zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]`
Ongefundeerde haat tegen Serero zegt hij ook nog![]()
![]()
![]()
Hij kan er gewoon geen kut van.
![]()
Prima pass accuracyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]`
Ongefundeerde haat tegen Serero zegt hij ook nog![]()
![]()
![]()
Hij kan er gewoon geen kut van.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die bevestigen slechts wat ik in de wedstrijd zie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want dat kun je op basis van deze stats zeggen.![]()
En uit hoeveel van die schitterende pasjes zijn kansen ontstaan? Toch wel een machtige 2 kansenquote:![]()
![]()
Kansen creeëren of afmaken is inderdaad niet best bij hem. Daarom denk ik dat CVM best goed uit kan pakken, want nuttig is hij vaak zeker wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En uit hoeveel van die schitterende pasjes zijn kansen ontstaan? Toch wel een machtige 2 kansenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tot Mokotjo een keer tegen hem aan blaast dan ligt hij op de grond en is het balverlies + goal net zoals in de JCS.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kansen creeëren of afmaken is inderdaad niet best bij hem. Daarom denk ik dat CVM best goed uit kan pakken, want nuttig is hij vaak zeker wel.![]()
je post zelf nog de statistiek dat hij 61% van zijn duels wintquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot Mokotjo een keer tegen hem aan blaast dan ligt hij op de grond en is het balverlies + goal net zoals in de JCS.![]()
![]()
Dus moet ik onder de indruk zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je post zelf nog de statistiek dat hij 61% van zijn duels wint![]()
Dat lag ook aan de verdediging + Vermeer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot Mokotjo een keer tegen hem aan blaast dan ligt hij op de grond en is het balverlies + goal net zoals in de JCS.![]()
Is goed jongequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lag ook aan de verdediging + Vermeer.Door wie was er balverlies? Juist, door dat ebolapatientje.
![]()
Ja, en door alles wat erna gebeurde werd het een goal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed jongeDoor wie was er balverlies? Juist, door dat ebolapatientje.
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja die spelers moeten de fout van hem corrigeren. Probeer het nou niet goed te praten en geef het gewoon toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en door alles wat erna gebeurde werd het een goal.![]()
Dat doe ik niet maar het is niet dat het alleen Serero zijn schuld was (ook al zou je dat wel graag willen)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die spelers moeten de fout van hem corrigeren. Probeer het nou niet goed te praten en geef het gewoon toe.![]()
Zo zijn alle tegengoals nooit de schuld van een bepaalde speler...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet maar het is niet dat het alleen Serero zijn schuld was (ook al zou je dat wel graag willen)
Ik reageer op Poker en niet op jou... of mag dat ook al niet meer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HAHA ECHT SUPERGRAPPIG MAN IK LIG IN EEN DEUK![]()
Nee, je reageert op zijn post die naar mij bedoeld was. Wederom een verspilling van een post.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik reageer op Poker en niet op jou... of mag dat ook al niet meer?
Hangt ervan af wat voor fout het is hé.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo zijn alle tegengoals nooit de schuld van een bepaalde speler...![]()
Hij deed een quote naar mij hoor...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je reageert op zijn post die naar mij bedoeld was. Wederom een verspilling van een post.
[..]
Hangt ervan af wat voor fout het is hé.Zo belangrijk ben je ook weer niet..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O sorry verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij deed een quote naar mij hoor...
[..]
Zo belangrijk ben je ook weer niet..Ik ga nu geen ruzie meer maken.
![]()
iemand heeft teveel monster op. of zie je wazig door dat non stop bronze packs openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dit ja. wie gaat er winnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef Reemi het volgende:
Rustig aan DS2. Lekker genieten van Serero op CDM zometeen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben geen ruzie aan het maken hoor.. gewoon niet zo opgefokt doen ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O sorry verkeerd gelezenIk ga nu geen ruzie meer maken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
iemand heeft teveel monster op. of zie je wazig door dat non stop bronze packs openen?Ik neem nog even een paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik maak me meer zorgen om Andersen op dat middenveld dan Serero eigenlijk. Andersen schakelt sowieso niet om in defensief opzicht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem nog even een paar [ afbeelding ]
voor hoeveel gaan die random bronze ieren eigenlijk als die cup er is? 400?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem nog even een paar [ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
o wacht geen PI600-700 ofzo.. maar het duurt nog zooooo lang.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan die random bronze ieren eigenlijk als die cup er is? 400?![]()
Heb maar 3 paginas met die Ierenen 1 noord-ier
ahh oke, nja toch mooi meegenomen danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
o wacht geen PI
[..]
600-700 ofzo.. maar het duurt nog zooooo lang.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ieder jaar anders. Vorig jaar was de window waarin je ze kon verkopen echt super kort. Gedurende een uur kon je ze voor 700-1000 kwijt en daarbuiten alleen maar 400. Hype is tegenwoordig zo groot dat het veel minder interessant is. Maar zoals DS2 al zei: het duurt nog 5 maanden ofzo johquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan die random bronze ieren eigenlijk als die cup er is? 400?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax begint weer goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij zelfs 800 coins per Ier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
o wacht geen PI
[..]
600-700 ofzo.. maar het duurt nog zooooo lang.![]()
Jezus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder goals
http://www.101greatgoals.(...)-golazos-highlights/
Hele muis onder de jizz.![]()
de goal die je wist dat zou komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Liet zich makkelijk uitspelen bij de goal, maar wel op een plek waar hij nooit zou hoeven staan als Moisander en Veltman niet voorin stonden te slapenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Liet zich makkelijk uitspelen bij de goal, maar wel op een plek waar hij nooit zou hoeven staan als Moisander en Veltman niet voorin stonden te slapeneven terugkijken vanavond.
Feyenoordhoe moeilijk kun je het jezelf maken zeg..
Immers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huh je bent er nogquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kamikazie met goede grappen?
Jullie Ps4ers hebben ze net dus pas gehoord.![]()
Zet Khedira dan CDM..probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een beetje aanvallend maar ik krijg toch amper tegengoals laatste tijd en heb zelf juist moeite met scoren...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke divisie zit je eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een beetje aanvallend maar ik krijg toch amper tegengoals laatste tijd en heb zelf juist moeite met scoren...GRAAG VERWIJDEREN![]()
Xavi en Neymar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: