abonnement Unibet Coolblue
pi_146154167
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 13:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja, dokter zei eerst dat het een tekort was aan zink/vitamine b. Heb me daar op laten prikken en dat was het niet. Toen was een infectie, kreeg die shampoo maar dat werkt dus niet. Vervolgens was het eczeem, dus ben die dokter ook behoorlijk zat nu.
Ik moest echt een half jaar lang steeds naar huisarts voor ik doorgestuurd werd naar de dermatoloog - toen wisten ze daar pas wat het precies was (psoriasis, bij mij)

Als je huid jeukt en schilfert, kun je het beste je hoofdhuid masseren met warme olie en het er een nacht op laten, daarna wassen.. als je denkt dat het psoriasis kan zijn ten minste. Overigens kan het weinig kwaad als je een andere aandoening hebt, lijkt me, om dit te proberen. Gewoon eens per week.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 15:46:14 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:18:33 #52
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_146155404
Bij mij was het ook hoofdhuid-psoriasis. Krijg al een langere tijd Triamcinolon-Salicylzuur oplossing om te deppen op de hoofdhuid. Works like a charm.
pi_146156905
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ik moest echt een half jaar lang steeds naar huisarts voor ik doorgestuurd werd naar de dermatoloog - toen wisten ze daar pas wat het precies was (psoriasis, bij mij)

Als je huid jeukt en schilfert, kun je het beste je hoofdhuid masseren met warme olie en het er een nacht op laten, daarna wassen.. als je denkt dat het psoriasis kan zijn ten minste. Overigens kan het weinig kwaad als je een andere aandoening hebt, lijkt me, om dit te proberen. Gewoon eens per week.
Psoriasis is het (hopelijk) niet. Tante van mij heeft het ook en dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dat hebt.

Ik denk dat ik de komende weken nog wel bezig ben met allerlei adviezen op te volgen die ik heb gekregen de laatste maanden :) . Ook in mijn directe omgeving nog opvallend veel mensen die last hebben van dergelijke klachten. Ben ook vrij verbaasd dat er nog weinig bekend is over oorzaken en remedies van schilfering/jeuk/haaruitval op de hoofdhuid. Dit aangezien het een veel voorkomend probleem is, daarnaast kan het een enorme impact hebben op je leven, vooral psoriasis.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146157055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Psoriasis is het (hopelijk) niet. Tante van mij heeft het ook en dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dat hebt.

Ik denk dat ik de komende weken nog wel bezig ben met allerlei adviezen op te volgen die ik heb gekregen de laatste maanden :) . Ook in mijn directe omgeving nog opvallend veel mensen die last hebben van dergelijke klachten. Ben ook vrij verbaasd dat er nog weinig bekend is over oorzaken en remedies van schilfering/jeuk/haaruitval op de hoofdhuid. Dit aangezien het een veel voorkomend probleem is, daarnaast kan het een enorme impact hebben op je leven, vooral psoriasis.
Tsja, het kan van alles zijn natuurlijk.. maar psoriasis valt eigenlijk best mee. Je kunt het "in bedwang houden" met de zonnebank, weinig stress, cremes met natuurlijke ingredienten, oliën en what not. Misschien is de zonnebank iets voor je, het vertraagt de overmatige groei van nieuwe huidcellen waardoor de schilfers minder zullen worden (wel met mate doen hoor)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2014 17:09:38 ]
pi_146157290
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Tsja, het kan van alles zijn natuurlijk.. maar psoriasis valt eigenlijk best mee. Je kunt het "in bedwang houden" met de zonnebank, weinig stress, cremes met natuurlijke ingredienten, oliën en what not. Misschien is de zonnebank iets voor je, het vertraagt de overmatige groei van nieuwe huidcellen waardoor de schilfers minder zullen worden (wel met mate doen hoor)
Zonnebankje is nooit verkeerd :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146157311
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zonnebankje is nooit verkeerd :P
:7
pi_146182847
Mijn vriendin heeft er ook last van, gebruikt speciale shampoo (denorex) op voorschrift..werkt goed
pi_146243602
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:39 schreef mappo het volgende:
Mijn vriendin heeft er ook last van, gebruikt speciale shampoo (denorex) op voorschrift..werkt goed
Denorex hoor ik van veel mensen dat het goed werkt , in tegenstelling tot ketaconazol. Ach ja, vanmiddag bel ik de dokter op en ga ik om een doorverwijzing vragen aangezien hij me toch niet verder kan/wil helpen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146420766
Scheer je kaal en smeer er een middeltje op wat helpt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:27:59 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146421172
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Psoriasis is het (hopelijk) niet. Tante van mij heeft het ook en dat lijkt me echt verschrikkelijk als je dat hebt.

Ik denk dat ik de komende weken nog wel bezig ben met allerlei adviezen op te volgen die ik heb gekregen de laatste maanden :) . Ook in mijn directe omgeving nog opvallend veel mensen die last hebben van dergelijke klachten. Ben ook vrij verbaasd dat er nog weinig bekend is over oorzaken en remedies van schilfering/jeuk/haaruitval op de hoofdhuid. Dit aangezien het een veel voorkomend probleem is, daarnaast kan het een enorme impact hebben op je leven, vooral psoriasis.
Psoriasis is deels erfelijk bepaald. Maar dat had je vast al uitgedokterd.
Resistance is futile.
pi_146423415
Het beste voor je haar is het zo min mogelijk nat maken en eens per 5 dagen wassen. Ik gebruik overigens Guhl-shampoo. Tegenwoordig, sinds ik mijn haar op deze manier verzorg, heb ik een volle bos met krullen waar mensen nog steeds verbaasd over zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')