Wat is dat nu op je UI?quote:
uh ohquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen. Ja dit topic overleeft het weekend denk ik.
Oh jee! Hoe komt dat nu???????quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een beetje pijn in m'n kneiter...
te hard gedeepthroat??quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een beetje pijn in m'n kneiter...
quote:
Het verbaast me als het dat niet doetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen. Ja dit topic overleeft het weekend denk ik.
oh, daar heb ik geen verstand van. van deepthroaten ook niet btw, al heb ik wel de film over het maken van Deep Throat gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Iets met bier na wijn geeft venijn ofzo
Muis! hoest leven?quote:
fijn zo! hoe lang ben je nog op het Iberische Schiereiland?quote:
zegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn zo! hoe lang ben je nog op het Iberische Schiereiland?
GTMTA wolfje, GMTAquote:
en alweer een beetje zin om naar de lage landen terug te keren?quote:
ik ben blij dat mijn favoriete muisje weer naar de lage landen komtquote:
ja en nee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en alweer een beetje zin om naar de lage landen terug te keren?
godverquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en alweer een beetje zin om naar de lage landen terug te keren?
want je wil je familie en vrienden weer zien, maar je hebt het ook prima naar je zin in Portugal? zou de ideale oplossing zijn dat al je leuke familie en vrienden enzo naar Portugal verhuizen?quote:
tisser?quote:
we riepen beiden iets over de lage landenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want je wil je familie en vrienden weer zien, maar je hebt het ook prima naar je zin in Portugal? zou de ideale oplossing zijn dat al je leuke familie en vrienden enzo naar Portugal verhuizen?
[..]
tisser?
ow, dat had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
we riepen beiden iets over de lage landen
zo heet je vriending toch niet???quote:
Het scheelt niet veel eigenlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo heet je vriending toch niet???
jups.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want je wil je familie en vrienden weer zien, maar je hebt het ook prima naar je zin in Portugal? zou de ideale oplossing zijn dat al je leuke familie en vrienden enzo naar Portugal verhuizen?
[..]
tisser?
i know, daarom maakte ik het gebbetje, ouwe Ronald mcDonald van me!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel eigenlijk
godsamme, wat ben ik goed!quote:
goedemiddagquote:
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag
voor de liefhebbers, zodadelijk Babe op de vlaamse tv
dat dat een heel leuke film isquote:
Ik heb hem al eens een keer gezien.quote:
Joh.quote:
ik niet volgens mij. dus ik ga kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens een keer gezien.
ben je vandaag een beetje heppie ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
kut, ik ben afgestapt van mij max 3 woorden antwoorden![]()
was vergeten dat ik dat ging doen vandaag.
Waarom?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
kut, ik ben afgestapt van mij max 3 woorden antwoorden![]()
was vergeten dat ik dat ging doen vandaag.
quote:
Eh, ok.quote:
Als een panda geboren wordt weegt het ongeveer maar 100 gram.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel iets wat ik nog weet.
Das niet veel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als een panda geboren wordt weegt het ongeveer maar 100 gram.
Dit wist ik al.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als een panda geboren wordt weegt het ongeveer maar 100 gram.
Nou idd, ik zweet me hier te pletter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme lekker weer!
Nu al lam op het terras van de ZR
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme lekker weer!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme lekker weer!
Hoiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg collega zolder autisten
We hebben toch niet iets te doen he??![]()
![]()
![]()
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
YEEEHHH Daar ben je! Ik maakte mij al zorgen
neuh, ik heb tv gekeken: eerst de film Edge of Tomorrow op 3D Blu-Ray. aanradertje. lekkere SF-actie met Cruise en de altijde fijne Emily Blunt. film is een kruising tussen Groundhog Day, Starship Troopers en Saving Private Ryan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg collega zolder autisten
We hebben toch niet iets te doen he??![]()
![]()
![]()
hoiquote:
Voor je nieuwe baan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi
ik denk dat ik zo naar bed gaat. en morgen ook. volgende week een belangrijk week. 7 toetsen die ik allemaal moet halen. ik mag er 2 herkansen, meer niet. en het is allemaal wel te doen als ik er maar de tijd voor neem en goed lees, heel goed lees....lastig voor iemand die gewent is snel te lezen, snel een toets af te hebben. ik ga/moet de volledige tijd gewoon gebruiken en dan zou het moeten lukken....
yup. na een week e-learning, waarvoor gelukkig wel een ruimte beschikbaar werd gesteld volgende week toetsweek en daarna nog een week praktijktraining met rollenspellen en commerciële vaardigheden enzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor je nieuwe baan?
Succes in ieder geval dan!
Ah EOT is idd een zeer fijne film!!! Een originele invalshoek op de steenoude time-loopquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, ik heb tv gekeken: eerst de film Edge of Tomorrow op 3D Blu-Ray. aanradertje. lekkere SF-actie met Cruise en de altijde fijne Emily Blunt. film is een kruising tussen Groundhog Day, Starship Troopers en Saving Private Ryan.
Daarna Hollands Hoop, DWHN en Eredivisiesamenvattingen gekeken
ach, ik heb een 3d-blurayspeler en -tv en als ik em dan bij de videotheek zie staan in 3D neem ik em meequote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah EOT is idd een zeer fijne film!!! Een originele invalshoek op de steenoude time-loop
Ik heb hem overigens in 2D gekeken een week of 4 geleden. Zie de toegevoegde waarde van 3D niet.
Sterker nog, ik kan maar 1 film noemen waar ik 3D een echte epische toevoeging vind en dat is bij Guardians of the Galaxy![]()
![]()
GotG moet ik ook nog gaan zien. Dat lijkt me een supertoffe film.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah EOT is idd een zeer fijne film!!! Een originele invalshoek op de steenoude time-loop
Ik heb hem overigens in 2D gekeken een week of 4 geleden. Zie de toegevoegde waarde van 3D niet.
Sterker nog, ik kan maar 1 film noemen waar ik 3D een echte epische toevoeging vind en dat is bij Guardians of the Galaxy![]()
![]()
dat heb ik dus als ik niet zuipquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou idd, ik zweet me hier te pletter.
heb ik ook niet gezien. net nog even gekeken of ie toevallig nog in LWD draait, maar dat is niet zo. dan wacht ik maar op de 3D-Blu-Rayquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
GotG moet ik ook nog gaan zien. Dat lijkt me een supertoffe film.
quote:
Sid? eensch!quote:
Like a baws!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het weer is niet veel". Hoor ik op de radio, al genietend van de zon in de tuin.
Op de duinen van Zandvoort was het niet bepaald hosanna...quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het weer is niet veel". Hoor ik op de radio, al genietend van de zon in de tuin.
Dat deel van het land idd niet... Hier begin van de avond ook niet meer overigensquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op de duinen van Zandvoort was het niet bepaald hosanna...
Nu nog wel jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
30 graden vandaag en de rest van de week
Volgende week 25 gradenquote:
"Dat deel"?! Het belangrijkste deel!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat deel van het land idd niet... Hier begin van de avond ook niet meer overigens.
Bill is een soort van autist en volgens mij kan hij niet zo goed tegen kritiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
College Tour met Bill Gates. Dat kan een mooie uitzending worden.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bill is een soort van autist en volgens mij kan hij niet zo goed tegen kritiek.
Kan dus leuke aflevering worden.
Enig idee hoeveel planning het kost om robots op Mars en mensen op de maan te zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
We kunnen robots op Mars zetten en mensen op de Maan, maar de planning van je C.V. onderhoud gaat per halve dagmanmanman...
Feenstraeerder Faalstra
Die planningen zijn dan anders wel tot op de minuut nauwkeurigquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel planning het kost om robots op Mars en mensen op de maan te zetten?
Helaas gaat CV onderhoud niet met NASA planning.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die planningen zijn dan anders wel tot op de minuut nauwkeurig
Tja, die gasten hebben meer dan een klant per dagdeel en je weet nooit wat je tegen komt natuurlijk... Feit blijft dat het best irritant is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
We kunnen robots op Mars zetten en mensen op de Maan, maar de planning van je C.V. onderhoud gaat per halve dagmanmanman...
Feenstraeerder Faalstra
Ja ik snap't ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, die gasten hebben meer dan een klant per dagdeel en je weet nooit wat je tegen komt natuurlijk... Feit blijft dat het best irritant is.
daarom maak ik altijd een lekker kampvuur in huis, met de ramen dicht .quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas gaat CV onderhoud niet met NASA planning.
Als je wat tabaksbladeren strooit op het kampvuur kun je tegelijkertijd aan je nicotine verslaving werken. Of wietplanten erop, word je lekker high van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
daarom maak ik altijd een lekker kampvuur in huis, met de ramen dicht .
Gatverdammequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je wat tabaksbladeren strooit op het kampvuur kun je tegelijkertijd aan je nicotine verslaving werken. Of wietplanten erop, word je lekker high van.
Geronimo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit nummer
Die videoclip is al even walgelijk, met allemaal van die happy types
En de rest van week ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk bandje hoor maar,michiel fapt nu alweer vier weken dagelijks
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Monday 20-10-2014 11:27 Weezer Buddy Holly
Thursday 09-10-2014 22:32 Weezer Back To The Shack
Was er iemand niet ofzo?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hey dit zong m'n vriendin gister ook
Is it so hard
Ik zei: nou voel maar
terecht gifjequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
Hey dit zong m'n vriendin gister ook
Is it so hard
Ik zei: nou voel maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ afbeelding ]potverdrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben de presentielijst van 3FM kwijt, misschien heeft Rudy.quote:
Ik luister niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:16 schreef Bronson het volgende:
Godsamme, we zijn nog geen vijf minuten onderweg en alle jingles worden nu al weer uit de kast getrokken.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben de presentielijst van 3FM kwijt, misschien heeft Rudy.
Verdommequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Irritant aanstekelijk liedje inderdaad!!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu heb ik mijn hoofd:
"singing in the shower
lada tie da da"
Ik ga wel een andere aanstekelijk liedje luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Irritant aanstekelijk liedje inderdaad!!!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Genottelijkquote:
Jijquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:19 schreef JDude het volgende:
Ik zag hier gister voor 't eerst de videoclip van. 't Is net dat mens van de Plus reclame.
Ja hoor, dikke primaquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yez
Ik zit in een goede flow, ofzo.
Daaro ook?!
Gefeli hoor julliequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, dikke prima![]()
Vandaag een half jaar samen met de vogel![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een Fok!baby.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef DeLuna het volgende:
Wat liefquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht mannen eindelijk volwassen werden als ze 30 werden. Verkeerd gedacht dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat lief
Ik ken m'n vriendin donderdag ook al een half jaartijd gaat hard
maar mijn piemel is harder
Deze plaat is voor Mex btw
Nee joh, wat een naïeve gedachte is datquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht mannen eindelijk volwassen werden als ze 30 werden. Verkeerd gedacht dus.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SchrikBarend slecht die gast.
Daar kun je zo een hele rits grappen over maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, dan woon je al in het plaatsje "Gulpen" en ga je als docent nog eens onzedelijke foto's rondsturen naar leerlingen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar kun je zo een hele rits grappen over maken.
[..]
[..]
jdude is in vorm vandaagquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij luistert nog?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf lekker thuis, Barend, als je ziek bent. Niemand mist je.
Op zich zou heel het programma rabradio nonstop kunnen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf lekker thuis, Barend, als je ziek bent. Niemand mist je.
Ik denk niet dat ik kan leven zonder de fruitmachine.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op zich zou heel het programma rabradio nonstop kunnen zijn.
Voegt weinig tot niks toe.
Of ben ik nu te zeurpieterig
De ene oneliner na de andere. Daar zou Giel Beelen eens een item over moeten maken.quote:
ik heb hem weer op Kx staan.quote:
Appel sinaasappel appel sinaasappel sinaasappel appel sinaasappel appel sinaasappel appel sinaasappel sinaasappel appel appel appel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik kan leven zonder de fruitmachine.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Appel sinaasappel appel sinaasappel sinaasappel appel sinaasappel appel sinaasappel appel sinaasappel sinaasappel appel appel appel.
Ik ben naar de BBC geswitched. Guy Garvey's Finest Hourquote:
Je gaat niet snel Dotan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga nu ff uit het raam springen. Al zit ik wel op de begane grond.
Dan Fall je tenminste niet zo hard.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dotan. Ik ga nu ff uit het raam springen. Al zit ik wel op de begane grond.
die moest ik serieus hardop lezen om hem door te hebbenquote:
Soberso Hans Hogendoorn. Ik snap niet wat men zo goed aan zijn stem vindt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:47 schreef Pandaplint het volgende:
Net op NPO1 verstond ik "Straks op radio 1, het nieuws van Alicante" Duurde even totdat ik door had dat het 'alle kanten' moest zijn[ afbeelding ]
[..]
Jawel dat gaan ze wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme 3FM... gaan we deze toch al niet zo bijster goeie plaat ook nog eens helemaal kapot draaien?
Om met Bronson z'n woorden te spreken: Verdomme...quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme 3FM... gaan we deze toch al niet zo bijster goeie plaat ook nog eens helemaal kapot draaien?
1+1=2.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit nummer
Die videoclip is al even walgelijk, met allemaal van die happy types
broertjequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dotan. Ik ga nu ff uit het raam springen. Al zit ik wel op de begane grond.
Edquote:
Beetje Dotan achtig, of Plage.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
1+1=2.
Bal is rond.
Gras is groen.
Michiel draait Weezer.
Dotan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beetje Dotan achtig, of Plage.
Niemand vind het goed, maar het refreintje is retecatchy dus draaien we het grijs.
Lion in the morning sunquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dotan?
Eerder idd Plage en Will & The People
Ik werk niet in België scheelt weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:45 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/711998-drie-keer-dronken-is-ontslag.html
slecht nieuws voor Muis
Fixed.quote:
Dat doen ze om jou te plage.quote:
Godverquote:
Je bent goed bezig vandaagquote:
ben ij altijd zo scherp op maandag?quote:
Moet je de reacties op de C&S Facebookpagina eens lezenquote:
moet ik terug naar 3FM?quote:
Hierna stopte ik met lezenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je de reacties op de C&S Facebookpagina eens lezen
quote:JammerJammerJammer, Rob is daadwerkelijk de minst leuke 3FM DJ....hadden jullie Claudia niet kunnen regelen?
Godverdomme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hierna stopte ik met lezen
[..]
Ik las het ook. Ik dacht moet ik dit serieus nemen of niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Echt hè.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Sander vind ik wel leuk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi, Stenders ipv die 2 kneuzen die er nu normaal zouden zitten
En aan programma onderdelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef Againzender het volgende:
Wel jammer dat Stenders aan de playlist vastzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |