abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145716973
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Misschien heb ik iets gemist maar waar baseer je het op dat foto IMG 491 en 493 op de plekken zijn gemaakt die jij aangeeft op je kaartje?

En de weg aangegeven in bruin is volgens jou de weg die nog te doen is met een auto?
Maw verder kun je niet met een auto komen?
Hieruit zou je dan voorzichtig kunnen concluderen dat K&L een lift hebben gehad tot het einde van het pad, dat in bruin is aangegeven.

En vervolgens te voet verder, waarbij dan foto 491 inderdaad de eerste foto is die genomen is op het Pianista-pad.
pi_145716983
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:52 schreef gynaika het volgende:

[..]

Je noemt hier een punt dat een aanwijzing zou kunnen zijn voor nader onderzoek.

De sleutel zou wel eens kunnen liggen in een afspraak met personen die met dit drama te maken zouden kunnen hebben. Die afspraak zou dan telefonisch geregeld zijn.

Maar een afspraak kan ook gemaakt zijn zonder dat er een telefoon aan te pas kwam. Zoals K&L geluncht zouden hebben met twee jongemannen op één van de dagen ervoor.

Twee jongemannen misschien die zij al in Bocas hadden ontmoet en die uit Costa Rica kwamen?

http://mostlymystery.com/

Lees vanaf de party-foto: There was talk of three young Dutch men and two Costa Ricans.
Altijd even Tineye gebruiken bij een foto. Zeker bij iemand die blogt als mystery-schrijfster:

http://www.boqueteguide.com/?p=11035

http://www.boqueteguide.c(...)ama-maart-2014-1.jpg

quote:
I was sent these photos last night by a man in the Netherlands, they appear to be from late March in Bocas del Toro. He also sent the names of their male friends, that and the photos have been passed on to the investigators.
Wat doen die slippers daar trouwens op tafel? Strip-poker?

[ Bericht 3% gewijzigd door JustinCase op 19-10-2014 23:10:55 ]
pi_145717460
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:30 schreef ToniB het volgende:

[..]

goede link! Duidelijke samenvatting van de situatie en de vragen die open liggen.
Vind ik niet. Beetje geheimzinnig doen over jonge mannen waar toevallig een foto van in de krant heeft gestaan. Zonder bronvermelding. Waarom, laat zich raden: de journalist zegt in het artikel, op 14 april, dat hij die van een man uit Nederland heeft gekregen. En dat die Nederlander de foto's, met de namen, naar de onderzoekers heeft gestuurd.
pi_145717527
Terug van een heerlijke meet!
Veel interessants besproken over deze zaak. En ook heel erg leuk om mede mensen te leren kennen die minstens zo, eigenlijk vnl. meer, betrokken zijn bij deze zaak. Ook mensen die juist meer vanuit een misdrijf redeneren waren er bij.
Een aantal mensen wil serieus naar Panama afreizen om daar wat meer te onderzoeken. Bijv. om Feliciano te spreken, en vragen te stellen. Of om de mogelijke paden te verkennen en op gps te loggen.

Ik vond het heel fijn om mensen met een gelijke interesse te spreken.
Mocht je interesse hebben:
Op 7 november staat er ook een meet gepland in Utrecht.
Make my day!
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:19:51 #205
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145718243
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:00 schreef agter het volgende:
Veel interessants besproken over deze zaak. En ook heel erg leuk om mede mensen te leren kennen die minstens zo, eigenlijk vnl. meer, betrokken zijn bij deze zaak. Ook mensen die juist meer vanuit een misdrijf redeneren waren er bij.
Een aantal mensen wil serieus naar Panama afreizen om daar wat meer te onderzoeken. Bijv. om Feliciano te spreken, en vragen te stellen. Of om de mogelijke paden te verkennen en op gps te loggen.

Na een lange discussie kwamen we er eindelijk uit hoe het nu zit met die Romeinse wegen :')
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145719627
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:48 schreef gynaika het volgende:

[..]

Hieruit zou je dan voorzichtig kunnen concluderen dat K&L een lift hebben gehad tot het einde van het pad, dat in bruin is aangegeven.

En vervolgens te voet verder, waarbij dan foto 491 inderdaad de eerste foto is die genomen is op het Pianista-pad.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze klaarblijkelijk pas hun eerste foto maakten bij img 491.
Zo te zien waren er voor dat moment al genoeg leuke dingen om te fotograferen.

En Domnivoor, hoe zit t dan met die Romeinse wegen?
pi_145719910
491 hoeft niet de eerste foto te zijn op de camera. 491 is slechts de eerste van het Pianista pad die gepubliceerd is in de media.
pi_145719925
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:00 schreef agter het volgende:

dus ook mensen die juist meer vanuit een misdrijf redeneren waren er bij
( die zitten dus op de intercity )
waren er ook nog meer mensen die op de hogesnelheidstrein zaten, of ben ik de enige ???
( ik geloof die gerectificeerde artikelen niet namelijk, het AD schreef : ...de basis bleek
onvoldoende .....ze schreven niet : dat de informatie fout was )
pi_145719936
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden dat ze klaarblijkelijk pas hun eerste foto maakten bij img 491.

Als zij dus inderdaad een lift hebben gehad tot een bepaald punt dan hebben zij dat eerste stuk dus geen foto's kunnen maken.
pi_145720023
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Geruisloos het volgende:
491 hoeft niet de eerste foto te zijn op de camera. 491 is slechts de eerste van het Pianista pad die gepubliceerd is in de media.
Alles is mogelijk.
pi_145720104
quote:
En waarom heb je die foto's geplaatst op de plek op je kaartje?
pi_145720163
quote:

[..]

We kennen alleen de foto's die vrijgegeven zijn. Daarnaast weten we dat we maar twee van de drie nachtfoto's kennen waarop meer dan zwart te zien is. Alle andere foto's zijn niet vrij gegeven.
Wat kun je met zekerheid zeggen over foto's voor 491? Niets, volgens mij. Dus ook niet of 491 hun eerste foto was.

Op 7 november wil ik voor iedereen die het vanavond gemist heeft en er een duidelijke behoefte toe voelt, met alle liefde een voordracht houden over Romeins verkeer, over weggebruik en verkeersdrukte in het Romeinse rijk. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door agter op 20-10-2014 00:11:58 ]
Make my day!
pi_145720238
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En waarom heb je die foto's geplaatst op de plek op je kaartje?
Het is m'n beste inschatting gebaseerd op de fototijden, de gemiddelde loopsnelheid en het gebied. Vandaar dat er ook een range is aangegeven omdat het niet zeker is waar de foto exact is gemaakt.
pi_145720241
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:05 schreef agter het volgende:

[..]

We kennen alleen de foto's die vrijgegeven zijn. Daarnaast weten we dat we maar twee van de drie nachtfoto's kennen waarop meer dan zwart te zien is. Alle andere foto's zijn niet vrij gegeven.
Wat kun je met zekerheid zeggen over foto's voor 491? Niets, volgens mij. Dus ook niet of 491 hun eerste foto was.

Op 7 november wil ik voor iedereen die het vanavond gemist heeft een voordracht houden over Romeins verkeer, over weggebruik en verkeersdrukte in het Romeinse rijk. :)
Als er naast het puzzelen over "wat is er gebeurd met Kris en Lisanne" nu ook nog een nieuwe puzzel erbij komt "wat is er besproken in Utrecht?" dan bedank ik alvast hartelijk
pi_145720281
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Het is m'n beste inschatting gebaseerd op de fototijden, de gemiddelde loopsnelheid en het gebied. Vandaar dat er ook een range is aangegeven omdat het niet zeker is waar de foto exact is gemaakt.
In theorie zouden de foto's dus ook in de laatste 100 meter voor de mirador gemaakt kunnen zijn?

En verder met een auto kun je niet komen dan de bruine lijn ?
pi_145720421
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als er naast het puzzelen over "wat is er gebeurd met Kris en Lisanne" nu ook nog een nieuwe puzzel erbij komt "wat is er besproken in Utrecht?" dan bedank ik alvast hartelijk
Niet nodig, er is geen puzzel behalve K en L. Ik wil graag dat je komt de 7e.
Make my day!
pi_145720470
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Julius Caesar door een misdrijf om het leven gekomen is. Voor geruchten dat hij verdwaald was op één van die vele wegen, en door het voortrazende verkeer is verongelukt, zijn geen aanwijzingen.
pi_145720550
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:14 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Het schijnt dat Julius Caesar door een misdrijf om het leven gekomen is. Voor geruchten dat hij verdwaald was op één van die vele wegen, en door het voortrazende verkeer is verongelukt, zijn geen aanwijzingen.
Ook gij, Brutus?
Make my day!
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:17:15 #220
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145720554
Als er tussendoor geen foto's zijn gewist, dan is 491 de 27e of de 47e foto van de serie die op de camera stond.

quote:

Zie reactie van agter en JustinCase.
pi_145720609
quote:
12s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef agter het volgende:

[..]

Ook gij, Brutus?
En was Brutus niet de man die Ceasar volledig vertrouwde en beschouwde als zijn zoon? :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:25:18 #222
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145720745
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:13 schreef agter het volgende:
Niet nodig, er is geen puzzel behalve K en L. Ik wil graag dat je komt de 7e.
Pics or it didn't happen. Ik ben oprecht geinteresseerd in jullie groepsfoto van vanavond (en nee, niet in de metadata daarvan). :)
pi_145720748
quote:
12s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef agter het volgende:

[..]

Ook gij, Brutus?
Nee, ik heb geen misdrijf/verdwaal of andere voorkeur. Zag net, toen het zo lekker rustig was, dat Molurus weer eens langs geweest is. En hij had een sterk punt: er is naar Kris en Lisanne waarschijnlijk heel wat harder gezocht dan naar een willekeurige verdwenen Panamees(m/v).

Één van de argumenten die ik steeds weer lees voor een misdrijf, is dat daar nogal wat criminaliteit is. Stel dat het een argument is om deze verdwijning als misdrijf te zien (waar wel bezwaren tegen zijn, maar stel dat), dan is het voorlopig een misdrijf waar geen aanwijzingen voor zijn. En dan doet de Panamese politie, gezien die bloeiende criminaliteit, er beter aan om prioriteit te geven aan al die misdrijven waarvoor de aanwijzingen naast het lijk liggen. Of er in zitten.
pi_145720751
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En was Brutus niet de man die Ceasar volledig vertrouwde en beschouwde als zijn zoon? :)
Jij weet toch ook wel dat "Ook gij, Brutus" bedacht is door William Shakespeare en niet door Julius Caesar?
Make my day!
pi_145720908
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef agter het volgende:

[..]

Jij weet toch ook wel dat "Ook gij, Brutus" bedacht is door William Shakespeare en niet door Julius Caesar?
Of ie dat nou wel of niet gezegd heeft maakt niks uit.
Het gaat er om dat hij Brutus (onterecht) vertrouwde
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:35:25 #226
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145720992
De moord op Julius Caesar is in 2003 onderzocht met moderne forensische methoden. De plaats delict is er zelfs nog. Dus er is nog hoop voor 'onze' zaak 8-)

En Caesar zei: "καὶ σὺ, τέκνον;"
pi_145721078
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:35 schreef Domnivoor het volgende:
De moord op Julius Caesar is in 2003 onderzocht met moderne forensische methoden. De plaats delict is er zelfs nog. Dus er is nog hoop voor 'onze' zaak 8-)

En Caesar zei: "καὶ σὺ, τέκνον;"
Jij ook, kind?

(met of zonder vraagteken?)
Make my day!
pi_145721132
Maar goed alle gekheid op een stokje: is er meer duidelijkheid naar voren gekomen na de meeting of nieuwe feiten of aanwijzingen?
Is er een meer eenduidig geluid of zijn alle meningen nog steeds zo verdeeld?

En nee ik kon vandaag niet. Ik heb(oa) een cafe en die zijn wel eens open op zondag.
Ook vrijdag de 7e kan ik (waarschijnlijk) niet
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:40:40 #229
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145721139
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef Perico het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen. Ik ben oprecht geinteresseerd in jullie groepsfoto van vanavond (en nee, niet in de metadata daarvan). :)
Ik had een camera'tje bij me maar heb er niet meer aan gedacht om een foto te maken.
Maar vorige week zat ik daar ook met Mata en Paola, en daar is wel een foto van.

quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:38 schreef agter het volgende:

Jij ook, kind?

(met of zonder vraagteken?)
Ja, en de puntkomma is een vraagteken.
pi_145721159
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Er waren iets van 60 samenzweerders, leerde ik ooit. En Brutus was daar een van.
Make my day!
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:42:04 #231
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145721179
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat is meer een gebrek aan vertrouwen dat dit topic ooit ergens toe gaat leiden. De officiële instanties zijn echt geen heiligen. Ze zijn echter wel in een veel betere positie om iets te kunnen onderzoeken.
Ten eerste heeft dit topic al tot ontzettend veel bruikbare inzichten geleid.

Ten tweede, wat de officiële instanties betreft - natuurlijk zijn die in een betere positie om iets te kunnen onderzoeken. Er is echter een verschil tussen kunnen en doen. Er wordt helemaal niets onderzocht.
pi_145721225
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:32 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Een crimineel, dus ook Caesar, die anderen vertrouwt, speelt met zijn leven. Voor een beroepscrimineel is hij nog best oud geworden.
Hij speelde sowieso al met zijn leven, door geld te lenen bij woekeraars, om de verkiezingen te winnen (omkopen dus). Geld, dat hij alleen terug kon betalen toen hij aan de macht zou komen. Anders was hij al veel eerder omgelegd. O, en zijn familie ook. Die woekeraars stuurden geen incassobureau.

Maar dit alles terzijde natuurlijk. Ik ben benieuwd wat Domnivoor bedoelt, met zijn variant op "er zijn vele wegen die naar Rome leiden". Daar heb je toch niks aan, als sommige mensen per se naar Rome willen, en anderen juist niet? Of eerst willen uitzoeken of het in Carthago toch beter toeven is? Waarmee ik uiteraard de verschillende kampen in dit topic bedoel. Of treinen, zoals SuddenIntuïtion het noemt. Die zelf in de Fyra zit, maar dit ook al weer terzijde.

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 20-10-2014 00:51:49 ]
pi_145721232
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:40 schreef jackie12 het volgende:
Maar goed alle gekheid op een stokje: is er meer duidelijkheid naar voren gekomen na de meeting of nieuwe feiten of aanwijzingen?
Is er een meer eenduidig geluid of zijn alle meningen nog steeds zo verdeeld?

En nee ik kon vandaag niet. Ik heb(oa) een cafe en die zijn wel eens open op zondag.
Ook vrijdag de 7e kan ik (waarschijnlijk) niet
Jammer dat je niet kunt!
De meningen zijn overigens niet zo verdeeld als jij schijnt te denken.
Make my day!
pi_145721291
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef agter het volgende:

[..]

Jammer dat je niet kunt!
Niet zo verdeeld? Waarom moet ik dan al 100 topics uitleggen dat mijn straaljager je het snelst naar Rome brengt?
pi_145721332
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Niet zo verdeeld? Waarom moet ik dan al 100 topics uitleggen dat mijn straaljager je het snelst naar Rome brengt?
Jouw straaljager vliegt naar een stad met veel wegen, en dus ook veel criminaliteit (gaat nogal eens samen). Welke stad(*), daar heb ik nog weinig over vernomen.

(*) Welk misdrijf, bedoel ik uiteraard. Met welk doel, en in welke hoek moeten de daders gezocht worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door JustinCase op 20-10-2014 00:55:44 ]
pi_145721446
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met (jouw) perceptie.
Make my day!
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:59:15 #237
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145721518
Ik zou nog wel willen weten, welke foto's er voor 491 genomen zijn. Als dat dan toch de eerste is, neig ik ernaar dat ze het eerste deel met een gids in een 4x4 hebben afgelegd..

Die twee gasten op motoren die zoveel video's hebben geschoten in en rond Boquete laten zien dat je vlot opschiet.

Kris en Lisanne vonden zelfs het tableau van 493 interessant genoeg om te fotograferen. Dus zouden ze zeker de vroege oversteek van de Rio Pianista vastgelegd hebben, in deze trant. Tenzij ze een lift kregen, een tweetal kilometers oversloegen en dus ook uiterlijk onaangedaan op de top konden staan, zoals nu het geval is.
pi_145722020
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef agter het volgende:

[..]

En welke mening is dat?
pi_145722042
http://www.en.wikipedia.o(...)nternational_airport

http://www.hablayapanama.com/nl/faqs/how-to-get-to-boquete/
valt wel op, dat er steeds veel reclame wordt gemaakt voor taal-scholen

( ik zie daar ook een verbinding in, misschien - aanname - worden er via die taalscholen
slachtoffers `geoogst ` , wie zal het zeggen, zou mij niet verbazen. )

en nog een artikel uit curacao :

http://www.kkcuracao.net/?p=67794
( met onderaan het artikel nog een link om op te klikken )

[ Bericht 24% gewijzigd door suddenintuition op 20-10-2014 01:43:45 ]
pi_145722070
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En welke mening is dat?
Dat alles gepolariseerd is in kampen. Dat men of voor verdwalen is of voor een misdrijf.
Zo is het niet. Moet de eerste nog tegenkomen die dit als 100% verdwalen ziet.

Ik vind het dan ook raar dat sommige mensen hier het wel zo strikt gescheiden van elkaar neer zetten, alsof er twee kampen zijn. Nutteloos, lijkt mij. En niet productief.

En dat was erg fijn aan de meet, dat er geen kampen waren.
Make my day!
pi_145722081
quote:
Wat moeten we uit al deze links opmaken?
Make my day!
pi_145722238
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:41 schreef agter het volgende:

[..]

Wat moeten we uit al deze links opmaken?
dat ik niet geloof in `gerectificeerde ` artikelen
dat zijn namelijk juist, de interessantste !
Het AD schreef toen, dat er `onvoldoende ` basis was, dat betekent dus niet
dat de info FOUT was. Plus, het artikel was best uitgebreid, kan niet dat een journalist zich
daarin vergist. En het is blijven staan op diverse websites, je vindt het overal nog terug

Vraag : zou het kunnen, dat eventuele `daders ` de TIJD op de foto `s en de camera
hebben gezet op 1 april, en dat dit alles gebeurd is op de 31e ??
Om verwarring te zaaien ?? Dat zou betekenen, dat er gelogen is door een man met een zekere
beginletter, weet je wel en door die I.L. ...
puzzel, puzzel het 1 en ander moet volgens mij, in een andere volgorde
pi_145722287
http://mostlymystery.com/

met plaatje van Kloothommel's ui:

uiteindelijk lukt altijd alles
pi_145722327
ik bedoel dus :: aangenomen, dat a. de resten bewust zijn verspreid
en dat b. de rugtas ook is neergelegd dan kan het dus ook zijn, dat er met die tijden en datums
op de foto `s is geknoeid ?? Of is dit technisch onmogelijk ??
dat weet ik niet...

Kunnen de foto `s van 1 april bovenop die berg o.a. bergbeekje 14.00 u
van de 31 e maart zijn ??
pi_145722521
Waarom hield die I.L. vol, dat die tijd van 13.00 u / 13.10. u vertrekken, goed was ?
Of was die ook goed ? En stapten ze wel in die taxi om 13.40 u ? En was dat dan die
` foute ` taxi ?? Vervolgens noodoproepen om 16.39

Maar dan kan die foto van 14.00 u bij bergbeekje niet goed zijn, die moet dan misschien op 31 e ?
  maandag 20 oktober 2014 @ 02:21:23 #246
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145722523
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:01 schreef suddenintuition het volgende:
dan kan het dus ook zijn, dat er met die tijden en datums
op de foto `s is geknoeid ?? Of is dit technisch onmogelijk ??

Kunnen de foto `s van 1 april bovenop die berg o.a. bergbeekje 14.00 u
van de 31 e maart zijn ??
Ja, je kunt zelf met zoiets laagdrempeligs als Windows Verkenner tijd en datum van foto's veranderen..

Alleen, heb ik weten te achterhalen welk ogenschijnlijk onopvallend veld weggeeft, of een foto origineel is, direct afkomstig van een camera, of dat er, hoe kort ook, iemand er iets mee heeft willen doen.

Het is nog altijd mijn vraag, of het NFI zoiets specialistisch dat alleen maar geldt voor Canon camera's, ook weet. Er zijn altijd mensen die roepen, dat het NFI alwetend is en alles opmerkt.. maar hier zou je zo makkelijk overheen kunnen kijken..

Het is wellicht ook de enige manier om kundig gemanipuleer van fotodata te achterhalen, middels zo'n parameter.. want je kunt best je sporen wissen, op 1 veld na dus.
pi_145722539
kijk, er was ook al sprake van, dat K & L gewandeld zouden hebben op de 31 e ?
En daar zouden ze dan GEEN foto `s van hebben gemaakt ? Dat zou ook gek zijn m.i.
pi_145722621
Wat ik opvallend blijf vinden is dus ook die reclame allemaal, voor die taalscholen...
Het kan daar normaal zijn, maar, als wij van hieruit naar Spanje gaan, of Frankrijk of waar dan ook
hier in Europa, komen we die reclame toch ook niet tegen, van taalscholen ?

Ik leg een link met die taalscholen, ( ik schrijf hier gewoon even wat ik denk, he ? )
mijn intuitie begint enorm te kriebelen, als ik aan die taalschool ( en ) denk

Op die taalscholen, worden slachtoffers mogelijk geselecteerd.
wat een prachtig begin van de vakantie, maar niet heus
  maandag 20 oktober 2014 @ 04:44:20 #249
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145723016
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:35 schreef suddenintuition het volgende:
Wat ik opvallend blijf vinden is dus ook die reclame allemaal, voor die taalscholen...
Het kan daar normaal zijn, maar, als wij van hieruit naar Spanje gaan, of Frankrijk of waar dan ook
hier in Europa, komen we die reclame toch ook niet tegen, van taalscholen ?

Ik leg een link met die taalscholen, ( ik schrijf hier gewoon even wat ik denk, he ? )
mijn intuitie begint enorm te kriebelen, als ik aan die taalschool ( en ) denk

Op die taalscholen, worden slachtoffers mogelijk geselecteerd.
wat een prachtig begin van de vakantie, maar niet heus
Ook in Spanje zijn tal van taalscholen, hoor. Op één ervan, in Salamanca, heb ik lang geleden een heerlijke maand doorgebracht. 't Was wel een beetje een tegenvaller dat er geen regenwoud met slangen in de buurt was, maar voor de rest was alles prima, en het zou zo maar kunnen dat Salamanca Boquete de loef afsteekt waar het niet de natuur maar de cultuur betreft. Die school bestaat decennia later nog steeds, op hetzelfde adres:
http://www.cehispanic.com/en
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  maandag 20 oktober 2014 @ 06:58:41 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145723347
quote:
en dat zou dan wel fijn zijn, als de familie kon aangeven wat de eerste foto was van de hike.
Nu bedoel ik niet dat die familie meteen gemailed moet worden, maar als zoiets nou eens aan de orde zou komen tijdens een interview dan heb je een beetje meer richting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')