Denk het? Lichte trauma overgehouden vanwege dit topic?quote:
bedank me later maar maatjequote:
HAHAAHHAHAHAH, kaolo trainenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Denk het? Lichte trauma overgehouden vanwege dit topic?![]()
Goed, maar wel moe van het trainen.
maar ff zonder gekkigheid, hey DJeDjequote:
Watser?quote:
Hoevaak moeten we je nog uitleggen dat denksport niet onder trainen valtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Opscheppen over trainen werkt bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
HOI Montelly!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar ff zonder gekkigheid, hey DJeDje
Ik deelde slechts een feitje. Zo snel probeer ik je niet te imponeren. Tsss.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Opscheppen over trainen werkt bij mij niet hoor
leuke foto in je fb trouwens, train jij weleens?quote:
Haha thanks, nee eigenlijk niet. Tijdje geleden wel, maar na een tijdje haak je uiteindelijk af..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
leuke foto in je fb trouwens, train jij weleens?
doe je modellenwerk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha thanks, nee eigenlijk niet. Tijdje geleden wel, maar na een tijdje haak je uiteindelijk af..
ow ok...WANT JE ZIET ER FUCKING AWESOME UIT!quote:
Probeer je zeggen dat DjeDje een oppervlakkig meisje is die door het leven probeert te fietsen op basis van haar looks?quote:
Haha, dankjewel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow ok...WANT JE ZIET ER FUCKING AWESOME UIT!
[ afbeelding ]
np..ok lieverd was gezelliequote:
Slaaplekker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef McNulty het volgende:
DjeDje aangenaam kennis gemaakt te hebben.
Maar ik ga plat nu. *gaaaap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |