he, ik zie het nu ook. Waarom ben je oranje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vond ik ook: ik geef niks om voetbal en heb een hekel aan de heisa er omheen.
Maar nu ben ik dus verplicht eeuwig oranjefan oh nee, dat heet supporter.
Ach, ik woon in de Oranjelaan, met veel plezier en zeer overtuigd en onderlegd, dus in zekere zin is het nog wel terecht ook.
Je bent pas de tweede die er naar vraagt, trouwens. De meesten valt het kennelijk niet op.
Nu ben je de derdequote:Op maandag 20 oktober 2014 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
he, ik zie het nu ook. Waarom ben je oranje?
En nu stopt de telling, wat mij betreft.quote:
Het palestina israel topic is wel wat uitgedooft he?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En nu stopt de telling, wat mij betreft.
Ach, ik had wat vieze grapjes over de vermeende mikwe in Venlo die een beerput bleek te zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het palestina israel topic is wel wat uitgedooft he?
Ik versta er niks van. Dus als je een uitgeschreven tekst geeft, zal ik er nog eens naar kijken.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik versta er niks van. Dus als je een uitgeschreven tekst geeft, zal ik er nog eens naar kijken.
?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier staat de tekst, in redelijk slecht Nederlands, bij de beschrijving van de video.
Dan moet je op 'meer weergeven' klikken.quote:
Zie ik niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet je op 'meer weergeven' klikken.
dan niet joh, zemmelquote:
hou me tegen jongequote:
Je kunt wel boos worden (dat had ik wel verwacht) maar daar hebben we natuurlijk niks aan.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je kunt wel boos worden (dat had ik wel verwacht) maar daar hebben we natuurlijk niks aan.
Ik ken dit soort bands uit mijn tijd ook wel en sympathiseer, maar daar heb jij vast weer geen boodschap aan.
hoppaquote:# 283 deadprez 67.754
Wat er mee te maken heeft staat achter de tweede komma.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:39 schreef KreKkeR het volgende:
Wat heeft dat te maken met onze voorgaande posts?
Alsof je opeens niet meer kan nagaan waarom er relatief veel problemen zijn met Marokkaanse jongeren wanneer je roept 'minder criminelen en profiteurs' ipv 'minder Marokkanen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |