SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Soms moet je hem opladen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Help mijn telefoon doet het niet meer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.
Hij is opgeladen en alles.
Ik heb trouwens nog een kynologieboek gevonden uit 1987.quote:
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:02 schreef xFriendx het volgende:
Welke telefoons hebben jullie? Dan weet ik dat ik die niet neem.
Zit te denken aan Lumia reeks. Stabiel OS, wel wat minder opties, maar overall goede bouwkwaliteit en doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Androidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit te denken aan Lumia reeks. Stabiel OS, wel wat minder opties, maar overall goede bouwkwaliteit en doet wat het moet doen.
Android bied wel meer, voor de 8.1 update begreep ik had Windows Phone slechts dag en jaaroverzicht in de agenda en niet week. Dat is vandaag de dag gewoon debiel. Heb nu een Sony waarbij Android nog redelijk kaal is. Begrijp dat Android met Touchwiz weer trager is dus mijd ik sowieso Samsung, ook al bied bijv een Samsung S3 (mini?) Neo wel bang voor bucks qua specificaties.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Android
Ja, is ook zo. Geplande schade. Doen ze met allerlei apparatuur. Ben altijd redelijk tevreden geweest met m'n telefoons, maar de samsung galaxy s4 mini die ik nu heb, is wel echt de grootste kanker ooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Geplande schade. Doen ze met allerlei apparatuur. Ben altijd redelijk tevreden geweest met m'n telefoons, maar de samsung galaxy s4 mini die ik nu heb, is wel echt de grootste kanker ooit.
De gebruikelijke incrowd.quote:
Neem een Blackberry. Beter dan je denktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Android
Zo cynisch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
De gebruikelijke incrowd.
Lik je even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |