SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Soms moet je hem opladen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Help mijn telefoon doet het niet meer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jij.
Hij is opgeladen en alles.
Ik heb trouwens nog een kynologieboek gevonden uit 1987.quote:
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:02 schreef xFriendx het volgende:
Welke telefoons hebben jullie? Dan weet ik dat ik die niet neem.
Zit te denken aan Lumia reeks. Stabiel OS, wel wat minder opties, maar overall goede bouwkwaliteit en doet wat het moet doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Androidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit te denken aan Lumia reeks. Stabiel OS, wel wat minder opties, maar overall goede bouwkwaliteit en doet wat het moet doen.
Android bied wel meer, voor de 8.1 update begreep ik had Windows Phone slechts dag en jaaroverzicht in de agenda en niet week. Dat is vandaag de dag gewoon debiel. Heb nu een Sony waarbij Android nog redelijk kaal is. Begrijp dat Android met Touchwiz weer trager is dus mijd ik sowieso Samsung, ook al bied bijv een Samsung S3 (mini?) Neo wel bang voor bucks qua specificaties.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Android
Ja, is ook zo. Geplande schade. Doen ze met allerlei apparatuur. Ben altijd redelijk tevreden geweest met m'n telefoons, maar de samsung galaxy s4 mini die ik nu heb, is wel echt de grootste kanker ooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
iPhone 5. Niet nemen dus. Maar elke telefoon is volgens mij zo gebouwd dat vroeg of laat het ding aan het einde van zijn latijn is. En dat is vaak na max. 2 jaar. Flikkers. Heb Samsung gehad, die hebben me teleurgesteld. Heb Apple gehad, die hebben me ook teleurgesteld. HTC is ook niet goed bezig de laatste tijd. Maar goed, telefoon maar even inleveren voor een nieuw scherm. Heb het ding niet laten flikkeren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Geplande schade. Doen ze met allerlei apparatuur. Ben altijd redelijk tevreden geweest met m'n telefoons, maar de samsung galaxy s4 mini die ik nu heb, is wel echt de grootste kanker ooit.
De gebruikelijke incrowd.quote:
Neem een Blackberry. Beter dan je denktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, Windows. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb ik liever Android
Zo cynisch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
De gebruikelijke incrowd.
Lik je even in
Hell no.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neem een Blackberry. Beter dan je denkt
Van de laatste reeks, Z10?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hell no.Van alle crappe telefoons die ik heb gehad, was dat nog wel de ergste.
Ow yes, ik ben incrowd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
De gebruikelijke incrowd.
Lik je even in
Volgens mij ben ik dat ook half vergeten doordat de helft hier me al lang kentquote:
Dat doe je zelf?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ben mijn jurken aan het stomen. Whoehoe.
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat ook half vergeten doordat de helft hier me al lang kent
Living the good lifequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:13 schreef xFriendx het volgende:
Was gedraaid, gestreken, nu eten maken. En dan heeeeerlijk onderuit hangen met een bokbiertje.
Jep, geen klagen. En dan daar tegenover morgen wel weer de wekker om kwart over 7 om op tijd in de sportschool bezig te zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Living the good life
Ga binnenkort ook maar weer eens een keer bier halen
Wat is dat? Sportschool... ik ken dat niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, geen klagen. En dan daar tegenover morgen wel weer de wekker om kwart over 7 om op tijd in de sportschool bezig te zijn![]()
Eerst sporten en dan bier drinkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep, geen klagen. En dan daar tegenover morgen wel weer de wekker om kwart over 7 om op tijd in de sportschool bezig te zijn![]()
Ik doe een pogingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat doe je zelf?Speciale jurken dan dat ze gestoomd moeten worden?
Strawberry natuurlijk!quote:
Uberhaupt zo vroeg opstaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
Moet er niet aan denken om in het weekend zo vroeg op te staan om naar de sportschool te gaan.
Eh ja, doe je dat niet elke dag?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een poging. Het werkt niet zo goed. Mja, misschien toch maar gaan wassen.
Ik was mijn jurken niet iedere dag, nee. En ik ben doodsbang dat ik ze verneuk door ze te wassenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eh ja, doe je dat niet elke dag?
Wij redden ons prima met hardloopgear toch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is dat? Sportschool... ik ken dat niet.
Die komt hier niet meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor Lanterfanteraar gaan
Oh jurken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was mijn jurken niet iedere dag, nee. En ik ben doodsbang dat ik ze verneuk door ze te wassen.
Zeker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij redden ons prima met hardloopgear toch.
Dan is het altijd nog wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
Moet er niet aan denken om in het weekend zo vroeg op te staan om naar de sportschool te gaan.
Houden jullie ook van midden in de nacht lopen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeker!Daarover gesproken, maandag weer. Nu geen gear bij me.
Nee, dan ben ik te dronken. Maar 's avonds wel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Houden jullie ook van midden in de nacht lopen?
Lant met haar geweldige kont toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor Lanterfanteraar gaan
Voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik te dronken. Maar 's avonds wel!
Tetten toch? Zoiets staat me bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lant met haar geweldige kont toch?
spandexquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Help, zal ik mijn jurken gewoon in de wasmachine doen? Of toch maar niet... Het is geen speciale stof of zo, gewoon 97% katoen met 3% spandex voor de ene, en de andere is een katoen/polyester mix met 5% elastan.
Ik zat te denken aan het zijde/delicate programma...
Ik geloof dat er in haar fobo stond: Hoe kan iemand met zo'n kont als de jouwe nog maagd zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tetten toch? Zoiets staat me bij
Dat ging wel snel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in haar fobo stond: Hoe kan iemand met zo'n kont als de jouwe nog maagd zijn?
Daarna gingen ze daten en samenwonen.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
Help, zal ik mijn jurken gewoon in de wasmachine doen? Of toch maar niet... Het is geen speciale stof of zo, gewoon 97% katoen met 3% spandex voor de ene, en de andere is een katoen/polyester mix met 5% elastan.
Ik zat te denken aan het zijde/delicate programma...
Daarom ga ik doordeweeks. Al mag ik morgen ook om 8 uur opstaan om te gaan klussen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
Wow. Even copy pasten deze zin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in haar fobo stond: Hoe kan iemand met zo'n kont als de jouwe nog maagd zijn?
Daarna gingen ze daten en samenwonen.
Ik ook niet. Mijn ma zegt altijd, alles kan ik de wasmachine, mits niet warmer dan 30 graden. Daarnaast, stomen is natuurlijk vele malen heter dan 30 graden... Programma van een half uurtje, kleding is niet vies, puur om op te frissen. Aan de lucht drogen...quote:
Ach, misschien waren ze wel perfect voor elkaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ging wel snel jaSnap je toch nooit wat van.
Je hebt al in haar foto gekeken, boef.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow. Even copy pasten deze zin.
Ja busted... Nieuwsgierig he...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, misschien waren ze wel perfect voor elkaar.
[..]
Je hebt al in haar foto gekeken, boef.
You weren't the only one.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja busted... Nieuwsgierig he...
Ben je aan het hardlopen geslagen? Onverwacht dit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeker!Daarover gesproken, maandag weer. Nu geen gear bij me.
Hoezo onverwacht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je aan het hardlopen geslagen? Onverwacht dit.
Jij hardlopen? Jij was toch ook zo'n dikkerdje net als ik? Dat doen dikkerdjes niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoezo onverwacht?Ik heb van die periodes in het jaar.
Ik moet dat ook weer gaan doen eigenlijk. Al te lang niet gesportquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedsport is ook sport.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet dat ook weer gaan doen eigenlijk. Al te lang niet gesport
Vlekken met de hand wassen, daarna kort in het zachtste programma in de wasmachine. Hangend drogen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, in de birdie zit een vlekje, kom ik net achter.
edit: Verkeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het programma van 15 minuten is... Dat kan ik wel wagen. 30 graden is goed?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vlekken met de hand wassen, daarna kort in het zachtste programma in de wasmachine. Hangend drogen.
Sporten is wel fijn. Vooral als je er hyper van wordtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar.quote:
Nou ja, van wat ik begrepen heb heb je daar nu een geschikt persoon voor gevondenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar.
Dan moet ik maar eens aan heeeeel veeel bedsport gaan doen om mijn conditie op pijl te krijgen.
Gewoon de prostitutie in. Je bent niet heel lelijk toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar.
Dan moet ik maar eens aan heeeeel veeel bedsport gaan doen om mijn conditie op peil te krijgen.
Wat aeque zegt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
En mij dan boefje noemen. Ik doe niet aan bedsportquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe ik al! Maar wilde er iets naast doen.
Leugens. Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
En mij dan boefje noemen. Ik doe niet aan bedsport
Zover zijn we nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, van wat ik begrepen heb heb je daar nu een geschikt persoon voor gevonden. Nothing's gonna stop you, hé
.
Precies.quote:
Ja maar wil weer zoals vroeger onweerstaanbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hardlopen? Jij was toch ook zo'n dikkerdje net als ik? Dat doen dikkerdjes niet.
Das ja heul illegaal hier joh!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon de prostitutie in. Je bent niet heel lelijk toch?
Ja verdacht dit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Vanmorgen zei hij nog dat hij een soatest had laten doen.
Ik vind het heel fijn om in het donker te lopen maar het is niet echt veilig met de route die ik neem.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Houden jullie ook van midden in de nacht lopen?
Haha maar dat zegt niks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Niet alleen haar kont.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lant met haar geweldige kont toch?
Een soort fruit.quote:
Maar jij bent dan ook een ongelovigequote:
Moet je daar seks voor hebben?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Dat dus...Sterkte alvast!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha maar dat zegt niks.
Die moet ik ook nog laten doen, just to check.
Maar als het goed is krijg ik die volgende week al bij een keuring.
Midden door de stad geen optie dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn om in het donker te lopen maar het is niet echt veilig met de route die ik neem.
Liever hier dan daar, kerel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op dat eiland?
quote:
Komt wel goed. Al nemen ze 4 buisjes bloed af, dat is lang geleden.quote:
Ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.quote:
Anders is het zinloos om te laten testen.quote:
Ik weet wel dat het niet jouw type zou zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.
Volgens mij is dat nogal snelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet jouw type zou zijn.
Dat vind ik niet fijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Midden door de stad geen optie dan?
Ik mocht het gisteren met 3 buisjes doen. Overigens ook voor een keuring. En als ik er dan toch was meteen die test maar laten doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:48 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed. Al nemen ze 4 buisjes bloed af, dat is lang geleden.
Is het ook niet. Ik vind het wat dat betreft ideaal dat ik hier zo op de dijk zit zit en de rivier kan volgen.quote:
Hier kun je heerlijk over de boulevard lopenquote:
Dit kan heel veel betekenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet jouw type zou zijn.
Door de week zijn er na 12 toch nauwelijks auto's meer; kan je af en toe een rood lichtje meepakken, of je maakt een klein lusjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier kun je heerlijk over de boulevard lopen
...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Waarvoor worden jullie eigenlijk gekeurd dat er een soa test wordt afgenomen? Ladyboy in Thailand?
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Waarvoor worden jullie eigenlijk gekeurd dat er een soa test wordt afgenomen? Ladyboy in Thailand?
Ik geloof er ook geen klap van. In de rechtszaal mag je als jurist ook hiv hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik bang voor mannen in steegjes.Dan liever mannen uit bosjes.
Ik word woensdag gekeurd om te kijken of ik bloeddonor kan worden. Dus dan testen ze wel op dat soort zaken. Nu alleen nog even afwachten of mijn vitiligo niet in de weg zit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Checken ze daar ook taalvaardigheidquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wordt woensdag gekeurd om te kijken of ik bloeddonor kan worden. Dus dan testen ze wel op dat soort zaken. Nu alleen nog even afwachten of mijn vitiligo niet in de weg zit.
Sorry.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Checken ze daar ook taalvaardigheid
Wat aeque al zei. Mijn moeder gaf vroeger bloed en ik wil dat ook gaan doen. Terwijl ik een hekel aan naalden heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Waar jij loopt ben ik. In dit geval dus een Bosjesman.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je een steegjesman of bosjesman?
Serieus? Grappig dat jij er ook mee bezig bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wat aeque al zei. Mijn moeder gaf vroeger bloed en ik wil dat ook gaan doen. Terwijl ik een hekel aan naalden heb.
Ach sooo..... Wat is vitiligo? De drang tot een onlogische levensstijl?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word woensdag gekeurd om te kijken of ik bloeddonor kan worden. Dus dan testen ze wel op dat soort zaken. Nu alleen nog even afwachten of mijn vitiligo niet in de weg zit.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch niet heel snel een probleem?
Ik weet niet wat tot een goede kont gerekend wordt, maar mijn ervaring is dat wat ik een goede kont vind meestal niet tot goede kont gerekend wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja... ze had een goede kont. Soms moet je mensen ook het voordeel van de twijfel geven.
Jep, twee van mijn zusjes doneren sinds vorige week ook en dan kan ik niet achterblijven toch? En wat ik zei, het heeft ook een persoonlijk aspect. Een soort overwinning op mezelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus? Grappig dat jij er ook mee bezig bent.
Onlogische levensstijl?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo..... Wat is vitiligo? De drang tot een onlogische levensstijl?
Ok, nou ik ben dus echt een billenman. Zou je niet zeggen... ik weet het.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
[..]
Ik weet niet wat tot een goede kont gerekend wordt, maar mijn ervaring is dat wat ik een goede kont vind meestal niet tot goede kont gerekend wordt.
Spannend. Ik moet richting de stad altijd onder 2 fietstunneltjes door.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waar jij loopt ben ik. In dit geval dus een Bosjesman.
En natuurlijk fietstunneltjes
Dat heeft toch geen invloed op je bloed? Gewoon een pigmentkwestie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word woensdag gekeurd om te kijken of ik bloeddonor kan worden. Dus dan testen ze wel op dat soort zaken. Nu alleen nog even afwachten of mijn vitiligo niet in de weg zit.
Dat is toch algemene kennisquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo..... Wat is vitiligo? De drang tot een onlogische levensstijl?
Hmm waar woon je dan? :$quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannend. Ik moet richting de stad altijd onder 2 fietstunneltjes door.
Ja sorry, mijn Latijn is abonimabelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Onlogische levensstijl?
Vitiligo is een huidaandoening waarbij het pigment langzaamaan verdwijnt. Maar de wetenschap is er nog niet helemaal over uit of het ook een auto-immuunziekten is, en daar zijn ze voorzichtig mee bij bloeddonoren.
Ik ben het ook aan het overwegen. Ik ben universele donor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Serieus? Grappig dat jij er ook mee bezig bent.
Je Nederlands ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn Latijn is abonimabelMaar in dat geval kan ik het wel begrijpen ja.
Die hebben we hier niet...Saai eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannend. Ik moet richting de stad altijd onder 2 fietstunneltjes door.
Oh cool! Ik weet mijn bloedgroep niet eens :/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het overwegen. Ik ben universele donor.
Het fijne weet ik er ook niet van, maar aan de telefoon zeiden ze dat de arts bij de intake het daar wel kort over wou hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen invloed op je bloed? Gewoon een pigmentkwestie?
Het was een kort edoch intens leermomentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch algemene kennis
Ik werd geïntroduceerd door een collega die het al jaren doet. Het is hard nodig en je hoeft het maar een aantal keer per jaar te doen, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het overwegen. Ik ben universele donor.
HET IS WEEKEND! You cheeky cuntquote:
Er zijn genoeg mensen die het niet bij naam kennen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een kort edoch intens leermoment
Mja, ik val niet op vrouwelijke vormen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, nou ik ben dus echt een billenman. Zou je niet zeggen... ik weet het.
Het is ook meer dat je de stap moet zetten en ik niet precies weer hoe/wat. Voorheen vond ik bloedprikken doodeng dus was het geen optie, maar met bepaalde medicatie moest ik het maandelijks doen en sinds dien is de angst ook weg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werd geïntroduceerd door een collega die het al jaren doet. Het is hard nodig en je hoeft het maar een aantal keer per jaar te doen, dus waarom niet.
Ah okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik val niet op vrouwelijke vormen.
Dus dan weet je het wel.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah okDat kan. Androgyne types dan?
Ik zie jou wel met een heel schattig, petite aziatisch meisje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus dan weet je het wel.
Je weet niet wat je mist. Vrouwelijke rondingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus dan weet je het wel.
Met een dikke tampeloeresquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie jou wel met een heel schattig, petite aziatisch meisje.
Ik heb er ook een hekel aan (vroeger geregeld moeten doen). En juist daarom wil ik het nu wel doen (want overwinning op mezelf)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook meer dat je de stap moet zetten en ik niet precies weer hoe/wat. Voorheen vond ik bloedprikken doodeng dus was het geen optie, maar met bepaalde medicatie moest ik het maandelijks doen en sinds dien is de angst ook weg.
Cutequote:
Dat zou inderdaad kunnen. Ik weet dat nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vindt Kaneel dat wel prima.
Onze kinderen zouden dan zo klein worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. Anders had ik niet kunnen weten dat ik het niks vond.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Vrouwelijke rondingen
Niet te dik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vindt Kaneel dat wel prima.
Dat is toch verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok, ach ja, ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet ik wel hoor. Anders had ik niet kunnen weten dat ik het niks vond.
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijkAziaten zijn doorgaans gewoon kut
Je kan je altijd laten informeren en informatie opvragen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook meer dat je de stap moet zetten en ik niet precies weer hoe/wat. Voorheen vond ik bloedprikken doodeng dus was het geen optie, maar met bepaalde medicatie moest ik het maandelijks doen en sinds dien is de angst ook weg.
Pardon?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijkAziaten zijn doorgaans gewoon kut
Enkel de in bloed aantoonbare SOA's.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor vrouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maakt het dan ook uit welk geslacht?
Ik ben benieuwd naar mijn uitslag. Al zou een positieve uitslag me heel erg verbazen. Toch jammer dat ik nog een week moet wachten voor ik kan bellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enkel de in bloed aantoonbare SOA's.
Ik dacht dat ze dat standaard alleen met bloed deden? Nog nooit gedaan dus tja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enkel de in bloed aantoonbare SOA's.
Moet je bellen voor de uitslag? Sanquin heeff mij enkel laten weten dat ik gerust kon doneren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar mijn uitslag. Al zou een positieve uitslag me heel erg verbazen. Toch jammer dat ik nog een week moet wachten voor ik kan bellen.
Tenzij je die ongelooflijk leuke jongen tegenkomt. Wel meer keusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lichte voorkeur voor vrouwen.
Niet alle SOA's worden doormiddel van bloed getestquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat standaard alleen met bloed deden? Nog nooit gedaan dus tja.
Precies, urine en uitstrijkjes. Jeejquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle SOA's worden doormiddel van bloed getest.
Dat is geen typisch aziatische eigenschap hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vaak geen mening, alles gaat achter je rug om, etc..
Dat is wat ik te horen kreeg, dat ik een week later moest bellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je bellen voor de uitslag? Sanquin heeft mij enkel laten weten dat ik gerust kon doneren.
Ik probeer dat deel te vergetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies, urine en uitstrijkjes. Jeej
Nee weet ik. Alleen vind ik Aziaten toch vaker van die nietszeggende personen dan Nederlanders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen typisch aziatische eigenschap hoor
Ja, whooptie dooquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies, urine en uitstrijkjes. Jeej
Oh, oké. Zal per regio verschillen, dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wat ik te horen kreeg, dat ik een week later moest bellen.
Ik wist alleen dat het ook met urine kon. Maar dacht dat ze uit bloed alles konden halen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle SOA's worden doormiddel van bloed getest.
Ik denk dat ze net zo goed gevarieerd zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee weet ik. Alleen vind ik Aziaten toch vaker van die nietszeggende personen dan Nederlanders.
Dat heb ik juist met heel veel Nederlandersquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee weet ik. Alleen vind ik Aziaten toch vaker van die nietszeggende personen dan Nederlanders.
Ik zie me in ieder geval niet zo snel met een Chinese thuis komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo goed gevarieerd zijn.
Het is wel een beetje waar dat er wel veel dozen zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met heel veel Nederlanders
Misschien ook wel. Maar daar moet je dan specifiek op testen, dacht ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat het ook met urine kon. Maar dacht dat ze uit bloed alles konden halen. Weer wat geleerd.
Dan maar eens bij de huisarts langs gaan, al ik mij bij een heb aangemeld dan.
Dat dus...Ik val daar gewoon niet op. Maar uitsluiten kun je niets.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik acht het niet onmogelijk maar wel minder waarschijnlijk dat ik met een Aziatisch iemand thuis kom.
Eerder met een Arabier dan met een Aziaat hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik acht het niet onmogelijk maar wel minder waarschijnlijk dat ik met een Aziatisch iemand thuis kom.
Haha nou dank je.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ook wel. Maar daar moet je dan specifiek op testen, dacht ik.
Ik kan je iig zeggen dat je waarschijnlijk geen chlamydia hebt, dat merk je als man blijkbaar vrijwel meteen.
Veel dozen vind je overal. Maar Nederlandse vrouwen hebben in mijn opinie een beter idee dan Nederlandse mannen waar ze mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel een beetje waar dat er wel veel dozen zijn
Dat hier nog minder, wellicht door het vooroordeel dat bij Arabieren er wel gelovig zijn in de Islamitsche hoek en ik daar niets mee heb. Aziaten zijn ongetwijfeld ook gelovig, alleen daar heb ik meer het idee bij dat er meer zijn die niet geloven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerder met een Arabier dan met een Aziaat hier
Met een Arabier? Nee, nooit. :")quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze altijd op geld uit zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel dozen vind je overal. Maar Nederlandse vrouwen hebben in mijn opinie een beter idee dan Nederlandse mannen waar ze mee bezig zijn.
Ik kan je nu uit ervaring zeggen dat zo'n test niet fijn is, maar het toch een gerust gevoel geeft (ik ga er vanuit dat ik geen SOA heb).quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nou dank je.
Ik wil het sowieso eens laten doen, just to be sure. Net zoals een hele check bij de huisarts. Ik heb serieus al zeker 12 jaar geen huisarts meer gezien. Althans voor mijzelf.
Zo'n moslimmeisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een Arabier? Nee, nooit. :")
Zijn Maxima en Willem dus toch een goede afspiegeling van de Nederlandse bevolkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel dozen vind je overal. Maar Nederlandse vrouwen hebben in mijn opinie een beter idee dan Nederlandse mannen waar ze mee bezig zijn.
Dat geldt ook voor de mannen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze altijd op geld uit zijn?
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn Maxima en Willem dus toch een goede afspiegeling van de Nederlandse bevolking
Ja, maar mannen hebben vaak meer geld dan vrouwen, waardoor er vaker geld van de man naar de vrouw gaatquote:
Ik kan ook wel afkomsten of uiterlijke kenmerken noemen waar ik minder mee heb, maar uiteindelijk denk ik dat het niet uitmaakt als je een leuk persoon treft. Die kan komen uit alle uithoeken van de wereld en ook niet aan het plaatje voldoen wat je qua uiterlijk in je hoofd had.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij mis je mijn puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar mannen hebben vaak meer geld dan vrouwen, waardoor er vaker geld van de man naar de vrouw gaat![]()
Leuk leuk? Lijkt me verschrikkelijk trouwens. Blind zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat laatst zo'n heel leuk, spontaan blind meisje in de trein.Ik was gefascineerd.
Klopt. Alleen als ik kijk naar de mensen die ik leuk vond dan zitten daar geen Aziaten bij nogquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel afkomsten of uiterlijke kenmerken noemen waar ik minder mee heb, maar uiteindelijk denk ik dat het niet uitmaakt als je een leuk persoon treft. Die kan komen uit alle uithoeken van de wereld en ook niet aan het plaatje voldoen wat je qua uiterlijk in je hoofd had.
Check. Ik miste je punt danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij mis je mijn puntDoet er ook niet toe hoor, each his own. Ik heb alleen een hogere dunk van de Nederlandse vrouw dan de Nederlandse man. Gemiddeld dan he?
Zuid-Oost Aziatische vrouwen kunnen mooi zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klopt. Alleen als ik kijk naar de mensen die ik leuk vond dan zitten daar geen Aziaten bij nogAl sluit ik het ook niet helemaal uit dat dat nog gebeurt.
Ik heb niet direct een voorkeur. Ik ben geweldige mensen tegengekomen en ik heb verschrikkelijke mensen ontmoet. En het was evenredig verdeeld over de hele wereld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Barbusse, wat vind je eigenlijk leukere volkjes?
En aan blijven staren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zat laatst zo'n heel leuk, spontaan blind meisje in de trein.Ik was gefascineerd.
Christus wat een zoetsappig gezwijmel sinds je met Straw bezig bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:36 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand helemaal fijn te knuffelen. Niet letterlijk fijn, maar wel goed beet te pakken
Dit wist ik nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Christus wat een zoetsappig gezwijmel sinds je met Straw bezig bent.
Ik ben blij dat ik nog steeds iets zie. Mocht je je ooit stoned willen voelen zonder het te zijn moet je gewoon mijn bril op zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leuk leuk? Lijkt me verschrikkelijk trouwens. Blind zijn
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Leuk leuk? Lijkt me verschrikkelijk trouwens. Blind zijn
Jongen, meisje, kusjekroel, huisje, boompje, beestje, ergernis of afgunst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wist ik nietWat is het verhaal?
Je stoort je aan mij twi? Sorry man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn hele leven met ergernissen aan elkaar vast hangt. Nu moet ik godverdomme nog een mesje slijpenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je stoort je aan mij twi? Sorry man.
Ik wist niet zeker of ze 100% blind was en de jongen naast haar was dat sowieso niet.quote:
Nee niet doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn hele leven met ergernissen aan elkaar vast hangt. Nu moet ik godverdomme nog een mesje slijpen
Hallo Jan Mulderquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn hele leven met ergernissen aan elkaar vast hangt. Nu moet ik godverdomme nog een mesje slijpen
Ik begrijp dat jouw wittebroodsweken wel zo'n beetje voorbij zijn?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Of als een blinde jou aanstaart. En je weet niet dat die persoon blind is...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ze 100% blind was en de jongen naast haar was dat sowieso niet.Ze had wel een blindegeleidehond. Ik heb een beetje gestaard, maar niet creepy staren. Gewoon bewonderen, of iets.
Meestal zie je dat toch wel, hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als een blinde jou aanstaart. En je weet niet dat die persoon blind is...
Daar moet je je niet blind op staren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal zie je dat toch wel, hoor. Daarnaast, een blinde ziet niks, hoe kan hij of zij dan in godsnaam staren
?
Hier mijn hele rug. Ik zoek nog een vrijwilligster voor een massage in ruil voor een massage uiteraardquote:
Laat het me weten als je aanmeldingen in DM krijgtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hier mijn hele rug. Ik zoek nog een vrijwilligster voor een massage in ruil voor een massage uiteraard
Zo. De hosselbaas heeft gesproken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat het me weten als je aanmeldingen in DM krijgt
Tot nu toe 1, maar die wil er alleen zelf een. Zo werkt dat niet natuurlijk. Iemand moet mijn magische massages wel verdienenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat het me weten als je aanmeldingen in DM krijgt
Toen was ik zoetsappig tegen Myra, niet tegen de database van Danny.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw wittebroodsweken wel zo'n beetje voorbij zijn?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Toen was ik zoetsappig tegen Myra, niet tegen de database van Danny.
Moet ik dit zien als poging 12436 om bij Strawberry in het broekje te komen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe 1, maar die wil er alleen zelf een. Zo werkt dat niet natuurlijk. Iemand moet mijn magische massages wel verdienen
Nee, eerder als een poging tot foute humorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als poging 12436 om bij Strawberry in het broekje te komen?
Ik dacht dat het een gas was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Dat knakken is toch een gas in het gewrichtsvloeistof dat 'knapt' wanneer het ontsnapt, zoiets?
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo. De hosselbaas heeft gesproken!
Volgens mij kan het ook dat je een pees ergens over heen haaltquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Dat knakken is toch een gas in het gewrichtsvloeistof dat 'knapt' wanneer het ontsnapt, zoiets?
Dat dacht ik al, maar het is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Toen was ik zoetsappig tegen Myra, niet tegen de database van Danny.
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een gas was.
Juist bobje, als het niet proberen in Enschede niets oplevert moet je het gewoon niet proberen via nationale televisie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga die chick regelen die vandaag bij DWDD was
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een gas was.
Wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga die chick regelen die vandaag bij DWDD was
Ik denk dat hij heel ergens anders bij Strawberry in wil komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als poging 12436 om bij Strawberry in het broekje te komen?
Ik had prima zonder deze info gekund.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Meh.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jiami.jongejan?ref=ts&fref=ts
Ja? Het is heel normaal, hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had prima zonder deze info gekund.
Ik ben niet meer zo giechelig en nerveus als in het begin, nee. Telt dat als wittebroodsweken? Want officieel is dat pas na de bruiloft geloof ik. Die moet nog komen, ooit. Als we geld hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Dat dacht ik al, maar het is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:This content is currently unavailable
Meh. Ik vind de naam wel heel raarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet goed voor je in ieder geval. Dus in die zin heeft het zelfs preventieve werkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had prima zonder deze info gekund.
Voor zover ik weet is het juist goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet goed voor je in ieder geval. Dus in die zin heeft het zelfs preventieve werking
Ik denk dat ze vaak Jammie heeft gehoordquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Ik vind de naam wel heel raar. Jiami... Oké
.
Lang niet zo mooi als Straw natuurlijk.*quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
No offense dude, maar je klinkt alleen regelmatig zo verschrikkelijk cynisch. C'est tout. Alsof je je irriteert aan andere mensen die plezier hebben, ook al is het op een forum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo giechelig en nerveus als in het begin, nee. Telt dat als wittebroodsweken? Want officieel is dat pas na de bruiloft geloof ik. Die moet nog komen, ooit. Als we geld hebben
Oh het is niet echt schadelijk lees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het juist goed.Komt het los.
Waar danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Ze lijkt een beetje teveel op mijn ex naar mijn smaak
Alhoewel mijn ex wat meer rondingen had
Niet gekquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Goed smaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met wat meer rondingen. Tenzij je haar als strandbal kon gebruiken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Dat zorgt voor balans. Stiekem ben ik best wel lief.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No offense dude, maar je klinkt alleen regelmatig zo verschrikkelijk cynisch. C'est tout. Alsof je je irriteert aan andere mensen die plezier hebben, ook al is het op een forum.
Skinny? Nee joh.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb eens een foto van je ex gezien en ze leek vooral heel skinny
.
Oh, dan leek dat zo door de foto denk ik... We hebben het over de laatste, tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Skinny? Nee joh.Maar ze had net zo'n gezicht, zulke jukbeenderen.
Had? HEEFT! Ze is niet dood of zo
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Dat was een nepper toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze lijkt wel beetje op een van fokkers van vroeger
Die Indo die fake bleek te zijn? Of Jerney?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze lijkt wel beetje op een van fokkers van vroeger
Was dat die ene die allemaal fake FB profielen had? Zo'n catfish die haar facebook zo ingericht had dat het leek alsof ze heel sociaal was?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Die Indo die fake bleek te zijn? Of Jerney?
Ja, die jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan leek dat zo door de foto denk ik... We hebben het over de laatste, toch?
Jammer, dan maar op zoek naar een ander.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Jiami heeft trouwens alleen maar een een of ander fashionblogDat terwijl het een item over programmeren was bij DWDD
http://lifesplash.nl/
Nee, ik weet het alweer: Sinosappelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Dat was een nepper toch?
Ze postte in elk geval foto's van Facebook in alle userfoto topics. Had ook een username met een j geloof ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was dat die ene die allemaal fake FB profielen had? Zo'n catfish die haar facebook zo ingericht had dat het leek alsof ze heel sociaal was?
quote:
Die ja! Juminellequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer: SinosappelMaar ze lijkt ook wel op die Juminelle ja
![]()
Jofu was onze vrachtwagenchauffeur toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ze postte in elk geval foto's van Facebook in alle userfoto topics. Had ook een username met een j geloof ik.
JofunuKun?
Die is toch skinny, johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |