quote:Het is een stuk beter dan ik had gedacht, kan altijd fantastischer, maar ik heb werk, voel me redelijk gezond en eet goed en sport.
Op woensdag 12 december 2001 21:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er een enorm goed gevoel over. Dit wordt helemaal mijn jaar! Lees jouw bijdragen in: Hoe wordt jouw jaar? (2001)
Hoe ging het met jou in het afgelopen jaar?
quote:Je hele familie kan nog slachtoffer van een mysterieus virus
Op dinsdag 29 oktober 2002 10:51 schreef CloudBox het volgende:
Dit zei ik in december:
[..]Het is een stuk beter dan ik had gedacht, kan altijd fantastischer, maar ik heb werk, voel me redelijk gezond en eet goed en sport.
hoop dat 2003 nog beter wordt!!!!!!!!!!
quote:Dan kijk ik met je mee
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:05 schreef DarkElf het volgende:
eind december kijk ik wel terug
2002 ownde wel. als 2003 even aangenaam is heb ik een zonnig 2003 om tegemoet te zien
Oftwel, dit jaar is een KLOTE jaar voor ons, voor het einde van het jaar.
quote:Dit jaar heeft meer slechte dingen dan goede dingen gebracht.
Op donderdag 31 oktober 2002 04:47 schreef Brennie het volgende:
3 hele positieve dingen...
8 hele negatieve dingen.. vrijwel allen aan ziekte gerelateerd in familiesfeer
Volgend jaar gaat hopelijk echt beter worden!
of te wel een top jaar
Kon niet tippen aan 2000 & 2001.
quote:Jij bent pas een pedofiel!
Op donderdag 31 oktober 2002 19:44 schreef VVK het volgende:
Mwah, gaat wel. Heeft ook zo z'n hoogte punten, ben afgestudeerd!! God wat was ik daar blij mee, dat ik daar eindelijk vanaf was.
Aan de andere kant ook goed kut, is net uitgegaan met m'n vriendin (4jaar). Dus da's goed lullig, maargoed kom allemaal wel weer goed.
Totdat afgelopen zomer in 2 maanden tijd 2 familieleden kwamen te overlijden (beide kanker, ontdekt op het allerlaatste moment)...
En vorige week kreeg ik van m'n moeder te horen dat ze er ook aan lijdt...
Ook al is 2002 nog niet om, ik kan nu al concluderen dat het een KUT jaar is.
En gezien de status van m'n ma zal ook 2003 zwaar worden.
fingers crossed voor de rest van het jaar
I hate my life
[Dit bericht is gewijzigd door Onbekendje op 03-11-2002 05:12]
quote:*aansluit*
Op zaterdag 9 november 2002 09:59 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
ik stel mijn eerdere mening bij: IK HAAT 2002
eigenlijk vind ik 2002 Echt zwaar klote ........ when does the hurting stop?
Het ging slecht op school, en bovendien zijn er dit jaar 2 familie leden overleden
maar, komende 2 maanden! Die worden helemaal ok!
Behalve van 9 tot 5 in het algemeen...
Maar voor de rest:
Heb het mooiste meisje als mijn vriendin gekregen, veel plezier gehad. En veel gelachen. Helaas geen nieuwe mensen ontmoet dit jaar, maar voor de rest was alles okiDOOOkie.
quote:Keek je zo
Op zaterdag 9 november 2002 17:18 schreef Aneurism het volgende:
2002 was perfect!Behalve van 9 tot 5 in het algemeen...
Maar voor de rest:
Heb het mooiste meisje als mijn vriendin gekregen, veel plezier gehad. En veel gelachen. Helaas geen nieuwe mensen ontmoet dit jaar, maar voor de rest was alles okiDOOOkie.
Dieptepunten:
-de periode dat je voor je tentamens moet leren
-12 jarige kinderen in het uitgaansleven regelmatig tegenkomen en dus gedwongen worden van cafe/disco te veranderen.
-de middelbare schooltijd achter me laten
-scooter-ongeval (niet ernstig )
-bij een schuimparty niet meer kunnen ademen door dat je met je hoofd recht tegenover het schuimkanon staat
Dieptepunten genoeg, maar ook altijd weer ergens veel positieve dingen:
dieptepunten:
-uit met me vriendin na 25maanden
-niet op vakantie mogen met me vrienden ( van me vriendin )
-zakken voor me theorie en praktijk examen
Positieve sheiss:
-theorie gehaald
-uit met me vriendin
-bijna nieuwe vriendin
-teveel bier weer dit jaar
-weer een wintersport geboekt
-me schooljaar semi-gehaald
en nog veel meer
quote:Van de 29 jaar die ik er inmiddels op heb zitten, was dit werkelijk het slechtste jaar ooit
Op dinsdag 29 oktober 2002 10:51 schreef CloudBox het volgende:
Dit zei ik in december:
[..]Het is een stuk beter dan ik had gedacht, kan altijd fantastischer, maar ik heb werk, voel me redelijk gezond en eet goed en sport.
Algemene feel good factor erg hoog.
Na een klote eerste 4 maanden uiteindelijk een lekker jaar
(maar we moeten nog 2 maanden)
quote:Vorig jaar was ook niet alles, maar idd, dit jaar was behoorlijk P
Op maandag 11 november 2002 12:01 schreef F1908 het volgende:
2002 is voor mij het vervelendste jaar tot nu toe
Jammer.
Nee, vond dit geen goed jaar
* Aanschaf van een eigen koop-appartement
* Aanschaf van een nieuwe auto
Verder is er eigenlijk niet zo heel veel schokkends gebeurd....
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:55 schreef fokje het volgende:
2002 was voor mij een nieuw begin en ik sluit het jaar af zonder baan, veel onzekerheden, maar toch met het vertrouwen dat het goed gaat komen, ook al duurt het nog wel ff.
Hoogtepunten:
-Naar mijn zusje in Barcelona
-Duiken en Snorkelen in Egypte
-Aantal leuke flirts
-Madonna kijken in Londen met GB
-Nog wat leuke tripjes naar oa spanje en nog een keer londen
-hele werkjaar loopt als een trein
-Huisje is geweldig
Dieptepunten
-Ruzie met beste vriendin in januari, nu na 11 maanden pas weer contact.
-Enkelbanden beschadigd
-2 sterfgevallen in omgeving
-goede vriend kwijtgeraakt
Kortom, reizen en werk was te gek, liefde ging wel, vrienden heel wisselvallig (close geworden met sommigen, belangrijke mensen kwijtgeraakt doordat ze me nogal gekwetst hebben).
Al met al: kan beter. Heb besloten om eind volgend jaar naar Australie te gaan, dus ik heb tenminste een doel
Eindelijk verhuist naar een groot mooi huis in 2002
quote:Ikke ook
Op zaterdag 7 december 2002 02:18 schreef Vava het volgende:
(...)
Eindelijk verhuist naar een groot mooi huis in 2002
Eigenlijk een lange saaie ,draadloze ,oninterresante dag ,en weten jullie wat het mooiste is??
Volgend jaar zal het hetzelfde zijn
quote:Nou kom op beetje positiever mag wel.
Op zaterdag 7 december 2002 02:26 schreef CaptainMiller het volgende:
Liefde:laat me niet lachen
Werk:idem
Sociaal:Tja ,das bijna wegEigenlijk een lange saaie ,draadloze ,oninterresante dag ,en weten jullie wat het mooiste is??
Volgend jaar zal het hetzelfde zijn
quote:Och ,na een aantal jaar wen je eraan en kan je het niks meer schelen...
Op zaterdag 7 december 2002 02:31 schreef pos het volgende:[..]
Nou kom op beetje positiever mag wel.
quote:Na 7 slechte jaren komen 7 goede moet je maar denken.
Op zaterdag 7 december 2002 02:33 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Och ,na een aantal jaar wen je eraan en kan je het niks meer schelen...
2e helft: Heel goed Nieuwe studie, geen stage meer dus. Ineens heel weinig geld tegenover het begin van het jaar. Maarja, boeiend.
Het meisje waar ik zo naar verlangde werd mn vriendin, en tot op de dag van vandaag gaat alles nog steeds helemaal super
Gelukkig is het tweede deel wel overweldigend dan het eerste
begin van het jaar was zwaar aangezien ik niet mocht werken
gelukkig waren er de voorbereidingen voor mijn bruiloft!
toen ik eindelijk mocht gaan werken is het zoeken een nachtmerrie geweest
eind april eindelijk een leuke baan gevonden
nieuwe vrienden erbij gekregen
in augustus was het eindelijk zover: mijn bruiloft!!! Het was schitterend, geweldig, fantastisch!
heerlijke reis naar schitterend noorwegen gemaakt
terug op werk was een domper, directie had ruzie en speelde dat over de hoofde van het personeel uit
sinds een week zit ik wederom met een zware depressie thuis en is er een heleboel onzeker over hoe het volgend jaar gaat
Maar er zijn een paar dingen zeker: ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven, heb geweldige nieuwe vrienden erbij en de toekomst? We zien wel.
Tweede helft heeft veel minder leuke dingen.... bonje met m'n schoonouders en m'n broer die ernstig ziek is.. enige leuke is dat ik een leuke studie heb....
Veel pijnen gehad, ook pech had ik dit jaar erg veel en dat viel zelfs vrienden op, mijn jongste zoontje in maart bijna doodgegaan door uitdroging en verkeerde diagnose van de dokter, veel ruzie met ex gehad maar.....
ook ups...
ook een fantastische zomervakantie gehad in Frankrijk met mijn vriend, naar concerten geweest die toppie waren, oudste die naar school is gegaan en het er naar zijn zin heeft...
Extra diploma gehaald, eigen bedrijf opgericht, verliefd, net nog officiële papieren in de bus gevonden dat mijn vriendin mag verhuizen richting Nederland, en above all gezeik en geziek van anderen raakt me niet meer
Als nu ook mijn oom humor weer kan verwoorden. Dan is het echt een top jaar. (Hij is laatst aangereden en heeft behoorlijk hersenletsel, maar in zijn houding en manieren wil zijn humor weer verwoorden)
Dat klinkt niet erg best, maar toch was het een van de beste jaren tot nu toe. Veel nieuwe mensen leren kennen dit jaar, waaronder een paar echte vrienden. Veel leuke dingen gedaan, die nu nog mogelijk zijn nu ik nog niet aan het werk ben.
Daarnaast veel geleerd van allerlei tegenslagen en daardoor nog meer relativeringsvermogen gekregen.
(zei ik vorig jaar ook al, maar goed )
een kleine bloemlezing:
*baan opgezegd
*min of meer afgefikt
*baan gevonden
*lieve vriendin ontmoet
*waarmee het uit is geraakt
*veel geleerd
*veel verdriet gevoeld
*veel vreugde gevoeld
*aantal nieuwe mensen ontmoet
*helaas ook een aantal kwijtgeraakt
Kortom: het voelt als een keerpunt. En het zal wel blijken of het 'for better' of 'for worse' is....
Het was in ieder geval een emotierijk jaar. En da's eigenlijk wel goed...
ben een stuk zelfstandiger geworden, heb de stap genomen om stage te lopen in het buitenland wat me erg goed bevalt en waar ik erg veel leer, en ik leer wat ik in nederland als vanzelfsprekend beschouw hier heel erg waarderen, heb hier ook weer veel vrienden gemaakt en doe dingen die ik anders nooit zou doen, en leer ook veel op werkgebied.
heb verder een super vakantie gehad in frankrijk en een hele leuke tijd gehad op mijn studentenverening met een commissie die ik deed, en verder veel leuke feesten en dingen die het studentenleven leuker maken. verder ben ik bijna klaar met mijn studie en besef ik me dat ik volgend jaar een stuk serieuzer moet worden...
verder zal tweeduizenddrie ook wel goed beginnen denk ik, lekker weer terug naar nederland maar ik zal parijs ook wel erg gaan missen.
Nu hoop ik dat 2003 geen nare verassingen in mijn richting gooit en dat ik eindelijk es wat gelukkiger kan worden.
Ik heb moeten 'vechten' om mijn rijbewijs te halen,wat lichamelijk en geestelijk voor mij zwaar was.(vaalangst,onzekerheid ,examenvrees enz).
Mijn man heeft veel problemen gehad met zijn werk ivm dat hij veel moest reizen om naar zijn werk te gaan.(waar hij niet voor gekozen heeft).
Uiteindelijk heeft dat bij mijn man zijn gezondheidsproblemen geen goed gedaan,hij heeft 2 keer een herseninfarct gehad(1 kleintje en een zwaardere).
Het gaat nu weer redelijk goed met hem gelukkig.
Mijn ex is begin vorige maand plotseling overleden,daardoor kwam er een heleboel oudzeer naar boven wat ik dacht dat ik het verwerkt had maar toch niet het geval was.
pffffffffff.
quote:Heb ik nu ook last van
Op zondag 8 december 2002 20:31 schreef berney het volgende:Ik heb moeten 'vechten' om mijn rijbewijs te halen,wat lichamelijk en geestelijk voor mij zwaar was.(faalangst,onzekerheid ,examenvrees enz).
Ik verwacht daarom helemaal niets van 2003. Ik kijk uit naar 2005, dat gaat hopelijk wel leuk worden
lichtpuntje: alcoholisme, begon goed, nog veel beter ge-eindigd, kerst was vorig jaar klote, dit jaar eveneens... wat is het toch weer fijn om überhaupt kerst te vieren... ik ga weer aan het werk mensen
[Dit bericht is gewijzigd door pinguin op 25-12-2002 16:27]
Uhh ja dat was het wel zo een beetje..hmm wel een erg mooi jaar geweest, maar vooral ook een jaar waarbij ik uhh voel dat ik volwassen word ...ach ja...
al met al .. het kon beter, het kon slechter. denk dat het slechter was als 2001, maar niet veel slechter. in ieder geval beter als 2000.. want dat was echt een kut jaar.
- Sweden geweest
- Supergave carnaval gehad
- Naar Strandmeeting geweest
- veel nieuwe mensen leren kennen
- Gezellig leuke (normale) dingen wezen doen met vrienden
- Digicam gekocht en al veel leuke foto's gemaakt
- leuk (niet) vriendinnetje ontmoet
- gestopt met roken
- Naar Zuid-frankrijk geweest
- Bezoek aan barcelona
- Bezoek aan andorra
- PS2 gekocht met leuke spelletjes
- Collega's verloren
- Weekend gent geweest
- Tig andere plaatsen in nederland en belgie bezocht
- Mountainbike gekocht
- Gran Dorado geweest met een aantal nutcases
en nog veel meer
ik zal er veel aan moeten doen om hier in 2003 overheen te gaan
Al met al een vrij neutraal jaar, ondanks vele veranderingen.
En weer een jaar wijzer en ouder. Vooral ouder.
2003:
Kan niet anders dan dat het een beter jaar wordt als 2002.
Ik ga er komend jaar in ieder geval m'n schouders onderzetten zodat ik hier volgend jaar december misschien een kan neerzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |