Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Vriendin van me heeft al drie marathons gelopen en die wil graag dat ik er ook een keer één loop. Maar die van NYC heeft ze onder de vier uur gelopen. Geen idee waarom ze wil dat ik mee loop, dat ga ik van mijn leven niet redden. Eerst maar eens een jaar keihard trainen voor de halve.
Op vrijdag 17 oktober 2014 11:13 schreef S15 het volgende: Vriendin van me heeft al drie marathons gelopen en die wil graag dat ik er ook een keer één loop. Maar die van NYC heeft ze onder de vier uur gelopen. Geen idee waarom ze wil dat ik mee loop, dat ga ik van mijn leven niet redden. Eerst maar eens een jaar keihard trainen voor de halve.
Het gaat over oktober 2015? Als je nu begint moet het mogelijk zijn, al heb je natuurlijk geen idee wat voor tijd je dan kan lopen. Maar eerst een paar halve op je palmares schrijven is ook zeker verstandig, zo heb ik het iig ook gedaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Het gaat over oktober 2015? Als je nu begint moet het mogelijk zijn, al heb je natuurlijk geen idee wat voor tijd je dan kan lopen. Maar eerst een paar halve op je palmares schrijven is ook zeker verstandig, zo heb ik het iig ook gedaan.
Hier sluit ik me bij aan. Behalve dat mijn eerst M wat verder weg is, maar ik heb al voor dit jaar gezegd dat ik dit jaar nog geen M ging doen, domweg omdat dat te vroeg zou zijn. Maar daarnaast heb ik wel 5 HMs en een 25k en een 26k gelopen om die basis een beetje op te bouwen.
Ja klopt over oktober 2015. Maar ik weet ook niet of ik een hele wil lopen. Dan zal ik er toch vol voor moeten trainen en bijvoorbeeld het voetbal een beetje links laten liggen. Dat wil ik eigenlijk niet
Ik wil gewoon een jaar trainen voor de halve en dan hoop ik die onder de twee uur te lopen. Dat zou ik al een prima tijd vinden. Maar ik heb inderdaad geen idee of ik harder kan of niet. Ik loop nu zo'n 7 km per keer en doe daar zo'n kleine 34 minuutjes over.
Op vrijdag 17 oktober 2014 11:13 schreef S15 het volgende: Vriendin van me heeft al drie marathons gelopen en die wil graag dat ik er ook een keer één loop. Maar die van NYC heeft ze onder de vier uur gelopen. Geen idee waarom ze wil dat ik mee loop, dat ga ik van mijn leven niet redden. Eerst maar eens een jaar keihard trainen voor de halve.
En jij zelf? Alleen zoiets doen omdat iemand anders dat graag wil lijkt me nou niet bepaald enorm motiverend. En een Marathon is, voor zover ik heb gehoord dan hehe, wel iets waar je een aardige voorbereiding en investering voor moet doen
Ja klopt over oktober 2015. Maar ik weet ook niet of ik een hele wil lopen. Dan zal ik er toch vol voor moeten trainen en bijvoorbeeld het voetbal een beetje links laten liggen. Dat wil ik eigenlijk niet
Ik wil gewoon een jaar trainen voor de halve en dan hoop ik die onder de twee uur te lopen. Dat zou ik al een prima tijd vinden. Maar ik heb inderdaad geen idee of ik harder kan of niet. Ik loop nu zo'n 7 km per keer en doe daar zo'n kleine 34 minuutjes over.
En daar gaf je al antwoord En ja hoor, HM onder de 2 uur moet naar mijn idee dan wel lukken.
En jij zelf? Alleen zoiets doen omdat iemand anders dat graag wil lijkt me nou niet bepaald enorm motiverend. En een Marathon is, voor zover ik heb gehoord dan hehe, wel iets waar je een aardige voorbereiding en investering voor moet doen
Mijn doel is uiteindelijk ook een Marathon, maar ben nu ook eerst aan het trainen voor de halve van Enschede 19 april. Ik denk dat het verstandiger is om eerst een halve te lopen daarna een hele marathon, geen idee waarom maar mijn gevoel zegt dat haha
Je loopt sowieso meestal wel een halve in de voorbereiding voor je hele Maar het is denk ik ook wel fijn om te zien of het je überhaupt bevalt, zo lang lopen, voor je je opgeeft. Als je na de halve al denkt, bleegghh kun je beter niet voor de hele gaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Mijn doel is uiteindelijk ook een Marathon, maar ben nu ook eerst aan het trainen voor de halve van Enschede 19 april. Ik denk dat het verstandiger is om eerst een halve te lopen daarna een hele marathon, geen idee waarom maar mijn gevoel zegt dat haha
Lijkt mij ook ja. Ik loop 8 maart 18 km Mudmasters. En dan heb ik een half jaar om naar mijn eerste halve marathon toe te werken. Daarna zie ik wel weer wat het volgende doel is, maar dan zijn we weer een jaar verder
Zo probeer ik iedere keer mijn grenzen te verleggen.
Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende: Je loopt sowieso meestal wel een halve in de voorbereiding voor je hele Maar het is denk ik ook wel fijn om te zien of het je überhaupt bevalt, zo lang lopen, voor je je opgeeft. Als je na de halve al denkt, bleegghh kun je beter niet voor de hele gaan.
Daarom, ik heb alleen nog maar mee gedaan aan obstacle runs. Dus een hardloopwedstrijd is dan toch weer heel wat anders. Ik ben benieuwd
Lijkt mij ook ja. Ik loop 8 maart 18 km Mudmasters. En dan heb ik een half jaar om naar mijn eerste halve marathon toe te werken. Daarna zie ik wel weer wat het volgende doel is, maar dan zijn we weer een jaar verder
Zo probeer ik iedere keer mijn grenzen te verleggen.
Wat dat betreft lijken we wel een beetje op elkaar, ik loop ook 7km in ongeveer 34 min ben ook een ajacied en ik probeer ook steeds mijn grenzen te verleggen haha
Wat dat betreft lijken we wel een beetje op elkaar, ik loop ook 7km in ongeveer 34 min ben ook een ajacied en ik probeer ook steeds mijn grenzen te verleggen haha
Och als je je kilometers maar maakt in de voorbereiding, en wat langere wedstrijden hebt gedaan (HM inderdaad of verder), dan komt het vast goed. Waarom ze wil dat je meeloopt weet ik ook niet, want als jullie niet precies dezelfde wedstrijdsnelheid hebben lijkt het me sowieso beter dat ieder zijn eigen race loopt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Net terug van de expo en behalve mijn startnummer was de buit: een turquoise/zwart gestreept hemdje en een capri tight, allebei van Pure Lime. De damesshirts van TCS waren een rare maat, M was best wijd maar veel te kort, soort naveltruitje. Jammer want dat leek me nou een mooi souvenir.