Waar het hier weer op neerkomt is het eeuwenoude lafhartige politiek correcte gedrag. Men wil ageren tegen IS maar dat is eng dus flansen we er zoveel mogelijk kritiek tegen Christenen doorheen waardoor het niet specifiek meer over de Islamitische Staat gaat. Dat daarvoor dan diep in het verleden gegraven moet worden en enigszins aan geschiedvervalsing wordt gedaan doet niet ter zake.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is de betekenis van Allah God...
Ja. Alles op een gooien is onsmakelijker. Wat heb ik met die oranje pakken te maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De mensen natuurlijk. Maar dat is naar mijn idee niet het punt van deze kaart.
Ik was je punt kwijt omdat je hem eerst onsmakelijk vond toen je dacht dat het alleen over de Islam ging. Maar toen je zag dat het religie in het algemeen betrof was die nog onsmakelijker ?
Dit ook ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar het hier weer op neerkomt is het eeuwenoude lafhartige politiek correcte gedrag. Men wil ageren tegen IS maar dat is eng dus flansen we er zoveel mogelijk kritiek tegen Christenen doorheen waardoor het niet specifiek meer over de Islamitische Staat gaat. Dat daarvoor dan diep in het verleden gegraven moet worden en enigszins aan geschiedvervalsing wordt gedaan doet niet ter zake.
Heb jij de afbeeldingen in de letters wel gezien ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar het hier weer op neerkomt is het eeuwenoude lafhartige politiek correcte gedrag. Men wil ageren tegen IS maar dat is eng dus flansen we er zoveel mogelijk kritiek tegen Christenen doorheen waardoor het niet specifiek meer over de Islamitische Staat gaat. Dat daarvoor dan diep in het verleden gegraven moet worden en enigszins aan geschiedvervalsing wordt gedaan doet niet ter zake.
De letters Halcon , de letters ! Dit is niet alleen bedoeld naar de islam... Maar religie in het ALGEMEEN.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Alles op een gooien is onsmakelijker. Wat heb ik met die oranje pakken te maken?
Zie ook mijn vorige post.
Uit welke eeuw stammen die dame?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij de afbeeldingen in de letters wel gezien ?
God is in dezen een metonymie voor alle ellende die voortkomt uit religie. God als entiteit bestaat natuurlijk helemaal niet, dus die kun je niks kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt niet? Wie is er aantoonbaar fout bezig? God zelf of een deel van de mensen die claimen dat hun God de God is?
Ja. Die geloven in hun God en interpreteren hun God op een bepaalde manier. Niet gezegd dat hun God de God is en dat hun interpretatie juist is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen die geloven geloven toch in een God ?
Als je je wat verder verdiept hebben alle monotheïstische religies dezelfde dogmas als basis, dus ook een god.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus de God van de Christenen is stiekem dezelfde als de god van de moslims?
Tijdje terug. Maar jij probeert het alleen over de islam te hebben. De kaart gaat over religie in het algemeen. Als je het nieuws bericht had gelezen had je geweten wat de reden was van Boomerang om deze kaart te maken.quote:
Zet dat er dan neer. Dan nog is het vrij onsmakelijk, maar goed...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De letters Halcon , de letters ! Dit is niet alleen bedoeld naar de islam... Maar religie in het ALGEMEEN.
Noch dat hun god ook de God van anderen is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Die geloven in hun God en interpreteren hun God op een bepaalde manier. Niet gezegd dat hun God de God is en dat hun interpretatie juist is.
Als je de afbeeldingen in de letters had gezien had je dit geweten/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zet dat er dan neer. Dan nog is het vrij onsmakelijk, maar goed...
Precies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Noch dat hun god ook de God van anderen is.
Hiermee bevestig je dus precies mijn punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tijdje terug. Maar jij probeert het alleen over de islam te hebben. De kaart gaat over religie in het algemeen. Als je het nieuws bericht had gelezen had je geweten wat de reden was van Boomerang om deze kaart te maken.
TERING HE
Dat doet niets af aan mijn punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je de afbeeldingen in de letters had gezien had je dit geweten/
Welk punt?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je dus precies mijn punt.
En wat is het meest aannemelijk: dat God dit zelf doet of dat de zelfbenoemde volgers van Goden dit doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Daar gaat het ook niet om. GOD is een woord. Niet specifiek bedoeld voor een bepaalde religie.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
En wat is het meest aannemelijk: dat God dit zelf doet of dat de zelfbenoemde volgers van Goden dit doen?
Wel, mensen doen uit naam van een bepaalde religie bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat het woord God daar niet hoort te staan.
Ik denk het laatste. Het eerste is in elk geval geen enkel bewijs voor, vandaar dat het woord God er ook niet had moeten staan. Die heeft er vooralsnog helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Maar dat heeft niks met die kaart te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |