Waarom wordt er zo'n lulverhaal tegen die kinderen verteld?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Aangezien Zwarte Piet geen slaaf is is dat best raar.
Daarbij, hoe kun je aan iets herinnerd worden waaraan je geen herinnering hebt?
Kijk dit soort reacties verpesten de boel en zorgen dat de tegenstanders alleen maar feller worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:43 schreef The_Avatar het volgende:
Tijd om alle tegenstanders het land uit te schoppen. Of die nou blank groen zwart geel paars is. In Nederland heb je iig niks te zoeken.
Ga maar naar Iran of noord korea. Eens zien of je daar nog steeds durft te lopen zeiken.
Als je niet van het Sinterklaas feest houd blijf je toch mooi binnen zitten en kijk je iets anders.
Piet kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kijk dit soort reacties verpesten de boel en zorgen dat de tegenstanders alleen maar feller worden.
Gefeliciteerd, maat!
Hoezo december ? De Sinterklaasspullen liggen al ruim een maand in de winkelsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hele decembermaand is zwaar kut, ben elk jaar weer blij als het 1 Januari is.
Ik wacht altijd tot 7 december, dan koop je chocoladeletters voor weinig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:54 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hoezo december ? De Sinterklaasspullen liggen al ruim een maand in de winkels
Tja, waarom worden er überhaupt verhalen verteld? Het Sinterklaasverhaal is één van de vele 'lulverhalen' op deze aardkloot en heeft daarmee net zoveel bestaansrecht als al die andere 'lulverhalen'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo'n lulverhaal tegen die kinderen verteld?
Idioot. Types zoals jij maken de discussie onmogelijk. Kan ik lullen als brugman om nuance aan te brengen, maar word ik wel aangekeken alsof ik net zo iemand als jij bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:43 schreef The_Avatar het volgende:
Tijd om alle tegenstanders het land uit te schoppen. Of die nou blank groen zwart geel paars is. In Nederland heb je iig niks te zoeken.
Ga maar naar Iran of noord korea. Eens zien of je daar nog steeds durft te lopen zeiken.
Als je niet van het Sinterklaas feest houd blijf je toch mooi binnen zitten en kijk je iets anders.
Sprookjes bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:58 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, waarom worden er überhaupt verhalen verteld? Het Sinterklaasverhaal is één van de vele 'lulverhalen' op deze aardkloot en heeft daarmee net zoveel bestaansrecht als al die andere 'lulverhalen'.
En het 'lulverhalen' vertellen houdt ook niet op bij de kindertijd.
Waar heb jij het nu ineens over?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
Hehe. Typische pro-Piet reactie.
Ohnee, dergelijke generaliseringen zijn alleen plausibel bij Marokkanen.
Aldus diezelfde pro-Pieten.
Ik generaliseer nooit als het om Marokkanen gaat. Wat fijn dat jij die gunst beantwoordt door andersom ook niet te generaliseren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
Hehe. Typische pro-Piet reactie.
Ohnee, dergelijke generaliseringen zijn alleen plausibel bij Marokkanen.
Aldus diezelfde pro-Pieten.
Dat tuig dat moet ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:03 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hij verwijst vast naar religie.
O wacht... sarcasme niet begrijpen. O wacht: aangesproken voelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik generaliseer nooit als het om Marokkanen gaat. Wat fijn dat jij die gunst beantwoordt door andersom ook niet te generaliseren.
O wacht...
Volgens mij was je gewoon serieus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O wacht... sarcasme niet begrijpen.
Ja, dat blijkt ook uit mijn PI.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij was je gewoon serieus.
Heb je al gedaan. Toen je zei dat Sinterklaas de oorzaak was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Weet je wat , ik ga ook lekker sarcastisch doen.
Daar hoeven Turken geen moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:09 schreef De_Guidance het volgende:
Laten we allemaal verongelijkt sarcastisch doen en ons verheven voelen
Probleem is dus opgelost.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
De intocht van St Niklaas en zijn Pieten kan niet meer in grote stad, daar lopen teveel kut marrokanen die de boet verstieren.
Ja die neemt die pieten toch mee of niet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je al gedaan. Toen je zei dat Sinterklaas de oorzaak was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |