Het was zijn telefoon met een geluidje!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
Wie voelt zich nou geïntimideerd door een doorgesnoven idioot met een stun gun.
Dat is zijn gage he? Een theater vraagt al snel 20 euro voor B garnituur en 25 tot 30 voor de A artiesten. Musicals is al snel 50 tot 75.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, op die manier.15 euro valt op zich nog mee.
fokkers op zolderquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
Een persoon als Martijn, die gisteren ook duidelijk door gesnoven was en al 48 uur wakker... Ja ik weet hoe speedkikkers kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
je moeder ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een persoon als Martijn, die gisteren ook duidelijk door gesnoven was en al 48 uur wakker... Ja ik weet hoe speedkikkers kunnen zijn...
Niet alles was slecht onder Hitler.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik praat de daden van Adolf Hitler niet goed maar ...
neem die man met een korrel zoutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef NoCigar het volgende:
Ah, gelukkig, de daders zojn de slachtoffers. We zijn weer thuis.
Dat is een feit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alles was slecht onder Hitler.
Ik vind die sexfeesten altijd wel leuk, 7 December... Of dacht je dat die kinderen echt mee in de zak naar Spanje gingen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef NoCigar het volgende:
Pietengilde. Dat klinkt ook weer redelijk dement.
*proest*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind die sexfeesten altijd wel leuk, 7 December... Of dacht je dat die kinderen echt mee in de zak naar Spanje gingen?
Want een advocaat heeft het echt nodig om wat bij te verdienen als Zwarte Piet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Deze advocaat pakt ook de nodige centen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |