SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer dacht je echt dat ik sharia wilde volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik dacht sharia en wilde al Pavlov gaan.
Dunno.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorige keer dacht je echt dat ik sharia wilde volgens mij
Wel leven, maar alleen als ninjaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In Iraq nu toch?
Dan heb je toch ook geen leven meer.
Ja nee. Niet gelukt. Help me een handjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon survivalstyle in de bosjes. Watje
Sharninja welteverstaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel leven, maar alleen als ninja
Moest aan Ninja Gaiden denken.quote:
Gelukkig doe je nu nuttige dingen met je tijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest aan Ninja Gaiden denken.
Mis het gamen
huehuehuequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig doe je nu nuttige dingen met je tijd.
Zoals Fok!ken.
je woont nog steeds thuis, niet lullen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik 1 nadeel kan noemen aan even terug naar ouderlijk huis:
Badkamer delen. Wachten tot mensen zijn uitgescheten.
Maar gamen is met veel coolere mensen dan fok. Alleen maar stoere boys en girls en geen nerdsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig doe je nu nuttige dingen met je tijd.
Zoals Fok!ken.
Foggedaboudid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja nee. Niet gelukt. Help me een handje
Was vooral zelfkritiek en zelfhaatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huehuehue
Sjongejongejonge
iS goed, word je een beter en ontwikkelder mens vanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was vooral zelfkritiek en zelfhaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iS goed, word je een beter en ontwikkelder mens van
haters gonna hateLeuke piccaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gamen is met veel coolere mensen dan fok. Alleen maar stoere boys en girls en geen nerds
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
je woont nog steeds thuis, niet lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |