abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6617880
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 02:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan zouden die mensen ook geen premies hoeven te dokken.
[..]

Meeste van hen werken toch niet....
quote:
Tot aan de hoeveelste generatie?
[..]
3e of 4e generatie.
quote:
En wat te doen bij autochtone crminele jongeren?
[..]
Heropvoedingskamp of ze worden aangepakt in het leger.
quote:
Waarom niet? Hoe denk je dit uit te kunnen voeren?
[..]
Omdat de kans groot is dat die kinderen ook wat mankeren, en dat ze geen normale opvoeding kunnen krijgen. Dit is gemakkelijk uit te voeren. Chemische castratie oid.
quote:
Als El-Moumni dit zou zeggen stond er wel iemand van de FP-crew met met het schuim op z'n toetsenbord topics erover te openen, maar goed: Waarom niet?
Wederom opvoeding. Je moet een kind niet ongevraagd opzadelen met homosexuele ouders.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6618058
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat de kans groot is dat die kinderen ook wat mankeren, en dat ze geen normale opvoeding kunnen krijgen. Dit is gemakkelijk uit te voeren. Chemische castratie oid.
[..]
Chemische castratie is toch niet permanent?
quote:
Wederom opvoeding. Je moet een kind niet ongevraagd opzadelen met homosexuele ouders.
Want? D'r zijn genoeg homo's met kinderen. En of ze al dan niet uit de kast gekomen zijn is niet belangrijk.
  maandag 4 november 2002 @ 14:29:41 #53
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_6618126
-Evaluatie van subsidies, het zijn er naar mijn mening te veel
-Strengere straffen voor; verkrachting, geweldsdelicten etc.
-Spreiding van allochtonen bevorderen
-Gekozen burgemeester
-Keuze sociale dienstplicht van een halfjaar of dienstplicht.
-Abortus verbieden
-Meer aandacht voor verslavingsproblemen
-Staatssecretaris voor innovatie
-Verscheidenheid aan sociale trajecten, projecten ver terugdringen.
-Minister van milieu terug
-Aanmoedigen van ontwikkelingsprojecten door bedrijven
-Prostitutie verbieden
-Hervorming van het bestuur van de EU, doorzichtiger en makkelijker.
-Legaliseren softdrugs, softdrugs hard aanpakken
-Monarchie hervormen, koningin mag geen deel uitmaken van de regering
-Kleinere klassen
-Zorg zakelijker aanpakken: waar het kan privatiseren
-Hogere studiefinanciering, naar aantal studiejaren die voor je studie staat. 6 jaar max.
pi_6618135
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Chemische castratie is toch niet permanent?
[..]

Nee, dat gebeurt op basis van een kuur, die herhaald moet worden. Operatief castreren kun je niet maken vind ik, vandaar dat het chemisch moet gebeuren.
quote:
Want? D'r zijn genoeg homo's met kinderen. En of ze al dan niet uit de kast gekomen zijn is niet belangrijk.
Homo's met kinderen? Die hebben ze dan toch niet zelf gebaard. Kinderen missen toch wat in hun opvoeding als ze na hun geboorte worden geadopteerd door twee nichten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 november 2002 @ 14:31:14 #55
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_6618153
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
-Evaluatie van subsidies, het zijn er naar mijn mening te veel
-Strengere straffen voor; verkrachting, geweldsdelicten etc.
-Spreiding van allochtonen bevorderen
-Gekozen burgemeester
-Keuze sociale dienstplicht van een halfjaar of dienstplicht.
-Abortus verbieden
-Meer aandacht voor verslavingsproblemen
-Staatssecretaris voor innovatie
-Verscheidenheid aan sociale trajecten, projecten ver terugdringen.
-Minister van milieu terug
-Aanmoedigen van ontwikkelingsprojecten door bedrijven
-Prostitutie verbieden
-Hervorming van het bestuur van de EU, doorzichtiger en makkelijker.
-Legaliseren softdrugs, softdrugs hard aanpakken
-Monarchie hervormen, koningin mag geen deel uitmaken van de regering
-Kleinere klassen
-Zorg zakelijker aanpakken: waar het kan privatiseren
-Hogere studiefinanciering, naar aantal studiejaren die voor je studie staat. 6 jaar max (combinatie HBO-WO bv).
pi_6618209
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:31 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Prostitutie verbieden? Wat is daar de gedachte over? Dan maak je het probleem in mijn ogen alleen maar oncontroleerbaarder.
pi_6618289
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dat gebeurt op basis van een kuur, die herhaald moet worden. Operatief castreren kun je niet maken vind ik, vandaar dat het chemisch moet gebeuren.
[..]

Nou ja, het zal wel. Is het niet beter als de overheid gewon gaat bepalen wie er kinderen mag krijgen? Ik ken een zooi gehandicapten die ik prima in staat acht kids op te voeden, en ik ken ook meer dan genoeg niet-gehandicapten waarvan ik denk dat verplichte abortus tijdens een zwangerschap de maatschappij zeer tot nut zou kunnen zijn.
quote:
Homo's met kinderen? Die hebben ze dan toch niet zelf gebaard. Kinderen missen toch wat in hun opvoeding als ze na hun geboorte worden geadopteerd door twee nichten.
Ow jawel, je kan namelijk gewoon trouwen als homo. Zelfs met iemand van hert andere geslacht. Krijg je een koter, huwelijk kapot doordat je uit de kast komt en dan? Kindlief mag niet meer naar papa (of mama, mocht het om lesbiennes gaan) toe of iets dergelijks?
pi_6618337
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, het zal wel. Is het niet beter als de overheid gewon gaat bepalen wie er kinderen mag krijgen? Ik ken een zooi gehandicapten die ik prima in staat acht kids op te voeden, en ik ken ook meer dan genoeg niet-gehandicapten waarvan ik denk dat verplichte abortus tijdens een zwangerschap de maatschappij zeer tot nut zou kunnen zijn.
[..]

In Amerika en Noorwegen gebeurt het al geloof ik. Verplichte abortus voor niet-gehandicapten zoals jij zegt dat gaat dan weer net te ver. Hoewel het soms inderdaad voor de maatschappij van nut zou zijn, is dat niet te doen.
quote:
Ow jawel, je kan namelijk gewoon trouwen als homo. Zelfs met iemand van hert andere geslacht. Krijg je een koter, huwelijk kapot doordat je uit de kast komt en dan? Kindlief mag niet meer naar papa (of mama, mocht het om lesbiennes gaan) toe of iets dergelijks?
Omgangsregeling. Dat homo's kunnen trouwen moet ook worden teruggedraaid, dan wordt het meteen ook onmogelijk voor hun om een kind te adopteren.
  maandag 4 november 2002 @ 14:42:01 #59
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_6618373
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Prostitutie verbieden? Wat is daar de gedachte over? Dan maak je het probleem in mijn ogen alleen maar oncontroleerbaarder.

Prostituees komen veelal uit andere landen en worden hier met mooie praatjes heengehaald. Deze vrouwen moet gedwongen illegaal werken, omdat ze geen sofinummer etc hebben. DIt is een gevolg van het opheffen van het bordeelverbod. Juist hierdoor is in de afgelopen jaren de illegale prostitutie groter en vooral een stuk harder geworden. Prostitutie is tevens, in mijn ogen, een vorm van vrouwenmisbruik. Verder vind ik dat sex ongedwongen moet worden genoten.
pi_6618419
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:42 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Prostituees komen veelal uit andere landen en worden hier met mooie praatjes heengehaald. Deze vrouwen moet gedwongen illegaal werken, omdat ze geen sofinummer etc hebben. Juist hierdoor is in de afgelopen jaren de illegale prostitutie groter en vooral een stuk harder geworden. Prostitutie is tevens, in mijn ogen, een vorm van vrouwenmisbruik. Verder vind ik dat sex ongedwongen moet worden genoten.

Als je prostitie zou verbieden dan zou de illegale prostitutie juist nog groter worden. Hoerenlopers hebben immers nog hun behoeften, terwijl de ondernemers toch geld willen verdienen aan prostitutie.
Hierdoor is het niet meer te controleren bijna.
pi_6619657
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je prostitie zou verbieden dan zou de illegale prostitutie juist nog groter worden. Hoerenlopers hebben immers nog hun behoeften, terwijl de ondernemers toch geld willen verdienen aan prostitutie.
Hierdoor is het niet meer te controleren bijna.

Waarom zou je het uberhaupt willen?
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6619688
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:47 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Waarom zou je het uberhaupt willen?

Sommige mensen zijn principieel tegen prostitutie. Zelf denk ik dat het verbieden van prostitutie alleen nog maar meer ellende veroorzaakt. Die hele branche verdwijnt dan in de illegaliteit.
pi_6619758
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn principieel tegen prostitutie.

Hoe kun je daar nu principieel tegen zijn? Dan ga je toch niet langs de wallen? Maar goed, deze vraag is denk ik (hoop ik ook overigens) tegen de verkeerde persoon gericht.
pi_6619802
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:51 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Hoe kun je daar nu principieel tegen zijn? Dan ga je toch niet langs de wallen? Maar goed, deze vraag is denk ik (hoop ik ook overigens) tegen de verkeerde persoon gericht.

Zo denk ik er dus ook over. Prostitutie is geconcentreerd in bepaalde buurten, en die buurten kun je gewoon mijden. Alleen zijn er partijen als SGP die er principieel op tegen zijn. Zij vinden betaalde seks uit den boze.
  maandag 4 november 2002 @ 20:13:08 #65
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_6624341
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]

Waarom niet?
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat recht moet ze inderdaad hebben, maar als ze 'zomaar' een abortus laat doen, zonder echte reden dan moet daar tegen worden opgetreden. Mensen moeten nadenken voor dat ze fokken.

Waarom zou je een goede reden moeten hebben? Is het wegzuigen van een vrucht minder erg bij een goede reden ofzo?

Je moet altijd nadenken over consequenties!

Tsja .....
  maandag 4 november 2002 @ 20:19:39 #66
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_6624496
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:42 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Prostituees komen veelal uit andere landen en worden hier met mooie praatjes heengehaald. Deze vrouwen moet gedwongen illegaal werken, omdat ze geen sofinummer etc hebben.

Als ze toch al illegaal werken zal een bordeelverbod ook weinig helpen hé.
quote:
Prostitutie is tevens, in mijn ogen, een vorm van vrouwenmisbruik. Verder vind ik dat sex ongedwongen moet worden genoten.
En jij weet wel wat beter is voor de vrouwen hé.
Tsja .....
pi_6624600
edit : sorry verkeerde topic
pi_6638759
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:13 schreef ghettoman het volgende:

[..]

Waarom niet?
[..]

Opvoeding...
quote:
Waarom zou je een goede reden moeten hebben? Is het wegzuigen van een vrucht minder erg bij een goede reden ofzo?

Je moet altijd nadenken over consequenties!

Zwanger na verkrachting bijvoorbeeld. Als je het kind dan laat aborteren is het minder erg als dat je het laat aborteren na een neukpartij waarbij je niet dacht aan voorbehoedsmiddelen.
  dinsdag 5 november 2002 @ 20:50:20 #69
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_6644979
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Opvoeding...

Ben je bang dat homo's geen kinderen kunnen opvoeden ofzo?

Dat doen ze nu ook al hoor.

quote:
[..]

Zwanger na verkrachting bijvoorbeeld. Als je het kind dan laat aborteren is het minder erg als dat je het laat aborteren na een neukpartij waarbij je niet dacht aan voorbehoedsmiddelen.

Hoezo minder erg? Wie bepaald minder erg? En wat heeft het toekomstig kind daarmee te maken?
Tsja .....
pi_6645138
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:50 schreef ghettoman het volgende:

[..]

Ben je bang dat homo's geen kinderen kunnen opvoeden ofzo?

Dat doen ze nu ook al hoor.
[..]

Ja, en daar moeten we snel vanaf. Opvoeding door 2 homo's is toch anders dan de opvoeding door een vader en moeder.
quote:
Hoezo minder erg? Wie bepaald minder erg? En wat heeft het toekomstig kind daarmee te maken?
Als een vrouw verkracht is, en daardoor zwanger is dan kan ik het me voorstellen dat ze het weg wil halen. Maar abortus moet geen 'soort van voorbehoedsmiddel' worden voor pubers die geen zin hebben om rubbers te kopen.
pi_6645891
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, en daar moeten we snel vanaf. Opvoeding door 2 homo's is toch anders dan de opvoeding door een vader en moeder.

En wat denk je van een-ouder gezinnen?
  woensdag 6 november 2002 @ 11:06:05 #72
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_6652173
Om weer ontopic te gaan ipv het homohuwelijken- en abortus-vraagstuk mijn programma:

Mijn programma is dat van de SP met de volgende wijzingen:
OV gratis (maw via de belastingen)
Monarchie niet afschaffen
financien hogere prioriteit, staatsschuld zsm afschaffen
dubbeltje van Sidekick bovenop brandstofaccijns.

En nog wat goeie punten van Gia:
Autogordel eigen verantwoording
2 gevangenen per cel. (Voor lichte vergrijpen)Herinvoering dienstplicht. Keuze uit militaire en/of sociale dienstplicht.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_6652193
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:06 schreef Sidekick het volgende:
Om weer ontopic te gaan ipv het homohuwelijken- en abortus-vraagstuk mijn programma:

Mijn programma is dat van de SP met de volgende wijzingen:
OV gratis (maw via de belastingen)
Monarchie niet afschaffen
financien hogere prioriteit, staatsschuld zsm afschaffen
dubbeltje van Sidekick bovenop brandstofaccijns.

En nog wat goeie punten van Gia:
Autogordel eigen verantwoording
2 gevangenen per cel. (Voor lichte vergrijpen)Herinvoering dienstplicht. Keuze uit militaire en/of sociale dienstplicht.

En wat vind je van het concept eigen verantwoordelijkheid?
pi_6652213
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 21:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

En wat denk je van een-ouder gezinnen?

Ook dat is geen goede zaak natuurlijk.
pi_6652440
quote:
Op woensdag 6 november 2002 11:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ook dat is geen goede zaak natuurlijk.

En wat wil je eraan gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')