Ik geef het max 2 eps, is het weer zo kut als vorig seizoen of zo tam als Coven dan is hetquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:52 schreef planethugo het volgende:
ik ga het een kans geven maar als de eerste niet bevalt dan schrap ik deze serie van het lijstje
nee Gaga is nu niet direct een aanbeveling. Misschien gaat ze ons nog wel verrassen. De maker (Ryan Murphy) is alvast zo enthousiast dat hij haar in de volgende seizoenen ook erbij wil hebben, voor wat het waard is dat een maker enthousiast over zijn eigen keuzes isquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geef het max 2 eps, is het weer zo kut als vorig seizoen of zo tam als Coven dan is het![]()
Dat Lady Gaga mee doet vind ik nou ook niet direct erg positief.
Ik vrees dat het betekent dat we weer richting een verkapte musical gaan met 2x per seizoen een griezelmomentje en verder gewoon vooral overdreven kostuums en andere 'aankleding'. Wat mooi is hoor, maar niet als main reason.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
nee Gaga is nu niet direct een aanbeveling. Misschien gaat ze ons nog wel verrassen. De maker (Ryan Murphy) is alvast zo enthousiast dat hij haar in de volgende seizoenen ook erbij wil hebben, voor wat het waard is dat een maker enthousiast over zijn eigen keuzes is
Maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:07 schreef nietzman het volgende:
Nee maar gelukkig wel in scream queens.
ik vond het ook best goed te pruimen. Beviel me al beter dan de laatste 2 seizoenen. Maar de grote vraag is of ze er een boeiend verhaal van weten te maken. Random wat freaky figuren droppen werkte altijd wel, maar wat daaromheen gebeurde niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:16 schreef nietzman het volgende:
Ik wel, vond dit weer stukken meer de vibe hebben uit het eerste seizoen. Zelfs Lady Gaga wist het niet te verpesten. Het geeft mij hoop.
Dit vraag ik me ook heel erg af, sfeertje klopte wel, maar qua verhaal zie ik er nog niet veel in, random wat dode mensen nu en een zombie-sfeertje. Ben nog niet overtuigd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vond het ook best goed te pruimen. Beviel me al beter dan de laatste 2 seizoenen. Maar de grote vraag is of ze er een boeiend verhaal van weten te maken. Random wat freaky figuren droppen werkte altijd wel, maar wat daaromheen gebeurde niet.
Ik ook niet. Sfeer was prima. Looks natuurlijk weer uitmuntend... maar da's altijd zo bij AHS> Het is t verhaal waar t op stuk loopt. En liedjes, maar er was beloofd dat die er niet in zouden zittenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook heel erg af, sfeertje klopte wel, maar qua verhaal zie ik er nog niet veel in, random wat dode mensen nu en een zombie-sfeertje. Ben nog niet overtuigd.
mwa ik vond aflevering 1 interessanter. Het springt weer van de hak op de tak, met allerlei verkleedpartijen en minutenlang muziek. Saai is het allerminst maar geweldig ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:46 schreef Amnistia het volgende:
Net aflevering 2 gezien van seizoen 5.
Tof!
En...dit seizoen ... .vampieren
Ben je niet goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:13 schreef Infection het volgende:
Heeft het niveau van seizoen 1, of misschien zelfs nog hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |