Wie het? En zal het een match zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is al ouder dan 21, dus ik weet niet of je dan nog een jongedame bent.
Yvie_lu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie het? En zal het een match zijn?
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
En dat tweede weet ik niet.
Arm meiskequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik wist niet dat jij advocaat was. Welk rechtsgebied werk je in?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.
Ik niet...Ik moet nog een dagquote:
*knuffel*quote:
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Maar jij bent niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoor.
Neuken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoor.
Geef ze een Glock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
Dus ben ik geen jongedame meer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer beschikbaar.
Nee.quote:
Trust me, jij valt echt mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een dramatisch mens. En ik heb een kut.
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |