abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:12:08 #176
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_145808446
Gisteren de meest belabberde pot ooit gewonnen.
Mid lane helemaal vrij, Tank trekt drie man van de tegenpartij mee de top lane in, ik schreeuw push mid

En wat doen mijn overige drie teammaten?
Rennen naar top om de tank te helpen :')

Uiteindelijk gewonnen dankzij een ace, maar nog nooit zo'n slecht teamspel gezien :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_145808537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders issues met die nieuwe patch? Blijft maar files scannen en op 33% staan. Heb ook al repair gedaan zojuist, maar hij is nu ook alweer over de 2000 :')
Gewoon laten draaien. Ik had het (maandje geleden) toen ik het lol voor het eerst installeerde en daarna moest patchen. Gewoon laten, hij springt dan na een bepaalde tijd opeens naar 87% ofzo.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:19:59 #178
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145808652
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gewoon laten draaien. Ik had het (maandje geleden) toen ik het lol voor het eerst installeerde en daarna moest patchen. Gewoon laten, hij springt dan na een bepaalde tijd opeens naar 87% ofzo.
Ja, hij is nu na 3 kwartier eindelijk es klaar :o :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:37:13 #179
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_145809063
Zijn er trouwens ook Fokkers die Diamond spelen?
pi_145809684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Zijn er trouwens ook Fokkers die Diamond spelen?
:W
🔒
pi_145810155
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

:W
Netjes, welke rank?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:22:49 #182
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145810356
quote:
_O-
pi_145811743
quote:
Stackt dat percentage eigenlijk? Nee toch.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145812005
Wat voor build zouden jullie eigenlijk maken op een ADC Tristana?
Ik bouw nu meestal:
- Berserker's greaves
- Statikk shiv
- infinity edge
- phantom dancer
- last whisperer
- laatste item of blood thirste of nog een infinity edge als ik voor de 100% crits ga.

Met 2 ie, zonder runes en masteries doen je basic attacks dan al 750 damage met een penetratie van 35%. Gebruik je je q heb je ook nog eens een attack speed van bijna 2.5 Zelfs tanks zijn dan squishy as fuck.

[ Bericht 27% gewijzigd door Donnie-Brasco op 22-10-2014 12:22:45 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145812007
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Stackt dat percentage eigenlijk? Nee toch.
Dunno, begon ze te stacken toen ik 5/8 stond en krijg steeds maar kills :')
pi_145812097
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:17 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Dunno, begon ze te stacken toen ik 5/8 stond en krijg steeds maar kills :')
Wel mooi _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145812609
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat voor build zouden jullie eigenlijk maken op een ADC Tristana?
Ik bouw nu meestal:
- Berserker's greaves
- Statikk shiv
- infinity edge
- phantom dancer
- last whisperer
- laatste item of blood thirste of nog een infinity edge als ik voor de 100% crits ga.

Met 2 ie, zonder runes en masteries doen je basic attacks dan al 750 damage met een penetratie van 35%. Gebruik je je q heb je ook nog eens een attack speed van bijna 2.5 Zelfs tanks zijn dan squishy as fuck.
Mijn eerste 2 items zijn zeker niet beide AS items. Ik zou persoonlijk voor je SS de IE afmaken (misschien een zeal tussendoor). Last items een defensive..

Maar probeer juist situational te bouwen, tegen een volledig squishy team bouw je geenBlade of the Ruined King maar neem je eerst IE, maar tegen een team met 3 tanks is het een prima item; goede synergy met je Q ook.

Zelfde met je laatste item: als je zo hard aan het winnen bent dat je er uberhaupt al aan toe komt, waarom dan nog meer damage? Kun je beter een Guardian angel maken, dan voer je de fight 2x, zeker gezien je W reset is dat een lekker item op Trist, je bent namelijk meteen weer gepositioneerd na je revive. Word je juist steeds goed gefocussed door AP champ, of een stun oid, dan zou een Banshees goed kunnen werken door de spellshield+hp+mr.

Duren de fights lang, maar word je niet echt gefocussed Bork + BT voor veel lifesteal. Het kan allemaal werken, maar build situational (kijk hoe de game verloopt, en neem wat je nodig hebt) En neem je LW eerder.

[ Bericht 29% gewijzigd door EroSensei op 22-10-2014 12:45:58 ]
pi_145813194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Mijn eerste 2 items zijn zeker niet beide AS items. Ik zou persoonlijk voor je SS de IE afmaken (misschien een zeal tussendoor). Last items een defensive..

Maar probeer juist situational te bouwen, tegen een volledig squishy team bouw je geenBlade of the Ruined King maar neem je eerst IE, maar tegen een team met 3 tanks is het een prima item; goede synergy met je Q ook.

Zelfde met je laatste item: als je zo hard aan het winnen bent dat je er uberhaupt al aan toe komt, waarom dan nog meer damage? Kun je beter een Guardian angel maken, dan voer je de fight 2x, zeker gezien je W reset is dat een lekker item op Trist, je bent namelijk meteen weer gepositioneerd na je revive. Word je juist steeds goed gefocussed door AP champ, of een stun oid, dan zou een Banshees goed kunnen werken door de spellshield+hp+mr.

Duren de fights lang, maar word je niet echt gefocussed Bork + BT voor veel lifesteal. Het kan allemaal werken, maar build situational (kijk hoe de game verloopt, en neem wat je nodig hebt) En neem je LW eerder.

Boots zijn altijd 3e item. Dus ik bouw eerst statikk/phantom, dan mijn inifity en dan boots.

Defensive item zou ook kunnen ja. Kijk ook wel situational... Soms laat ik lw zitten als enemy bijna geen armor build.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145814032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 12:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Boots zijn altijd 3e item. Dus ik bouw eerst statikk/phantom, dan mijn inifity en dan boots.

Defensive item zou ook kunnen ja. Kijk ook wel situational... Soms laat ik lw zitten als enemy bijna geen armor build.
En je wordt early game nooit gestraft? Zou toch echt eerst voor een BF Sword gaan, dan boots + Zeal. Dan IE of BG+SS/PD.

Speel zelf meestal supp, en als ik zie dat de andere adc AS start ga ik juist extra agressief spelen en hem van zijn farm afhouden. Of vraag om jungle gank omdat die adc zo zwak is.
pi_145815561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:24 schreef Barbewire het volgende:

[..]

En je wordt early game nooit gestraft? Zou toch echt eerst voor een BF Sword gaan, dan boots + Zeal. Dan IE of BG+SS/PD.

Speel zelf meestal supp, en als ik zie dat de andere adc AS start ga ik juist extra agressief spelen en hem van zijn farm afhouden. Of vraag om jungle gank omdat die adc zo zwak is.
Nee eigenlijk niet. Met een andere champ zou ik het niet doen nee, dan zou ik eerst voor de damage gaan. Echter heeft Tristana een goede escape met haar w. Daarnaast word ik bijna nooit geganked, geganked worden is je eigen fout: verkeerde positioning en geen vision...
Met AS kan je makkelijker poken met je basic attack.

Het is niet zo dat ik altijd meteen voor een ss of pd ga, maar laat zeggen 80% van de gevallen wel.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145815966
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Netjes, welke rank?
D2
🔒
pi_145816986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Met een andere champ zou ik het niet doen nee, dan zou ik eerst voor de damage gaan. Echter heeft Tristana een goede escape met haar w. Daarnaast word ik bijna nooit geganked, geganked worden is je eigen fout: verkeerde positioning en geen vision...
Met AS kan je makkelijker poken met je basic attack.

Het is niet zo dat ik altijd meteen voor een ss of pd ga, maar laat zeggen 80% van de gevallen wel.
WTF, je wordt nooit geganked / geganked worden is je eigen fout?
Nee, doodgaan bij een gank kán je eigen fout gaan. Geganked worden opzich gebeurd toch wel.

Met AS makkelijker poken? Nee, die poke met je AA moet dmg doen, 2 keer een AA achter elkaar betekend namelijk minimaal een AA terugontvangen. Als jou AA 70 dmg doet, en die van je tegenstander 150 verlies je dus zelfs met 2x de AS de trade.

Daarnaast kan je als ADC er vrij weinig aan doen dat je weinig vision hebt. Ik koop een pink en neem een trinket voor wards, maar ik ga ECHT geen sighstone halen.. jij toch ook niet? Qua positioning heb je veel invloed, maar ook niet altijd, als hun LeeSin je onder je turret uitkicked recht in de Blitz grab en vervolgens stunned Vayne je ben je gewoon kei dood. Gelukkig komt dit soort wombocombo in SoloQ niet vaak voor :), maar turret dives zie je vaak genoeg (meestal krijg je er wel een kill bij...

Dus voor poke met AA wil je DMG (early game)
Voor lasthitten makkelijker te maken wil je: DMG (early game)
Voor all-ins en turrets downen wil je AS + DMG (mid + end game meestal)
Voor on-hit procs (Vayne W bijvoorbeeld) wil je AS

AS starten op Trist is juist niet nodig door je Q
pi_145818081
---

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 15:24:54 ]
pi_145818180
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef EroSensei het volgende:

[..]

WTF, je wordt nooit geganked / geganked worden is je eigen fout?
Nee, doodgaan bij een gank kán je eigen fout gaan. Geganked worden opzich gebeurd toch wel.

Met AS makkelijker poken? Nee, die poke met je AA moet dmg doen, 2 keer een AA achter elkaar betekend namelijk minimaal een AA terugontvangen. Als jou AA 70 dmg doet, en die van je tegenstander 150 verlies je dus zelfs met 2x de AS de trade.

Daarnaast kan je als ADC er vrij weinig aan doen dat je weinig vision hebt. Ik koop een pink en neem een trinket voor wards, maar ik ga ECHT geen sighstone halen.. jij toch ook niet? Qua positioning heb je veel invloed, maar ook niet altijd, als hun LeeSin je onder je turret uitkicked recht in de Blitz grab en vervolgens stunned Vayne je ben je gewoon kei dood. Gelukkig komt dit soort wombocombo in SoloQ niet vaak voor :), maar turret dives zie je vaak genoeg (meestal krijg je er wel een kill bij...

Dus voor poke met AA wil je DMG (early game)
Voor lasthitten makkelijker te maken wil je: DMG (early game)
Voor all-ins en turrets downen wil je AS + DMG (mid + end game meestal)
Voor on-hit procs (Vayne W bijvoorbeeld) wil je AS

AS starten op Trist is juist niet nodig door je Q
Ganken gebeurd wel, maar in een gank dood gaan, daar heb je zelf echt wel profijt van. ja 70 tegen 150 wel ja, maar als je bf hebt is het 120 tegen 150 en verlies je nog steeds de trade...

De wombocombo... ja kijk, dat zijn dan de momenten waar je dus gaat aanpassen, maar in soloque kom je die shit bijna niet tegen. Het is maar wat je het fijnste vind spelen. Meestal ga ik gewoon eerst voor de statikk. In sommige gevallen als ik merk dat damage beter is ga ik voor de ie. En soms stop ik bij de zeal en ga ik verder voor een AD item.


Misschien dat ik straks op de hogere niveau's van deze build volgorde terug kom hoor, maar nu op lvl 15 vind ik dit het fijnste. Eerste die agility en dan die dmg, dat werkt het beste voor mij...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145818892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ganken gebeurd wel, maar in een gank dood gaan, daar heb je zelf echt wel profijt van. ja 70 tegen 150 wel ja, maar als je bf hebt is het 120 tegen 150 en verlies je nog steeds de trade...

De wombocombo... ja kijk, dat zijn dan de momenten waar je dus gaat aanpassen, maar in soloque kom je die shit bijna niet tegen. Het is maar wat je het fijnste vind spelen. Meestal ga ik gewoon eerst voor de statikk. In sommige gevallen als ik merk dat damage beter is ga ik voor de ie. En soms stop ik bij de zeal en ga ik verder voor een AD item.

Misschien dat ik straks op de hogere niveau's van deze build volgorde terug kom hoor, maar nu op lvl 15 vind ik dit het fijnste. Eerste die agility en dan die dmg, dat werkt het beste voor mij...
Denk dat je een typefout hebt gemaakt "maar in een gank dood gaan, daar heb je zelf echt wel profijt van".

Maar Tristana early game heeft nauwelijks range, andere adc AA raakt je eerst en heeft ook zn 2e AA geraakt als jij je 2e AA raakt. Dus je verliest de damage trade keer op keer en moet je vervolgens op cs focussen lijkt me. Die jump van Tristana valt toch wel tegen. Trage animatie, alle skills/damage gecast volgen haar in de lucht en mid air kan die jump gestopt worden. Als je in rankeds zit en hogerop komt kom je er minder makkelijk mee weg.

Theorie is altijd makkelijker dan praktijk ;)

Heb als support meestal geen problemen met een Tristana in lane, alleen later kan ze door de AS/DMG/Resets veel chaos aanrichten.
pi_145819122
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:43 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Denk dat je een typefout hebt gemaakt "maar in een gank dood gaan, daar heb je zelf echt wel profijt van".

Maar Tristana early game heeft nauwelijks range, andere adc AA raakt je eerst en heeft ook zn 2e AA geraakt als jij je 2e AA raakt. Dus je verliest de damage trade keer op keer en moet je vervolgens op cs focussen lijkt me. Die jump van Tristana valt toch wel tegen. Trage animatie, alle skills/damage gecast volgen haar in de lucht en mid air kan die jump gestopt worden. Als je in rankeds zit en hogerop komt kom je er minder makkelijk mee weg.

Theorie is altijd makkelijker dan praktijk ;)

Heb als support meestal geen problemen met een Tristana in lane, alleen later kan ze door de AS/DMG/Resets veel chaos aanrichten.
Ja dat was een typ foutje :P
Ik kom er nu nog mee weg... ik zal volgende potje eens jouw build volgorde proberen. Dus eerst bf sword, dan zeal? of dan toch meteen je infinity edge kopen. en dan pas zeal -> pd/statikk?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145820135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja dat was een typ foutje :P
Ik kom er nu nog mee weg... ik zal volgende potje eens jouw build volgorde proberen. Dus eerst bf sword, dan zeal? of dan toch meteen je infinity edge kopen. en dan pas zeal -> pd/statikk?
ie> zeal > lw
Because you know i'm all about that ass
pi_145820186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja dat was een typ foutje :P
Ik kom er nu nog mee weg... ik zal volgende potje eens jouw build volgorde proberen. Dus eerst bf sword, dan zeal? of dan toch meteen je infinity edge kopen. en dan pas zeal -> pd/statikk?
Als je niet genoeg gold hebt voor BF zou je zelfs Pick Axe/Pickaxe+boots daarna Zeal+boots. Dan kijken of je extra wave clear (SS) of damage voor IE wil. Gewoon met je items spelen, kunt nog genoeg oefenen en testen, maar zou wel de focus op IE/SS/Boots leggen. Kan met S5 wel helemaal veranderen ;)
pi_145821726
Ik zou ook minstens dia1 zijn als ik niet altijd noobs en trolls in mijn team had.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_145821792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef dustbrain het volgende:
Ik zou ook minstens dia1 zijn als ik niet altijd noobs en trolls in mijn team had.
Ja, ja, maar toen ik zei dat ik in Gold hoorde sloeg dat neegens op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')