abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145635662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Khazix mid elo, terwijl je zelf low elo bent. Dan kun je dus niet over mid elo gaan praten. Lissandra geen argument noemen en dan willekeurig een ap champ noemen. Na 30 minuten farmen is elke jungler wel sterk, zelfs Soraka. Amumu ...moet...zn blue hebben anders ben je de eerste 10 minuten waardeloos. Bij ganks van Yi loop je gewoon weg, Amumu dodge je de bandage toss en loop je weg.

ELKE CHAMPION IS GOED, HET LIGT AAN DE SPELER.

Carry jungle voor beginners is er maar 1 champ. Warwick. Met zijn sustain in jungle en ult voor ganks kun je iedere lane simpel winnen, is geen skillshot. Maar het ligt aan de spelers!
Je bent hem gewoon aan het afbranden omdat het kan, want wat hij zegt is helemaal niet zo verkeerd.
Ten eerste: als je low-elo bent kan je makkelijk praten over mid / high of professioneel elo. Ik als low-elo zie namelijk prima waar de fouten op Worlds worden gemaakt hoor, dat ik daarentegen wat minder game talent heb doet daar niks aan af. Louis van Gaal is ook nooit een bijzondere voetballer geweest...

En dan ga je je argument nog verdedigen ook, lees even mee:
"Yi, daar loop je gewoon voor weg"
"Amumu, dodge toss en loop weg"

En dan Warwick zou niet makkelijk te dodgen zijn? Voordat hij 6 is, heb ik mijn QSS al als ik wil, dus ik heb geen idee waarom Warwick niet gewoon te dodgen zou zijn.

Ok, het feit dat op low elo weinig mensen het doen, en niet diep genoeg in jungle warden om optijd weg te lopen, wil niet zeggen dat Blow maar meteen ongelijk heeft. Want zowel Yi, Amumu als Warwick zijn op low elo prima junglers om te carryen, en als ik het dan mag zeggen: Yi en Amumu nog beter dan WW. De CC van amumu wint teamfights, de resets van Yi wint teamfights, de Ult van Warwick maakt het slechts tot een 4 vs 5.
pi_145635739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:38 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Khazix mid elo, terwijl je zelf low elo bent. Dan kun je dus niet over mid elo gaan praten. Lissandra geen argument noemen en dan willekeurig een ap champ noemen. Na 30 minuten farmen is elke jungler wel sterk, zelfs Soraka. Amumu ...moet...zn blue hebben anders ben je de eerste 10 minuten waardeloos. Bij ganks van Yi loop je gewoon weg, Amumu dodge je de bandage toss en loop je weg.

ELKE CHAMPION IS GOED, HET LIGT AAN DE SPELER.

Carry jungle voor beginners is er maar 1 champ. Warwick. Met zijn sustain in jungle en ult voor ganks kun je iedere lane simpel winnen, is geen skillshot. Maar het ligt aan de spelers!
Harde waarheid. Zeker als je draft speelt en je dus schijtsimpel kunt voorkomen dat je jezelf counter picked.
pi_145636448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:21 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Je bent hem gewoon aan het afbranden omdat het kan, want wat hij zegt is helemaal niet zo verkeerd.
Ten eerste: als je low-elo bent kan je makkelijk praten over mid / high of professioneel elo. Ik als low-elo zie namelijk prima waar de fouten op Worlds worden gemaakt hoor, dat ik daarentegen wat minder game talent heb doet daar niks aan af. Louis van Gaal is ook nooit een bijzondere voetballer geweest...

En dan Warwick zou niet makkelijk te dodgen zijn? Voordat hij 6 is, heb ik mijn QSS al als ik wil, dus ik heb geen idee waarom Warwick niet gewoon te dodgen zou zijn.

Ok, het feit dat op low elo weinig mensen het doen, en niet diep genoeg in jungle warden om optijd weg te lopen, wil niet zeggen dat Blow maar meteen ongelijk heeft. Want zowel Yi, Amumu als Warwick zijn op low elo prima junglers om te carryen, en als ik het dan mag zeggen: Yi en Amumu nog beter dan WW. De CC van amumu wint teamfights, de resets van Yi wint teamfights, de Ult van Warwick maakt het slechts tot een 4 vs 5.
Met Yi win je alleen teamfights als hij gefarmd is en zn ferals heeft.
Warwick ult de carry waardoor de rest van je team ze gewoon kan oprollen.
pi_145636678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:43 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Met Yi win je alleen teamfights als hij gefarmd is en zn ferals heeft.
Warwick ult de carry waardoor de rest van je team ze gewoon kan oprollen.
jaja, dat snap ik wel. We hebben het alleen over low elo en welke jungler geschikt is voor carrien. Nou dan zegt Blow geheel terecht dat dat met Yi en Amumu prima kan. Ik snap ook de randvoorwaarden wel. Amumu ult heb je ook niks aan als je daarnaast een Gragas en Janna ult in je team hebt, net zoals een niet gefarmde Yi waardeloos is. Maar dat zijn randvoorwaarden die je zelf kan creëren.

Overigens ben ik het met Barbe ook wel eens, het gaan om de speler, niet de champ. Ik irriteerde me vooral aan het feit dat Blow hier afgeschoten wordt op álles wat hij zegt, zelfs als het geen onzin is.
pi_145636807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef EroSensei het volgende:

[..]

jaja, dat snap ik wel. We hebben het alleen over low elo en welke jungler geschikt is voor carrien. Nou dan zegt Blow geheel terecht dat dat met Yi en Amumu prima kan. Ik snap ook de randvoorwaarden wel. Amumu ult heb je ook niks aan als je daarnaast een Gragas en Janna ult in je team hebt, net zoals een niet gefarmde Yi waardeloos is. Maar dat zijn randvoorwaarden die je zelf kan creëren.

Overigens ben ik het met Barbe ook wel eens, het gaan om de speler, niet de champ. Ik irriteerde me vooral aan het feit dat Blow hier afgeschoten wordt op álles wat hij zegt, zelfs als het geen onzin is.
Dat is omdat ze zelf zulke dingen niet durven zeggen omdat ze bang zijn zelf afgeschoten te worden. De aanval is de beste verdediging.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145636866
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:52 schreef pl4kkie het volgende:
Dat is omdat ze zelf zulke dingen niet durven zeggen omdat ze bang zijn zelf afgeschoten te worden. De aanval is de beste verdediging.
Exact, de dynamiek van pubers. Angstige wezentjes zijn het :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 13:54:55 ]
pi_145636943
Zelf ben ik nog maar level 14, maar speel 80% jungle. En laat ik nou precies met Amumu, Master Yi en Warwick spelen. Ik speel het liefst met Yi, daarna Amumu en dan Warwick.

Warwick het minst interessant vind ik. Makkelijk champ om te spelen, maar om een game echt te carrien speel ik het liefste met Yi. Hoge agility en damage.

Trouwens over dat wegrennen voor Yi, eenmaal met boots of mobility en je ult rent niemand voor je weg.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145637016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zelf ben ik nog maar level 14, maar speel 80% jungle. En laat ik nou precies met Amumu, Master Yi en Warwick spelen. Ik speel het liefst met Yi, daarna Amumu en dan Warwick.

Warwick het minst interessant vind ik. Makkelijk champ om te spelen, maar om een game echt te carrien speel ik het liefste met Yi. Hoge agility en damage.
zin om met mijn smurf me te spelen wil azir kopen
pi_145637434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:21 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Als je ervaren bent in het spel op low/mid/high elo dan kun je pas praten wat nou echt goed is op bepaalde elos. Verschil met elo is skill/mechaniek/map awareness/mistakes etc.. Dat heeft weinig met champs te maken, het gaat om de speler.....

WW zijn ult is geen skillshot. Als je in zijn range bent kan hij NIET MISSEN. Dus kun je de lane fase voor iedere lane vrij simpel winnen, maar het ligt aan de spelers. En als jij rond minuut 7/8 al je QSS hebt (1st buy back), dan heb je dus 1400 gold weggegooid om 1 spell te counteren die misschien wel helemaal niet komt en dan maak je het jezelf in de lane onnodig moeilijk.

En ik zeg niet dat Yi/Amumu waardeloos zijn. Maar als je iemand als kaceytron (als je die kent) hebt dan heb je er niks aan op welk elo dan ook. Maar bv een Insec zou op elk elo met Lee Sin kunnen carryen. Het ligt dus aan de speler en niet de champ. Als je met amumu je bandage toss niet kunt raken kun je vaak niet engagen met de ult. WW hoeft alleen maar in range te zijn voor de ult.

Wat ik dus zeg.....champs maakt geen donder uit als je slecht bent (wat velen van ons zijn). Speel wat je fijn vind ipv "simpele carrys" te spelen en continue te falen. Als iemand Fizz/Twitch jungle leuk/goed/makkelijk vind moet hij dat spelen en geen Yi/Amumu/WW omdat iemand dat zegt.

En ik mag blow wel, spreek/speel in LoL regelmatig met hem, maar af en toe....
pi_145637857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:

Trouwens over dat wegrennen voor Yi, eenmaal met boots of mobility en je ult rent niemand voor je weg.
Speel nu een paar dagen met nieuw account (lvl 8 nu). Maar er is bijna niemand die ward, dan zie je Yi niet aankomen en ben je te laat ja (geldt voor alle champs). Zodra mensen meer ervaring hebben is dat dus voorbij en wordt het een stuk lastiger om je gank te kunnen doen.

WW is ook saai, maar het heeft meer succes op een geslaagde gank in lane fase door de simpele CC van zn ult, omdat het skill-loos is. Push-to-win.
pi_145638260
quote:

[..]

Heb Blow al een aantal keer dingen uitgelegd, om het de volgende dag weer te moeten zeggen en hij weet ook dat op low elo elke champ in elke role kan carryen. Maar vervolgens zegt ie keer op keer dat "alleen" Yi /Amumu goed zijn in jungle op "low elo". Of bv de Ryze/Liss vergelijking die nergens op gebaseerd is. Ben meestal aardig tegen hem, maar soms werkt het zo beter bij hem.
pi_145638468
Hmm, Zed in de sale, vind hem erg tof maar ben bang dat ik hem te moeilijk vind en dan links laat liggen. :P
pi_145638586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef Cikx het volgende:
Hmm, Zed in de sale, vind hem erg tof maar ben bang dat ik hem te moeilijk vind en dan links laat liggen. :P
Aan zed waag ik me pas als ik rond level 25 ben. Denk dat ik nu er nog echt niet mee kan spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_145638616
Zed is 100% de moeite waard om te leren. Niets geeft zoveel voldoening als een leuke play met hem gemaakt te hebben (nog meer dan met lee naar mijn mening). Bovendien leer je, terwijl je hem leert, rust in je spel te brengen en overzicht van situaties te krijgen... en de mindset van een assassinrole; afwachten...afwachten...in, kill, en weg...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 14:45:28 ]
pi_145638823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:44 schreef LelijKnap het volgende:
Zed is 100% de moeite waard om te leren. Niets geeft zoveel voldoening als een leuke play met hem gemaakt te hebben (nog meer dan met lee naar mijn mening). Bovendien leer je, terwijl je hem leert, rust in je spel te brengen en overzicht van situaties te krijgen... en de mindset van een assassinrole; afwachten...afwachten...in, kill, en weg...
Dus jij zegt dat het de moeite waard is om vroeg te beginnen met hem te leren spelen? De moeilijkheid zal hem toch meer zitten in dat je zijn mechanics moet leren en dat heeft gewoon tijd nodig ongeacht hoe goed je weet hoe het spel werkt/ervaring hebt toch? Al zal het natuurlijk wel helpen om meerdere andere champions gespeeld te hebben.

Bedankt voor het antwoord, ben meestal wel zo impulsief om hem hoe dan ook te kopen. :P

Champions waar ik verder nog interesse voor heb om te kopen zijn: Fiora, Lissandra, Yorick na zijn rework als die tof is en in iets mindere mate Pantheon (houd niet van junglen, maar zal op gegeven moment wel eens moeten), Caitlyn (ben ook niet goed in ADC) en Riven.

Jammer is dat het merendeel van die champions top en mid zijn en dat toch wel de meeste gewilde rollen zijn van wat ik heb gezien. Verder vermaak ik mij nog prima met Ahri, Nami en Shyv.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cikx op 17-10-2014 14:57:39 ]
pi_145638994
Bijna promos naar gold 2 maar dan komen de trolls hoor. Eerste game zijn we aan het winnen en dan gaat Leona ineens afk, 2de game een Annie die op lvl 2 al boos is op de adc en afk gaat.
pi_145639076
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Cikx het volgende:
Dus jij zegt dat het de moeite waard is om vroeg te beginnen met hem te leren spelen? De moeilijkheid zal hem toch meer zitten in dat je zijn mechanics moet leren en dat heeft gewoon tijd nodig ongeacht hoe goed je weet hoe het spel werkt/ervaring hebt toch? Al zal het natuurlijk wel helpen om meerdere andere champions gespeeld te hebben.

Bedankt voor het antwoord, ben meestal wel zo impulsief om hem hoe dan ook te kopen.
Zed is zo ingewikkeld als je 'm zelf maakt. Jij hoeft met jouw level/elo niet de plays (met 3 shadows) te maken die men in high elo maakt en zal gewoon goed speelbaar zijn met basisbegrip van zijn mechanics in de jouwe.
Belangrijkste is je W goed gebruiken, als escape en als pokemiddel. Gooi je shadow (W) eruit en gooi (het liefst) gelijk een Q en/of E (als enemy champ nabij is - je kan er even mee wachten; in low elo lopen ze er vaak vanzelf in). Mocht je een lastige lane hebben; farm gewoon rustig met je Q. Verder ult je wanneer ze low zijn, doe wat autoattacks, spam je E en Q en escape door het reactiveren van je ult (dan beland je waar je hem activeerde) en/of je W.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 14:59:00 ]
pi_145639093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:55 schreef Hermanna het volgende:
Bijna promos naar gold 2 maar dan komen de trolls hoor. Eerste game zijn we aan het winnen en dan gaat Leona ineens afk, 2de game een Annie die op lvl 2 al boos is op de adc en afk gaat.
_O-
Een paar van mijn maten zijn ook zo. Als ze al de tegenstander een champion zien spelen die volgens hen op is, is het meteen 'gg wp' en gaan ze niet meer voor de winst.
pi_145639166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zed is zo ingewikkeld als je 'm zelf maakt. Jij hoeft met jouw level/elo niet de plays (met 3 shadows) te maken die men in high elo maakt en zal gewoon goed speelbaar zijn met basisbegrip van zijn mechanics in de jouwe.
Belangrijkste is je W goed gebruiken, als escape en als pokemiddel. Gooi je shadow (W) eruit en gooi (het liefst) gelijk een Q en/of E (als enemy champ nabij is - je kan er even mee wachten; in low elo lopen ze er vaak vanzelf in). Mocht je een lastige lane hebben; farm gewoon rustig met je Q. Verder ult je wanneer ze low zijn, doe wat autoattacks, spam je E en Q en escape door het reactiveren van je ult (dan beland je waar je hem activeerde) en/of je W.
Top, bedankt. Zal het onthouden.
pi_145639207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:50 schreef Cikx het volgende:
Champions waar ik verder nog interesse voor heb om te kopen zijn: Fiora, Lissandra, Yorick na zijn rework als die tof is en in iets mindere mate Pantheon (houd niet van junglen, maar zal op gegeven moment wel eens moeten), Caitlyn (ben ook niet goed in ADC) en Riven.

Mm, zijn alle niet echt champs waar ik wat mee heb. Lissandra is wel leuk om je positioneren voor een teamCC te leren.

Riven overigens ook wel redelijk lastig wb mechanics. Wil en moet die zelf ook nog leren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2014 15:04:20 ]
pi_145639272
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef Cikx het volgende:
Top, bedankt. Zal het onthouden.
Np. Hier op dit forum loopt trouwens een behoorlijk goede Zed rond. Miss heeft hij nog wat toe te voegen.

Heb je Kata wel eens geprobeerd trouwens?
pi_145639295
quote:

[..]

thx O+
Because you know i'm all about that ass
pi_145639398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:33 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Heb Blow al een aantal keer dingen uitgelegd, om het de volgende dag weer te moeten zeggen en hij weet ook dat op low elo elke champ in elke role kan carryen. Maar vervolgens zegt ie keer op keer dat "alleen" Yi /Amumu goed zijn in jungle op "low elo". Of bv de Ryze/Liss vergelijking die nergens op gebaseerd is. Ben meestal aardig tegen hem, maar soms werkt het zo beter bij hem.
ik geef je wel gelijk over dat ww makkelijk is enzo maar amumu en yi zijn in mijn ogen goed omdat niemand je ziet kimen zonder wards. Oh en amumu is lekker met clear speeds en ik vind m ook best leuk. Als je een beetje decent nadenkt dan kun je elke blue krijgen die je wil.
Because you know i'm all about that ass
pi_145639728
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mm, zijn alle niet echt champs waar ik wat mee heb. Lissandra is wel leuk om je positioneren voor een teamCC te leren.

Riven overigens ook wel redelijk lastig wb mechanics. Wil en moet die zelf ook nog leren.
Haha, ja misschien dat ik een vrij aparte smaak heb wat dat betreft. Houd vooral van een beetje donkere champions (figuurlijk dus niet Lucian :P), met al dan niet wat magic, zoals onder andere een Lissandra, Syndra, Zed en Yorick. Maar ben daar ook wel vrij kieskeurig in weer. Waar ik totaal niks mee heb zijn die kiddy champs als Annie, Tristana, Poppy etc.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Np. Hier op dit forum loopt trouwens een behoorlijk goede Zed rond. Miss heeft hij nog wat toe te voegen.

Heb je Kata wel eens geprobeerd trouwens?
Nope nog nooit gespeeld, trekt me weer niet zo omdat heel veel mensen haar nu spelen en ze als OP wordt gezien. Deze week 2 keer met Ahri tegen haar gespeeld, was goed te doen. :P
Zed lijkt me wel een toffere Assassin dan Katarina.
pi_145639899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:

[..]

Haha, ja misschien dat ik een vrij aparte smaak heb wat dat betreft. Houd vooral van een beetje donkere champions (figuurlijk dus niet Lucian :P), met al dan niet wat magic, zoals onder andere een Lissandra, Syndra, Zed en Yorick. Maar ben daar ook wel vrij kieskeurig in weer. Waar ik totaal niks mee heb zijn die kiddy champs als Annie, Tristana, Poppy etc.

Ik juist wel _O_
Vind die paradox juist zo mooi
pi_145640083
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik juist wel _O_
Vind die paradox juist zo mooi
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. :)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:27:03 #87
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_145641881
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:17 schreef Cikx het volgende:

Zed lijkt me wel een toffere Assassin dan Katarina.
Press R to blend :7
pi_145643909
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 23:25 schreef blow... het volgende:

[..]

in mijn games ( ongeveer 1000) heb ik nog nooit een goede lissandra top gezien en mid al best wat.
Ja laten we jouw bronze games als reverentiekader nemen voor welke champ goed is.

Matser yi god tier. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_145648028
Matser yi op
pi_145648644
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:05 schreef Lamabal het volgende:
Matser yi op
Matsoe Matsoe Yi
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: