abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145609563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is vreiheid?
hihi leuk garpje
pi_145609610
Wat een verheerlijking van Geert Wilders, een naam waaruit je vaag kan afleiden dat het om hem gaat en een bewerkte foto waarbij er van hem een moslim wordt gemaakt (baard).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145609626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dus omdat er 2 mensen zijn gestorven door de VVM heb je er kritiek op.
Het werkt prima en als je niet tevreden bent met het systeem dan ga je ergens heen waar het je wel bevalt!
(Sorry , ik moest even populistisch en kortzichtig afsluiten... Herkenbaar toch?)
Niet alleen ik hoor, ik denk een groot gedeelte van Nederland.

Haha, dat vindt jij, geloof mij rond mijn 40e ben ik weg hier, dan mogen anderen werken voor de handjesophouders.
pi_145609662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Het feit dat jij je zoontje een ander verhaal zal vertellen neemt niet weg dat het een kwestie van tijd is dat het feest zal veranderen.
Wat nu als vele miljoenen Nederlanders hun kind een ander verhaal vertellen? Ik durf in ieder geval te voorspellen dat mensen de originele teksten blijven zingen en dat ZP nog veel gezien zal worden, hoeveel kleurpieten de politiekcorrecte mensen van de NPO (NRT) er ook tegenaan gooien.
#NoDAPL
pi_145609666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Niet alleen ik hoor, ik denk een groot gedeelte van Nederland.

Haha, dat vindt jij, geloof mij rond mijn 40e ben ik weg hier, dan mogen anderen werken voor de handjesophouders.
Wat zou je oplossing zijn dan?
De VVM afschaffen. Het communisme introduceren.
Ik hoor alleen maar kritiek, maar geen oplossingen
Het lijkt gekke Geert wel
pi_145609752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat nu als vele miljoenen Nederlanders hun kind een ander verhaal vertellen? Ik durf in ieder geval te voorspellen dat mensen de originele teksten blijven zingen en dat ZP nog veel gezien zal worden, hoeveel kleurpieten de politiekcorrecte mensen van de NPO (NRT) er ook tegenaan gooien.
Dan heb je 2 verschillende verhalen en het verlengt het orginele zwarte piet verhaal hooguit wat.
De volgende generaties zullen verschillende kleuren pieten heel normaal vinden en uiteindelijk is het dag zwarte piet.
Zomaar een voorspelling.
Nederland zal er over een aantal decennia sowieso anders uitzien en niet meer zo traditioneel zijn
pi_145609774
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Wat zou je oplossing zijn dan?
De VVM afschaffen. Het communisme introduceren.
Ik hoor alleen maar kritiek, maar geen oplossingen
Het lijkt gekke Geert wel
Een politiek met ballen, woord bij daad, strenger regime, hogere straffen, ja net als Geertje, is ook de enige die dit durft te zeggen en moet zijn hele leven met beveiliging leven maar hij durft het wel te zeggen, niet zoals die andere hypocrieten in Den Haag, want geloof mij die denken ook zo maar durfen niks te zeggen omdat deze hele maatschappij al verneukt is.
pi_145609807
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:25 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dan is er dus ook geen probleem met een blanke piet!
Hoor ik je dat nou zeggen :W
Zeik dwerg stik er in
pi_145609840
Een anders gekleurde Zwarte Piet hoort net zo min bij het Sinterklaasverhaal als zeven reuzen bij Sneeuwwitje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_145609856
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Een politiek met ballen, woord bij daad, strenger regime, hogere straffen, ja net als Geertje, is ook de enige die dit durft te zeggen en moet zijn hele leven met beveiliging leven maar hij durft het wel te zeggen, niet zoals die andere hypocrieten in Den Haag, want geloof mij die denken ook zo maar durfen niks te zeggen omdat deze hele maatschappij al verneukt is.
Hij durft inderdaad veel problemen aan te kaarten die de huidige politiek laat zoals het is.
Oplossingen zijn een ander verhaal. Hij zal nooit in een kabinet komen met zijn programma en zeker niet na mislukte gedoogconstructie.
De gedoogconstructie waar hij wegliep toen het hem te heet onder de voeten werd.
Hij kan zijn woorden niet nakomen en zegt puur wat mensen denken.
Populisme ten top
pi_145609859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 17:57 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dan heb je 2 verschillende verhalen en het verlengt het orginele zwarte piet verhaal hooguit wat.
Iets kan ondergronds heel erg lang voortbestaan en op termijn ook weer terug aan de oppervlakte komen.
Kraai nu maar niet te vroeg victorie, de strijd is nog lang niet beslist. Alles wat jullie er nu uit hebben gehaald is dat de NRT misschien - het moet nog gebeuren, ze kunnen nog hun verstand terugkrijgen voor die tijd, in theorie - wat Teletubbies tussen de ZP plaatst. We zullen nog moeten afwachten of dat dit eenmalig is of dat het herhaald wordt. Zelfs als de NRT dit blijft herhalen dan kan die zogenaamde nationale intocht, die geen enkele officiële status heeft, natuurlijk ook nog door RTL, SBS of PowNed en BNN worden georganiseerd om maar wat voorbeelden te noemen. Sterker nog, ik durf te voorspellen dat er een concurrerende nationale intocht gaat komen voor precies dat doeleinde. Het is een gat in de markt.

quote:
Nederland zal er over een aantal decennia sowieso anders uitzien en niet meer zo traditioneel zijn
Ik hoop het niet, dan zou je 16 miljoen ontheemde mensen krijgen.
#NoDAPL
pi_145609872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:01 schreef Montagui het volgende:
Een anders gekleurde Zwarte Piet hoort net zo min bij het Sinterklaasverhaal als zeven reuzen bij Sneeuwwitje.
Het was toch een kinderfeest. Wat maakt het dan uit
Dank u
pi_145609894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dank u
Precies. Niet aanpassen dus dat kost alleen maar tijd en geld.
pi_145609962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Iets kan ondergronds heel erg lang voortbestaan en op termijn ook weer terug aan de oppervlakte komen.
Kraai nu maar niet te vroeg victorie, de strijd is nog lang niet beslist. Alles wat jullie er nu uit hebben gehaald is dat de NRT misschien - het moet nog gebeuren, ze kunnen nog hun verstand terugkrijgen voor die tijd, in theorie - wat Teletubbies tussen de ZP plaatst. We zullen nog moeten afwachten of dat dit eenmalig is of dat het herhaald wordt. Zelfs als de NRT dit blijft herhalen dan kan die zogenaamde nationale intocht, die geen enkele officiële status heeft, natuurlijk ook nog door RTL, SBS of PowNed en BNN worden georganiseerd om maar wat voorbeelden te noemen. Sterker nog, ik durf te voorspellen dat er een concurrerende nationale intocht gaat komen voor precies dat doeleinde. Het is een gat in de markt.

[..]

Ik hoop het niet, dan zou je 16 miljoen ontheemde mensen krijgen.
Serieus... Ondergronds _O- _O-
Krijg je ook geld van de regering dan als je mensen aangeeft die zwarte pieten hebben.
RTL lijkt trouwens ook wel gezwicht, zeker na de filmpjes van veel rtl ( "sterren" :r )
Powned zie ik hooguit wat doordrammen, maar vechten tegen de npo ( staatspropaganda ) heb je weinig kans
pi_145610008
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:03 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Precies. Niet aanpassen dus dat kost alleen maar tijd en geld.
Ohhh het argument is nu dat het tijd en geld kost..
Goed voor de economie zou ik zeggen
Wen er maar aan
pi_145610034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Dank u
Inderdaad, wat maakt het uit, waarom de kleur veranderen, Piet kan dan gewoon zwart blijven.
Dank u
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_145610066
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Inderdaad, wat maakt het uit, waarom de kleur veranderen, Piet kan dan gewoon zwart blijven.
Dank u
Het kan, maar het is al een feit dat ze niet alleen meer zwart zijn
Feiten kerel
pi_145610087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:08 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Ohhh het argument is nu dat het tijd en geld kost..
Goed voor de economie zou ik zeggen
Wen er maar aan
[ afbeelding ]
Een witte piet...nee dat kan niet. Nu word ik toch wel heel erg geconfronteerd met het slavernij verleden. :')
pi_145610093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:06 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Serieus... Ondergronds _O- _O-
Krijg je ook geld van de regering dan als je mensen aangeeft die zwarte pieten hebben.
Het is typisch Nederland om direct wilde oorlogsfantasieën te hebben bij de term ondergronds. Ik had eerder dezelfde context in gedachte als bij ondergrondse muziek.

quote:
RTL lijkt trouwens ook wel gezwicht, zeker na de filmpjes van veel rtl ( "sterren" :r )
Licht toe? Het enige wat ik van RTL is is wat ik via rtlxl (website waarop ze hun programma's streamen) bekijk en dat is momenteel 1 programma.

quote:
Powned zie ik hooguit wat doordrammen, maar vechten tegen de npo ( staatspropaganda ) heb je weinig kans
Als een concurrent de traditionele optocht organiseert dan durf ik flink wat geld in te zetten op de door mij verwachte winnaar. :)
#NoDAPL
pi_145610102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:12 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Een witte piet...nee dat kan niet. Nu word ik toch wel heel erg geconfronteerd met het slavernij verleden. :')
Ik heb met je te doen...
Gelukkig is er ook een stroopwafel en kaaspiet.
Voor iedereen wat :W
pi_145610127
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:10 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Het kan, maar het is al een feit dat ze niet alleen meer zwart zijn
Feiten kerel
Hoe graag jij dit ook wil, dat is onzin. Het is een feit dat de NRT het voornemen heeft om voor deze keer ook wat Teletubbies in te zetten naast ZP. Wat er in de toekomst gebeurt zullen we moeten afwachten.
Is het soms jullie tactiek om zoveel leugens te blijven schreeuwen dat ze op een gegeven moment waarheid worden?
#NoDAPL
pi_145610140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als een concurrent de traditionele optocht organiseert dan durf ik flink wat geld in te zetten op de door mij verwachte winnaar. :)
Je weet dat Powned eind van het jaar stopt en minder zendtijd krijgt :')
Ze houden misschien Echte Jannen nog over tussen 00.00 - 02.00 over waar een haan en kraai naar luisterd
pi_145610160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoe graag jij dit ook wil, dat is onzin. Het is een feit dat de NRT het voornemen heeft om voor deze keer ook wat Teletubbies in te zetten naast ZP. Wat er in de toekomst gebeurt zullen we moeten afwachten.
Is het soms jullie tactiek om zoveel leugens te blijven schreeuwen dat ze op een gegeven moment waarheid worden?
Net zoals de kaas en stroopwafelpiet toch?
Dat zijn toch ook leugens :')
pi_145610189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:15 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Je weet dat Powned eind van het jaar stopt en minder zendtijd krijgt :')
Het was slechts een voorbeeld. Er zijn zat omroepen die dit net zoals de NRT kunnen doen. In het geval van de PO's zullen ze misschien wat gezeik krijgen van de netcoördinator, de CO's bepalen het volledig zelf. Voor SBS6 zou het een fantastische zet zijn, voor RTL ook. RTL heeft eerder het staatsjournaal vervangen en verbeterd, nu de intocht van Sinterklaas in ere herstellen. Ik zeg doen! ;)
#NoDAPL
pi_145610212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:16 schreef WeertGeeIders het volgende:

[..]

Net zoals de kaas en stroopwafelpiet toch?
Dat zijn toch ook leugens :')
JIj doet net alsof nu is besloten wat er over 10 jaar gaat gebeuren. Ik vind het best hoor, voor jou gaat de teleurstelling des te groter zijn als het wat anders loopt dan dat jij hoopt.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')