abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2014 @ 10:21:01 #76
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_146801041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bullshit.
ja men levert graag wat in, in ruil voor meer baanzekerheid
en men kan soms bij de baas terug komen of blijven tegen een lager salaris

Vakbond doet daar niets tegen, je hoort het overal
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 10:22:55 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146801086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:21 schreef homme7 het volgende:

[..]

Welke baanzekerheid? Een contract voor onbepaalde tijd? Dat heb ik. Mijn vriendin ook. Maar het zegt helemaal niets. Daarnaast lever ik niks in.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 10:23:40 #78
16180 crew  CoolGuy
pi_146801105
quote:

[..]

Of je hebt wél wat in de melk te brokkelen en gaat gewoon naar een andere werkgever.
  woensdag 19 november 2014 @ 10:24:07 #79
430548 homme7
pi_146801117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welke baanzekerheid? Een contract voor onbepaalde tijd? Dat heb ik. Mijn vriendin ook. Maar het zegt helemaal niets. Daarnaast lever ik niks in.
als de thuiszorg sluit is je vriendin ook haar baantje kwijt
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 10:26:23 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_146801169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:24 schreef homme7 het volgende:

[..]

als de thuiszorg sluit is je vriendin ook haar baantje kwijt
:D wat ben je toch ook een malloot. Welke thuiszorg man, daar werkt ze helemaal niet in. En daar komt dan nog eens bij dat ik mijn huis op mijn salaris gekocht heb he (oh en als ik zonder baan zit kan ik nog steeds alles met gemak betalen van de 70% in de ww) en het salaris van mijn vriendin daar dus helemaal niets mee van doen heeft.
  woensdag 19 november 2014 @ 10:26:45 #81
430548 homme7
pi_146801178
Ook in China dalen de huizenprijzen
http://www.telegraaf.nl/d(...)mpt_drastisch__.html
pi_146801295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:13 schreef homme7 het volgende:

[..]

het bruto van ouderen gaat tegenwoordig vaak omlaag, bij de 40 - 45 is nu de top , die lag vroeger op 60, zoiets als demotie zie je nu steeds meer, vooral in de ICT
Oook baanzekerheid is een stuk minder
Ouwe baggeraar :)

Behalve dat een 58 jarige met een afgeloste hypotheek dat zou jeuken, en invloed nul komma niks op de huizenmarkt heeft, is dat weer eens complete baggeronzin.

Salarissen stijgen, spaargelden groeien explosief, rente staat extreem laag, en de huren stijgen. What gives?
so long and thanks for all the fish
pi_146801342
quote:

[..]

Ik hoor wel van vaklui die gesmeekt wordt of ze na hun pensioen willen doorwerken.

Wellicht zit jij een een ietwat trieste omgeving dan, dat zou ook kunnen, soort zoekt soort.
  woensdag 19 november 2014 @ 10:35:17 #84
430548 homme7
pi_146801374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ik hoor wel van vaklui die gesmeekt wordt of ze na hun pensioen willen doorwerken.

voor heel waainig of gratis dan, wat wegbrengen
pi_146801381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:26 schreef homme7 het volgende:
Ook in China dalen de huizenprijzen
http://www.telegraaf.nl/d(...)mpt_drastisch__.html
Woon jij in een staalfabriek, want daar gaat dat bericht over? :D

Of heb je een balk op je bolletje gehad?
pi_146801435
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:35 schreef homme7 het volgende:

[..]

voor heel waainig of gratis dan
helaas voor je, zelfde salaris, minder werken.

kwaliteit wordt betaald, als je alleen linkjes kunt kopieren en plakken en fora kunt onderbaggeren willen ze je bij Boskalis geeneens nog meer om de toiletten schoon te maken. Je eigen frustratie graag niet op normale mensen kopieren.
  woensdag 19 november 2014 @ 10:39:57 #87
430548 homme7
pi_146801484
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

helaas voor je, zelfde salaris, minder werken.

kwaliteit wordt betaald, als je alleen linkjes kunt kopieren en plakken en fora kunt onderbaggeren willen ze je bij Boskalis geeneens nog meer om de toiletten schoon te maken. Je eigen frustratie graag niet op normale mensen kopieren.
toiletten dat wordt ook steeds minder
pi_146801501
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:39 schreef homme7 het volgende:

[..]

toiletten dat wordt ook steeds minder
je baggertrollposts worden ook steeds minder. In kwaliteit dan, probeer je te compenseren met kwantiteit?
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 10:46:02 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_146801602
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

je baggertrollposts worden ook steeds minder. In kwaliteit dan, probeer je te compenseren met kwantiteit?
Van wie is hij een kloon? want dat er gewoon maar aannames worden gedaan en die worden geponeerd als waarheid over iemand anders heb ik al wel vaker voorbij zien komen.
pi_146801916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Van wie is hij een kloon? want dat er gewoon maar aannames worden gedaan en die worden geponeerd als waarheid over iemand anders heb ik al wel vaker voorbij zien komen.
Je wil me laten zeggen dat het een crewclone is, he? Nou, dat ga ik niet zeggen hoor! Als dat wel zo is, is het wel een beetje nogal jammer dat je je eigen forum om zeep helpt met deze bagger, wat je verder ook van de huizenmarkt vindt.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 10:59:38 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_146801963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Je wil me laten zeggen dat het een crewclone is, he? Nou, dat ga ik niet zeggen hoor! Als dat wel zo is, is het wel een beetje nogal jammer dat je je eigen forum om zeep helpt met deze bagger, wat je verder ook van de huizenmarkt vindt.
Wacht..wat???? een crewclone? whut?! dit is voor mij nieuw. Ik dacht een kloon van een oudgediende maar ik heb er geen weet van of die dan ook een crewclone was? Wat voor beerput trek jij hier open dan? Lovin' this shit! Doe es ffkes DM'en? :P
pi_146801995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wacht..wat???? een crewclone? whut?! dit is voor mij nieuw. Ik dacht een kloon van een oudgediende maar ik heb er geen weet van of die dan ook een crewclone was? Wat voor beerput trek jij hier open dan? Lovin' this shit! Doe es ffkes DM'en? :P
Ow, maar dat weet ik ook niet.:)

En ik hoef jou niet te DM'en, jij komt ook alleen te voorschijn als er wat te rellen is :)
pi_146802056
quote:
je hoort het overal
Toch opvallend dat juist jij dit soort dingen alleen maar lijkt te horen.
Ik hoor het toevallig helemaal nergens, nooit... :?
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 11:03:53 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_146802067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:01 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ow, maar dat weet ik ook niet.:)

En ik hoef jou niet te DM'en, jij komt ook alleen te voorschijn als er wat te rellen is :)
Hm, ik denk dat zou wat zijn zeg. Je denkt het wel, anders zou je het niet zeggen dat je het niet zegt.

Oh in dit topic vind ik het heerlijk om te prikken. Overigens ben ik hier topics lang geweest he, is wel al een paar jaar terug. :D
pi_146802489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm, ik denk dat zou wat zijn zeg. Je denkt het wel, anders zou je het niet zeggen dat je het niet zegt.

Oh in dit topic vind ik het heerlijk om te prikken. Overigens ben ik hier topics lang geweest he, is wel al een paar jaar terug. :D
Moet je vanavond even terugkomen, dan komt michaelmoore op de posts van HD7 reageren. Good times.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 11:19:34 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_146802549
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Moet je vanavond even terugkomen, dan komt michaelmoore op de posts van HD7 reageren. Good times.
mja. Die HD9 (was het toch?) en Michaelmoore hebben wel exact dezelfde stijl van posten, inclusief het ontbreken van interpunctie.

Maar ik geloof niet dat dat kloons zijn van een crewlid en ik geloof ook niet dat het kloons zijn van Xeno eigenlijk. Maar misschien is het wel zo.
pi_146803198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

mja. Die HD9 (was het toch?) en Michaelmoore hebben wel exact dezelfde stijl van posten, inclusief het ontbreken van interpunctie.

Maar ik geloof niet dat dat kloons zijn van een crewlid en ik geloof ook niet dat het kloons zijn van Xeno eigenlijk. Maar misschien is het wel zo.
Oh, misschien was ik in de war met meth77 dan. Of een van de vele andere vernummeringen. Het zijn er ook zoveel.

Punt is dat we een pluriform forum hebben. Wil je onbeperkt zeiken, daar hebben we Klaagbank voor, wil je doorlopend troep en leugens posten kan dat in Onzin. Wil je iemand de kop inslaan, kunnen ze daar vast een Beverwijkhoekje voor bedenken.

Dan kunnen users hier op een zinnige verstandelijke manier over de huizenmarkt discussieren (tenzij de conclusie moet zijn dat niemand het wat interesseert). Als dat hier niet kan, dan breek AEX maar op in WGR, ONZ en KLB, kunnen de haters en de trollers zich in de laatste twee fora uitleven, en de inhoudelijke discussie in WGR plaatsvinden.

Maakt een rijker forum voor de users die wel willen discusieren over een onderwerp.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 11:49:14 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_146803447
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:42 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Oh, misschien was ik in de war met meth77 dan. Of een van de vele andere vernummeringen. Het zijn er ook zoveel.

Punt is dat we een pluriform forum hebben. Wil je onbeperkt zeiken, daar hebben we Klaagbank voor, wil je doorlopend troep en leugens posten kan dat in Onzin. Wil je iemand de kop inslaan, kunnen ze daar vast een Beverwijkhoekje voor bedenken.

Dan kunnen users hier op een zinnige verstandelijke manier over de huizenmarkt discussieren (tenzij de conclusie moet zijn dat niemand het wat interesseert). Als dat hier niet kan, dan breek AEX maar op in WGR, ONZ en KLB, kunnen de haters en de trollers zich in de laatste twee fora uitleven, en de inhoudelijke discussie in WGR plaatsvinden.

Maakt een rijker forum voor de users die wel willen discusieren over een onderwerp.
Ik ben dat wel met je eens. Wat mij echt enorm verbaasd is het feit dat het een crewclone zou zijn. Even los van of het waar is of niet, ik had me dit scenario nog niet eens bedacht. Jij blijkbaar wel, en dat zal dan niet uit de lucht komen vallen.

Ik vind het wel ver gaan en geloof dat ook niet helemaal (maar dat zegt niks) want waarom zou je als crewlid je eigen subforum op willen blazen dmv omslachtig kloongebruik. Zeg dan gewoon "ik ben klaar met mod zijn/lid zijn van dit forum" en gaan. Of ben ik nou raar?
pi_146803509
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben dat wel met je eens. Wat mij echt enorm verbaasd is het feit dat het een crewclone zou zijn. Even los van of het waar is of niet, ik had me dit scenario nog niet eens bedacht. Jij blijkbaar wel, en dat zal dan niet uit de lucht komen vallen.

Ik vind het wel ver gaan en geloof dat ook niet helemaal (maar dat zegt niks) want waarom zou je als crewlid je eigen subforum op willen blazen dmv omslachtig kloongebruik. Zeg dan gewoon "ik ben klaar met mod zijn/lid zijn van dit forum" en gaan. Of ben ik nou raar?
Dat laatste was een rhetorische vraag neem ik aan :D
Daar hoef ik de rest van je post niet voor te lezen :P

Anders kan ik niet verklaren dat iemand op deze manier stelselmatig serieuze subfora mag onder baggeren. Links of rechtsom schiet dat zijn doel helemaal voorbij, dus verwijs de klanten naar de onderdelen waar ze thuishoren.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 12:04:14 #100
16180 crew  CoolGuy
pi_146803932
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:51 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Dat laatste was een rhetorische vraag neem ik aan :D
Daar hoef ik de rest van je post niet voor te lezen :P

Anders kan ik niet verklaren dat iemand op deze manier stelselmatig serieuze subfora mag onder baggeren. Links of rechtsom schiet dat zijn doel helemaal voorbij, dus verwijs de klanten naar de onderdelen waar ze thuishoren.
Natuurlijk want het antwoord op die vraag is een volmondig "JA" :P naja, het doel van degene die het baggeren doet is me ook niet helder. Het lijkt wel een soort van kruistocht, bijna een doel in het leven om dit te doen. maar het kan ook zijn dat AEX gewoon wat weinig wordt gemodereerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')