abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145692393
Ik zoek 'n gekrulde micro USB kabel die goed kan laden, maar geen idee waar ik op moet zoeken.

Ik bedoel zoiets, maar dan zonder de 12v adapter:

Ik vind zo'n kabel handiger voor in de auto dan 'n rechte die overal slingert.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_145695916
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:16:40 #203
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_145696812
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
http://track-chinapost.com/
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:17:33 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145696846
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Laatste status is Beijing international airport. Zou nu wel in Nederland moeten zijn.
Is het iets met een hogere waarde?

Probeer morgen PostNL even te bellen en vragen om omnummering dan kan je uitsluiten dat hij niet bij de douane is. Daarnaast kan je http://parcels-uk.tntpost.com/ ook proberen (code + pc invullen) als hij dan aan je adres gekoppeld is zie je hem daar wel staan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145699119
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
blablalbalablalblablab
Ik ben echt benieuwd naar de performance van dat ding. Ziet er wel interessant uit voor die prijs. Heb 2 keer een goedkope chinese android tablet gekocht en vielen beide behoorlijk tegen, vooral de performance en stabiliteit. Hoe bevalt het scherm?

Lijkt me erg handig voor school zo'n ding!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 14:26:01 ]
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:39:35 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145699488
Resolutie is niet super natuurlijk vooral op desktop apps te zien. Kan ook wat priegelig zijn soms, maar goed wel te doen hoor :Y. Verder wel een tof ding en echt onder de indruk van de kwaliteit van de hardware voor die prijs.

Lijkt mij snel genoeg voor wat office / internet tot zo ver (office nog niet getest, moet even wachten tot ik weer kan downloaden via surfspot). Nog geen crashes etc gehad, alleen het talenpakket lijkt niet alles 100% te vertalen. Bij het updaten blijf je Chinees zien _O-. Maar goed verder werkt het allemaal (nog) steeds prima.

Grootste minpunt zal de batterij wellicht zijn, maar ik denk dat een dagje wel moet lukken op een batterij. m.a.w beter dan menig goedkope laptop, slechter dan de meeste Apple/Samsung/Sony/WinRT tablets ;).

Heb ondertussen even een 64GB micro SD kaartje toegevoegd en via wat creativiteit gemount:

Nu dus ook genoeg gehuegen :D
pi_145699962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij :P
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:35:12 #208
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145701039
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:52:09 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145701446
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
Kon het gratis doen, maar goed waren 6 contacturen per week _O- Iets te gortig naar mijn mening :P
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
Hij zat eerst in het assortiment bij Buyincoins maar daar is hij nu niet meer. Komt waarschijnlijk omdat hij tijdelijk uitverkocht is geweest bij Pipo zelf. Maar hij is nu weer terug in stock op de Tmall van Pipo dus shops kunnen hem vast ook weer bestellen.

Hier kan je hem bijvoorbeeld nog krijgen:
- Aliexpess: seller 1, seller 2, seller 3
- Op Tmall, daar moet je bestellen met een agent zoals: MisterTao, Cheapagentcy, etc, etc. Staat wel uitgelegd in de startpost van het topic. En je mag natuurlijk altijd vragen stellen ;)!

Daarnaast zijn er verschillende andere fabrikanten die de zelfde behuizing, processor etc lijken te gebruiken:

M840 W8 tablet
Cube U80GT
Stouch W801
Pipo W2
Voyo A1 mini

Dus 1 van die versies is ook een optie. Overigens kwam die van mij netjes in het Engels maar dat lijkt niet overal zo te zijn (zie Banggood). Maar op het forum van Banggood staat dat er een nieuwe versie van windows voor Pipo W1 is uitgebracht (HK-EN) die wel werkt.
Goed op die van mij kan ik gewoon language packs installeren en die is dan netjes 80-90% in het Nederlands. Plekken waar ik tot nu toe chinees tegen ben gekomen boeien mij weinig :+

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2014 16:16:37 ]
pi_145705921
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:22:55 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706080
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
pi_145706150
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Zijn die Xiaomi's goed, ja?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:26:44 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706216
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Zijn die Xiaomi's goed, ja?
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper :7

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2014 18:32:13 ]
pi_145706502
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper :7

[ afbeelding ]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
-Don Draper
pi_145706599
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145706841
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:46:38 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706926
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.
pi_145707370
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
DX eu warehouse klopt niet :'), ze hebben geen EU warehouse de vorige keer dat ik het vroeg. Ze sturen het simpelweg met NL direct post, wat banggood dus ook doet (wel voor kiezen in je mandje). Snelste optie is banggood in vrijwel alle gevallen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:08:23 #219
128384 mcwops
gat in je glas
pi_145707652
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor :(... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.

Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.

In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.

Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euro :Y
Alle andere 15 deals perfect gegaan.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:23:26 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145708194
Was eens uitgegaan van de maten uit een tabel. Die bleken niet te kloppen, dus kreeg tegen verzendkosten een nieuwe opgestuurd gekregen, vond ik wel schappelijk genoeg in principe.

Verder inderdaad wel vaak dat dingen al aangemeld worden, maar ondertussen pas drie weken later ofzo daadwerkelijk eens bij de postservice in het systeem rollen... :{

Of... dat er helemaal niks gebeurd tijdenlang en je eens gaat navragen, ze dan doodleuk zeggen dat je maar moet cancellen, want hij is niet op voorraad... oh, nog leuker, na weken/maanden ga je nog eens op zoek naar het product, ziet het gelist en is het weer die shop, vraag je of het nu wel op voorraad is dan... en dan 'nee' als antwoord krijgen. LIST DAT EFFIN DING DAN OOK NIET, DIKKE.

Maar over het algemeen ben ik fan van alle aankoopkanalen. Huis uit en naar een winkelstraat/shopping mall. :Y Amazon.co.uk / .de / Geizhals.eu aangesloten winkels . :Y eBay. :Y Chinese webshops. :Y AliExpress. :Y Taobao/Tmall met een agent. :Y The more choices the merrier. Het is gewoon een kwestie van je gezond verstand blijven gebruiken en een beetje inschattingsvermogen hebben. En een beetje communicatievaardigheden hebben en voor hun begrijpbaar chinglish kunnen helpt natuurlijk ook wel.

Heb bij honderden, misschien wel een digit meer dan dat, :P bestellingen eigenlijk maar een handjevol echte conflicten gehad die zonder tussenkomst van bescherming niet op te lossen waren. Voornamelijk deals die te goed waren om waar te zijn (en er een 'maar hey: ik ben toch beschermd'-mentaliteit aan overhouden). Dus eigenlijk no harm done. The benefits outweigh the negatives.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145708551
Met Aliexpress heb ik ook de meeste problemen. Vaak klopt er geen snars van, zo kreeg ik laatst ipv een jas een bodywarmer en de verkoper bleef stug volhouden dat die geen bodywarmers verkocht en wel degelijk de jas erin had gedaan. 8)7

Edit:

Had een dispute geopend en Aliexpress geeft me nu ongelijk? 8)7
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:35:06 #222
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145708668
http://www.china-gadgets.(...)ifi-zugriff-ab-294e/
Is dit niet verdomd handig? Denk bijvoorbeeld aan scholen, hotels etc. zonder wifi netwerk maar met lan pc's
You can't be late if you don't show up.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:55:00 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145709524
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.

Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:02:23 #224
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145709866
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
You can't be late if you don't show up.
pi_145709957
welke van de onderstaande post services is redelijk snel?

Swiss post
Hong Kong Post
China Post SAL
China Post Air Mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')