http://track-chinapost.com/quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN
Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
Laatste status is Beijing international airport. Zou nu wel in Nederland moeten zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN
Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
Ik ben echt benieuwd naar de performance van dat ding. Ziet er wel interessant uit voor die prijs. Heb 2 keer een goedkope chinese android tablet gekocht en vielen beide behoorlijk tegen, vooral de performance en stabiliteit. Hoe bevalt het scherm?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
blablalbalablalblablab
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij
Kon het gratis doen, maar goed waren 6 contacturen per weekquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier?
http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
Hij zat eerst in het assortiment bij Buyincoins maar daar is hij nu niet meer. Komt waarschijnlijk omdat hij tijdelijk uitverkocht is geweest bij Pipo zelf. Maar hij is nu weer terug in stock op de Tmall van Pipo dus shops kunnen hem vast ook weer bestellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?
Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
Koop de xiaomi's bij banggood.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.
Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies..
Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642
Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Zijn die Xiaomi's goed, ja?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.quote:
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.
Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper![]()
[ afbeelding ]
Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?
Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dankquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
DX eu warehouse klopt nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank!
exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.
Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.
In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.
Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadgetquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden.Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |