Welke type Earson en welke code? Heb dat niet echt gevolgd hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Muto het volgende:
Werkt het uitloggen op Banggood en het krijgen van 30% korting op de Earson bij jullie? Ik krijg zelfs dan een melding dat de code al gebruikt is.
Goede zaak, ik ga aan de slag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker welZo heb ik zes items besteld voor omgerekend 4 euro door vier e-mailadressen te gebruiken en 1 Paypal account
Kon het niet laten om een paar horloges te kopen, nano tot micro to minisim adapter, nageltjesknipper en zooi altijd handig en Hunger Games pin just because je 3,84 euro moet hebben als waarde wil ie de coupon pakken
1x per IP. VPN does the trickquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Muto het volgende:
Werkt het uitloggen op Banggood en het krijgen van 30% korting op de Earson bij jullie? Ik krijg zelfs dan een melding dat de code al gebruikt is.
Zal ik even alles verpesten?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
deze heb ik besteld
Zo, wat speelgoed voor mijn neefje ingeslagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:11 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)m_campaign=cartcross
deze heb ik besteld
Deze al gekocht? http://www.miniinthebox.c(...)e-4-4s_p1520438.htmlquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal ik even alles verpesten?
De dichtklap tand steekt altijd iets anders uit de bek dan de andere tanden
pas op met cheapass laders enzo, anders kun je niet touchscreenen en laden tegelijk (soort magnetische storing krijg je dan)...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:05 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist de iPad Air gekocht, dus maar even wat kabels gekocht bij MITB!
Iemand nog een tip?
escaleren nar AEquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef Chunees het volgende:
een verkoper op ae heeft een refund van mij geaccepteerd, maar heb al 2 weken niks ontvangen.
ze zegt nu dit,
Pls contact the service to see where is the problem,the money is not kept by us
wat kan ik doen?
okequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
mailen?
customer service ticket aanmaken
Ging ook niet om de laders, die heb ik zelf (goede).quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
pas op met cheapass laders enzo, anders kun je niet touchscreenen en laden tegelijk (soort magnetische storing krijg je dan)...
Nope. Verkoper geeft niet toe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oke, jammer. Nouja hopen dat de verkoper wat wil toegeven.
ja, een bestelling van banggood van begin september. Deze was eerst out of stock en zit nu vast in Urumqi. 10 september verzonden door BGquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:57 schreef dodge_911 het volgende:
Effe een kleine informele poll :
wie heeft er nog orders 'vastzitten' in/op Urumqi?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nope. Verkoper geeft niet toe.
"I promise for you,it is the original xiaomi power bank,it is real.
I will ask my boss tomorrow."
quote:De coupon code "MIJNMINI " is ongeldig. Deze code bestaat niet, is nog niet geactiveerd, of is verlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |